جاباما
۹۰۱۳۷۲
۲۵ نظر
۵۰۸۰
۲۵ نظر
۵۰۸۰
پ

فخرفروشی‌های ادامه‌دار محمدرضا زنوزی؛ مالک تراکتور، آتا و...

زنوزی دوست دارد مقدماتی را فراهم کند که باشگاه او بهترین امکانات را داشته باشد. به همین دلیل از همان روز‌های اول که تراکتور را خرید، دستور ساخت یک هتل اختصاصی با تجهیزات استاندارد را صادر کرد و در آینده‌ای نزدیک این مجموعه افتتاح خواهد شد.

روزنامه شهروند: «به نظر می‌رسد رویاپردازی‌های مالک متمول باشگاه که برای قهرمان کردن تراکتور در لیگ همه کار می‌کند و کار‌های حیرت‌انگیزی انجام داده، سرایت کرده است. این صحبت بهانه‌ای شد برای این که چند اتفاق مهم که در زمان حضور زنوزی در تراکتور رخ داده را بررسی کنیم تا بلندپروازی‌های او را از یاد نبریم.»

«غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور در تازه‌ترین مصاحبه خود ضمن ارایه توضیحات درباره فروش اینترنتی بلیت بازی این تیم با پرسپولیس و تجهیز کامل ورزشگاه یادگار امام (ره)، در جملاتی جالب گفته است: «تراکتور بین‌المللی است و متعلق به تمام هواداران اقصی‌نقاط ایران و دنیاست.» به نظر می‌رسد رویاپردازی‌های مالک متمول باشگاه که برای قهرمان کردن تراکتور در لیگ همه کار می‌کند و کار‌های حیرت‌انگیزی انجام داده، سرایت کرده است. این صحبت بهانه‌ای شد برای این که چند اتفاق مهم که در زمان حضور زنوزی در تراکتور رخ داده را بررسی کنیم تا بلندپروازی‌های او را از یاد نبریم.

فخرفروشی‌های ادامه‌دار محمدرضا زنوزی؛ مالک تراکتور، آتا و...

صاحب هتل اختصاصی هستیم

زنوزی دوست دارد مقدماتی را فراهم کند که باشگاه او بهترین امکانات را داشته باشد. به همین دلیل از همان روز‌های اول که تراکتور را خرید، دستور ساخت یک هتل اختصاصی با تجهیزات استاندارد را صادر کرد و در آینده‌ای نزدیک این مجموعه افتتاح خواهد شد. وقتی پول باشد، طبیعی است که تراکتور به‌عنوان تیمی پرطرفدار می‌تواند یک مجموعه اقامتی ورزشی ویژه برای خود بسازد. مجموعه‌ای که از استخر، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، اتاق جلسات و چندین سوییت بزرگ که توانایی میزبانی از دو تیم را دارد، برخوردار است.

فخرفروشی‌های ادامه‌دار محمدرضا زنوزی؛ مالک تراکتور، آتا و...

لباسمان آدیداس است

تراکتور تنها باشگاه لیگ برتری است که لباس اورجینال شرکت آدیداس را در اختیار بازیکنان و مربیان خود قرار داده است. البته در این رابطه شایعه شده بود که لباس‌های تیم ملی ایران با توجه به پایان قرارداد فدراسیون و آدیداس از مدیریت فدراسیون خریداری شده است. با این حال، هر چه هست زنوزی تصمیم گرفت قرارداد همکاری با شرکت داخلی مجید را ادامه ندهد و امسال که تیمش را برای قهرمانی بسته، بازیکنان و مربیان لباس آدیداس بپوشند.

ما هواپیما داریم

تراکتور درست مثل گذشته برای تمام سفر‌های خود در این فصل این پتانسیل را دارد که از پرواز اختصاصی هواپیمایی آتا که متعلق به زنوزی است، استفاده کند. البته این امتیاز برای باشگاه ماشین‌سازی، دیگر تیم لیگ برتری زنوزی هم در نظر گرفته شده است. اتفاق مثبتی که درست مثل باشگاه‌های بزرگ جهان فوتبال است و یک امتیاز ویژه برای تیم به حساب می‌آید.

فخرفروشی‌های ادامه‌دار محمدرضا زنوزی؛ مالک تراکتور، آتا و...

سه سرمربی خارجی در یک سال

تجربه نشان داده که محمدرضا زنوزی برای پول خرج کردن هیچ ترسی ندارد و اگر یک قرارداد و همکاری حال او را خوب نکند، هیچ ترسی برای قطع همکاری و پایان دادن به قرارداد ندارد. از زمانی که او مالک باشگاه تراکتور شده با در نظر گرفتن فصل قبل و فصل جدید، تراکتور با سه مربی مشهور خارجی قرارداد امضا کرده است.

ابتدا با جان توشاک مشهور و سپس لیکنز آلمانی که موفقیتی برای تیم به ارمغان نیاوردند و در نهایت امسال هدایت تیم به مصطفی دنیزلی داده شد و همه انتظار دارند که این تیم بالاخره قهرمان لیگ برتر شود. نکته قابل تأمل اینجاست که رقم قرارداد همه این مربیان خیلی بالا بود. خیلی بالا!

فخرفروشی‌های ادامه‌دار محمدرضا زنوزی؛ مالک تراکتور، آتا و...

قرارداد دلاری می‌بندیم

سال گذشته زنوزی برای جلب رضایت هواداران تراکتور، اقدام به جذب ستاره‌های اسم و رسم‌دار فوتبال ایران کرد. او در دو فصل اخیر خرید‌های گران‌قیمت زیادی را داشته، اما مسعود شجاعی، اشکان دژآگه و احسان حاج‌صفی سه کاپیتان تیم ملی گل سرسبد و پرسروصداترین قرارداد را با مالک متمول امضا کردند. جالب اینجاست که قرارداد آن‌ها به صورت دلاری با رقمی سنگین بسته شده است. به همین ترتیب زنوزی مدیری بود که باب قرارداد‌های دلاری در فوتبال ایران را باز کرد؛ آن هم در زمانی که دلار قیمتی نجومی در بازار داشت!

فخرفروشی‌های ادامه‌دار محمدرضا زنوزی؛ مالک تراکتور، آتا و...

گران‌ترین‌ها برای ماست

دقت کنید! بعد از تمام این ریخت و پاش‌ها، تراکتور اخیرا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را هم خریده است. کوین فورچونه، مهاجم سی ساله اهل مارتینیک که سابقه پوشیدن لباس ۶ تیم در لیگ فرانسه را در کارنامه دارد، اخیرا در شرایطی با تراکتور قرارداد بست که قیمت او در ترانسفر مارکت ۱.۵ میلیون دلار اعلام شد. فورچونه فصل گذشته ۳۹ بازی برای تروآ در لیگ دو فرانسه انجام داد و ۱۲ گل نیز به ثمر رساند. او همچنین ۱۰ پاس گل داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یک جنوبی هستم
      چرا نباید یک تیم شهرستانی و محبوب حامی مالی داشته باشه؟
      چرا نباید تراکتور سازی بهترین تیم ایران نباشه؟
      چرا فقط باید آبی و قرمز امکانات داشته باشند
      هر چند مطمئن باشید تراکتور رو هم مثل استقلال اهواز زمین می زنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها دلیلش سوزش است و بس

      • بدون نام

        کجا استقلال و پرسپولیس پول دارن.اون فولاد که از همه اینا بیشتر امکانات داره ورزشگاش می ارزه به کل این دوتا تیم

      • nader

        احسن...اینا فقط تیم های بیت المال خور دوست دارن

      • بدون نام

        چرت نگو لطفا منم جنوبی هستم
        تراکتور هیچ محبوبیتی در جنوب ایران نداره

      • بدون نام

        اخه اینا دردشون میاد تیمهای تهرانی تماما اقتادن رو بیت المال و پفیوزها ولم نمیکنن.

      • حسین

        پول توجنوب جمع ميشه تو تبریز خرج ميشه مشکل اينه

    • بدون نام

      با پول مرد بیچاره این کارارو میکنه هیچکس هم پیگیر نمیشه

      پاسخ ها

      • من

        به عنوان یک تبریزی از تازه به دوران رسیدگی زنوزی بدم میاد

      • بدون نام

        پول مردم چرا؟؟؟؟

    • الیاس

      خدا کنه حق مردم نباشه. با این هزینه ها میشد چندتا مدرسه ساخت. خدا پول که میرس در کنارش معرف و انصاف هم برسونه

    • شاهینی

      اگرپول کارکرده وحلال باشه چه اشکالی داره .ولی شبهه ازاین جاپیش میادشایدحق مردم هم قاطیش باشه .

    • مرتضی

      قهرمان لیگ شدن لیاقت و از اون مهم تر جنبه میخاد
      اگر تیمی با این همه هزینه بهش نمیرسه حتما این دو تا رو نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زر مفت زدنم یه کیبرد میخاد

    • یاغیش

      چرا هی مطلب تکراری میزاری. چرا چشت برنمیداره یکی زده دک وپوزتون شکسته هی بهش میپرین . اینهم از دسته احمقی نژاد و نفر اون . چرا اینهمه میخورنن ومیرن اونارو نمیگی. باز این خوبه خرج شهر وکشورش کرده. اصلا میدونی چندهزار نفر دارن تو مجموعه این مرد کار میکنن؟! لطفا خفه شو برترینهای عوضی.

    • خاطره

      اگر پرسپولیس و استقلال هزاری خرج کنند همه باید بدانند این پول از کجا آمده اما حالا یک نفر که میتواند پیگیری نمی شود ببیند منبع مالی اقای زنوزی از کجاست ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟پولی که تیم های دولتی از تهیه آن عجز دارند براحتی در این باشگاه منتقل می شود

      پاسخ ها

      • الیاس

        این دوتا تیم میلونی هوادار دارن و بازیکن به تیم ملی میدن. ترتر فوقش ۱۰۰ هزار هوادار داره و کدوم بازیکن ساخته به تیم ملی بده

    • عباس

      منتظرم ببینم کسانی که الان دور و بر این آقا به تملق و چاپلوسی مشغولند در آینده ای نه چندان دور که به عنوان مفسد اقتصادی دستگیر خواهد شد چه واکنشی خواهند داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر باش حتمن :)

    • مهدی

      کی تو رو با خاوری تو کازینو های کانادا ببینیم !!! استیل آذین کی بودی تو؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسود کی بودی عمو؟!

    • بينام

      كسى هم نميپرسه اين پول ها رو زنوزي از كجا مياره ؟ وقتى بليت فروشى و حق پخش تلويزيونى و فروش لباس و پيرهن از باشگاهها (ببخشيد تيم ها ) دريغ شده و اصولا تيم دارى كار زيان دهى است چرا ايشون دوتا دوتا تيم خريده ، با كوم پول و از كى خريده ؟تيم هاي دولت زير مخارج زاييدن ولي ايشون قرار داد دلاري ميبنده ،چي گيرش مياد؟ نه بابا مديونين اگه فكر كنين منظورم پولشوييه ها

    • بدون نام

      این هم یک نوع پولشویی است آقای زنوزی،،، بنام ورزش بکام شما بزودی خواهیم دید زنوزی خیلی دور نیست اگر جرات داری بیا ایران تا بببنی دیروز کجا بودی چرا تو ورزشگاه نبودی بقول خودت این روز حماسه ملی را جشن بگیری.

    • بدون نام

      فوتبال جز تفرقه افکنی واصراف و فساد چیزی برای ملت نداشته فرقی هم نمیکنه تراکتور سپاهان پرسپولیس واستقلال ویا ...نداره

    • علی

      موضوع مخالفت با زنوزی والبته اذربایجانیها فقط حسادت حسادت حسادت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج