۹۰۱۳۴۲
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

«به وقت امشب» در خانه‌ی تاریخی داروغه

برنامه «به وقت امشب» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی ساعت ۲۳:۳۰ امشب برای آخرین بار از خانه تاریخی داروغه مشهد روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

خبرگزاری ایلنا: برنامه «به وقت امشب» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محسن آزادی یکی از برنامه‌های شبکه دو سیما بوده که در روزهای گذشته اتفاقات تازه‌ای را روی آنتن تلویزیون برده است.

«به وقت امشب» در خانه‌ی تاریخی داروغه

این برنامه ترکیبی که در روزهای گذشته در خانه تاریخی داروغه مشهد روی آنتن رفته، در بخش‌هایی توانسته خط قرمزهای تلویزیون را جابه جا کند.

یکی از آیتم‌های تازه این برنامه، بخشی تحت عنوان جرات و حقیقت بوده که مهمان با خواست خود می‌پذیرد که به یکی از موارد بیان شده در برنامه عمل کند.

به این ترتیب در برنامه‌های مختلف اتفاقات تازه‌ای همچون رفتن مجری و مهمان برنامه درون حوض آب و یا انجام کارهایی همچون خواندن در هنگام دوچرخه‌سواری ایجاد شده که از جمله اتفاقات تازه تلویزیون در 5 شبکه اصلی به شمار می‌آید.

«به وقت امشب» با رویکرد اهمیت به لحظه‌های زندگی و این شعار که اینجا به وقت امشب زندگی نمی‌ایستد، به گفتگو با چهره‌های فرهنگی هنری پرداخته و مهمانان، مهمترین ثانیه‌هایی که در زندگی خود تجربه کرده‌اند را در آن به اشتراک مخاطبان می‌گذارند.

«به وقت امشب» در خانه‌ی تاریخی داروغه

نیما رئیسی، ارشا اقدسی، فریدون آسرایی و فاطمه گودرزی از جمله چهره‌های فرهنگی هنری هستند که در روزهای گذشته مهمان این برنامه بودند.

البته با تمام این توضیحات «به وقت امشب» برنامه‌ای بوده که در آن مناسبت‌ها از اهمیت خاصی برخوردارند و بر اساس آنها رویکرد برنامه شکل می‌گیرد.

«به وقت امشب» که از عید قربان روی آنتن شبکه دو سیما رفته، ساعت ۲۳:۳۰ امشب برای آخرین بار از شهر مشهد روی آنتن می‌رود و سپس گروه برنامه‌ساز به لوکیشن اصلی برنامه در تهران می‌آیند.

این برنامه قرار است تا پایان امسال بنا به مناسبت‌های مختلف روی آنتن شبکه دو سیما رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج