جاباما
۹۰۱۸۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صادقی: دادستانی به دنبال پرونده‌سازی نیست

دادستان مشهد گفت: برخی می‌گویند دستگاه قضا منتظر بهانه است اما من تکذیب می‌کنم، ما دنبال بهانه و پرونده‌سازی نیستیم.

ایسنا: غلامعلی صادقی، دادستان مشهد در جلسه شورای اداری استان که امروز در سالن اجتماعات برگزار شد، اظهار کرد: حرکت خوبی در استان با همکاری همه مجموعه‌ها از سه قوه، ادارات و سازمان‌ها، روحانیت، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس صورت گرفته تا بتوانیم سال جاری را با سال‌های گذشته متفاوت کرده و خدمات بهتری ارایه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر مقدار شما مدیران تلاش کنید، ما در دستگاه قضا به پرونده کمتری رسیدگی می‌کنیم و هرقدر ادارات و سازمان‌ها کوتاهی کنند، پرونده‌های ما مضاعف خواهد شد. باید در این حرکت بهتر شرکت کرده و بیشتر همراهی کنید این کار مورد تایید مسئولان کشوری و روسای سه قوه بوده و آقای رئیسی نیز بارها فرمودند که به این کار کمک کنید زیرا موثر است. همه کمک کنید و ببینید چه می‌توان کرد تا خدمات بهتری برای استان ارایه شود.

صادقی: دادستانی به دنبال پرونده‌سازی نیست

صادقی افزود: در این فاصله کوتاه، ادارات و سازمان‌هایی از جمله سپاه، شهرداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان زندان‌ها، اداره کل ثبت، آب‌منطقه‌ای و مجموعه‌هایی که با ما ارتباط کاری دارند خوب حرکت کردند و تلاش می‌کنند. امیدواریم سازمان‌های دیگر با این حرکت و شتاب همکاری خود را مضاعف کنند که این حرکت ثمرات بیشتری در استان داشته باشد.

دادستان مشهد با اشاره به اینکه گاه گفته می‌شود اگر می‌خواهید راحت باشید و سمتتان پایدار باشد، کار نکنید تا از شما ایراد نگیرند اما اگر کار کنید دستگاه‌های نظارتی چیزی پیدا می‌کنند، تصریح کرد: این افراد می‌گویند دستگاه قضا منتظر بهانه است اما من تکذیب می‌کنم، ما دنبال بهانه و پرونده‌سازی نیستیم. آن‌ها که جوسازی کرده و می‌خواهند این حرکت را متوقف کنند خواهند گفت چه جرایمی مرتکب شدند. از سازمان‌ها که هر روز با آن‌ها کار داریم بپرسید که چقدر از آن‌ها حمایت کردیم. افرادی که تلاش می‌کنند، ما هستیم، حمایت می‌کنیم و حتی جلوتر حرکت کردیم، افرادی هم که خلاف کردند باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: راحت‌ترین علاج تشکیل کارگروهی است که به سراغ ادارات می‌روند تا ببینند از تمام ظرفیت خود استفاده کرده‌اند یا نه. باید از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم. اگر کارگروه گفت فردی از تمام ظرفیت استفاده کرده از آن مدیر تقدیر می‌شود و اگر مدیر یا مسئولی کوتاهی کرده و می‌خواهد این فرهنگ را جا بیندارد، در همین جلسه نام برده و برخورد خواهد شد. این فرهنگ غلطی است که نباید جا بگیرد.

صادقی بیان کرد: در مجموعه دستگاه قضایی هر روز حمایت‌هایی از دستگاه‌ها داریم و باید هرچه بیشتر این حرکت را مضاعف و تلاش خود را بیشتر کنیم. با سران سه قوه صحبت شده و اگر شما مدیران جایی نیاز به کمک دارید و می‌خواهید مصوبه سران سه قوه را برای شتاب این حرکت داشته باشید، در آن قالب هم می‌توانیم حمایت کنیم، روی حمایت مسئولان استان حساب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج