۹۰۱۴۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد پیشکسوت استقلال از مالک ملوان

مربی پیشین تیم فوتبال ملوان از مسئولان خواست مراقب نقل و انتقالات این تیم باشند و اجازه ندهند برخی افراد با سرنوشت ملوان بازی کنند.

خبرگزاری مهر: علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: نمی‌دانم مسئولان ملوان، آقای میرابی را از کجا پیدا کرده و چطور به این شخص اعتماد کرده‌اند که مالکیت تیمشان را به او بسپارند؟ وی چطور مالکی است که در جیبش یک میلیون تومان پول پیدا نمی‌شود؟

وی اضافه کرد: قبل از اولین بازی ما در لیگ برتر، یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان پول نوار قلبی بازیکنان را بنده به درخواست ایشان، از جیبم دادم و به من گفتند «فردا این پول را به تو برمی‌گردانم». امروز که دو هفته از آن روز می‌گذرد، با امروز و فردا کردن و وعده دادن، هنوز طلب یک میلیونی من را پس نداده‌اند. پس چطور وی توان اداره تیمی مثل ملوان را دارد؟

مربی پیشین تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: روزی که علی لطیفی در خصوص این آقای مالک افشاگری کرد، او را از کار برکنار کردند و ایشان سه بار به من پیام داد که به جای لطیفی، سرمربی تیم شوم. در پاسخ به او گفتم که «دور زدن در رفاقت، خط قرمز خانواده ما است. من شاگرد مکتب اسطوره‌هایی مثل حجازی و پورحیدری هستم و دور زدن در فوتبال را بلد نیستم».

چینی خاطرنشان کرد: وقتی من این پیشنهاد را نپذیرفتم، فردی را که حدش کوتاه است را به جای لطیفی، سرمربی کرده‌اند تا به اهدافشان در این تیم برسند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آقای میرابی که امروز مالک ملوان هستید! شما در زمان فوتبالتان یک فوتبالیست متوسط بودید و در سطح بالا بازی نکردید و شاید به همین دلیل، مرام فوتبالیست‌های بزرگ را ندارید و با وعده و وعید، تیمتان را اداره می‌کنید اما این را بدانید که زمان قول دادن و عمل نکردن در ملوان سپری شده است و هواداران این تیم هوشیارتر از آن هستند که اجازه بدهند این روند ادامه داشته باشد.

چینی بیان کرد: من در جوانی همبازی سیروس قایقران بودم که اسطوره قدیمی تیم گیلان و ملوان است. آقای میرابی در این تیم امثال قایقران بازی‌ کرده‌اند. شما بدانید کجا آمدید و مسئولیت چه تیمی را گرفته‌اید. ملوان دهها هزار تماشاگر عاشق دارد که با این تیم زندگی می‌کنند؛ با شادی‌های آن شاد و با ناراحتی‌های آن غمگین می‌شوند. لطفاً احساسات هواداران را قربانی اهداف خود نکنید.

وی ادامه داد: شاید تا چند روز پیش هواداران ملوان نمی‌دانستند چرا بازیکنان زیادی از این تیم می‌رفتند و به اشتباه فکر می‌کردند علی لطیفی زمینه جدایی آنها را فراهم می‌کند اما امروز مشخص شده که چه کسی به دنبال جدایی بازیکنان بزرگ و تأثیرگذار از ملوان بود. به مسئولین ورزش شهر انزلی هشدار می‌دهم؛ مراقب نقل و انتقالات تیمتان باشید.

چینی تأکید کرد: وقتی فردی که ادعای مالکیت می‌کند، دست بازیکن چک سرقتی می‌دهد و برای تردد بازیکنان، تاکسی اجاره می‌کند و محل اسکان بازیکنان را در خانه‌های اجاره‌ای مسافران تعیین می‌کند، چطور می‌تواند از پس هزینه‌های یک تیم دسته اولی، هزینه‌های سفر، اجاره زمین، میزبانی و ... برآید؟

مربی پیشین تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: بار دیگر از مسئولان ورزش انزلی تقاضا می‌کنم که به احترام اسطوره‌هایی مثل قایقران، غفور جهانی و دیگر بازیکنان قدیمی این تیم و دهها هزار هوادار عاشق، هوای تیمشان را داشته باشند و از آن مراقبت کنند. ملوان یک امانت بزرگ است که باید به اهلش سپرده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج