جاباما
۹۰۲۲۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لمپارد: انگولو کانته فعلا باید استراحت کند

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید در دیدار امروز این تیم مقابل شفیلدیونایتد به انگولو کانته ستاره فرانسوی تیمش استراحت خواهد داد تا هر چه سریعتر آمادگی کامل خود را بدست آورد.

ورزش سه: فرانک لمپارد، سرمربی چلسی که تیمش امروز در هفته چهارم لیگ برتر در خانه به مصاف شفیلدیونایتد می‌رود گفت در این بازی به انگولو کانته ستاره فرانسوی تیمش بازی نمی‌دهد چون می‌خواهد کانته که پیش از شروع فصل جدید به فاصله کوتاهی به دو مصدومیت دچار شده بود، بیشتر استراحت کرده و سریعتر به اوج آمادگی برگردد.

کانته از مدتی پیش از ناحیه زانو مصدوم بود و مدتها با این مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. ولی ستاره فرانسوی با وجود این مصدومیت در ماه مه و در فینال لیگ اروپا در مقابل آرسنال با وجود مصدومیت، با استفاده از مسکن بازی کرد. به فاصله کمی کانته از ناحیه قوزک پا هم دچار آسیب‌دیدگی شد تا با دومین مصدومیت پیاپی خود مواجه شود.

لمپارد علاوه بر استراحت دادن به کانته در بازی‌های چلسی می‌گوید حتی با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه هم صحبت کرده و موافقتش را جلب کرده تا در بازی‌های پیش روی تیم ملی فرانسه در رقابتهای انتخابی یورو۲۰۲۰ هم به کانته استراحت بدهد.

لمپارد در این باره گفت:" من نگران طولانی شدن مصدومیت او نیستم ولی قصد دارم به او مدتی استراحت بدهم. در مورد مشکل فعلی انگولو کانته باید بگویم که او از ناحیه قوزک پا احساس درد می‌کند. مصدومیت خیلی شدیدی نیست ولی ترجیح ما این است که او بهبود کامل پیدا کرده و بعد دوباره در ترکیب قرار بگیرد".

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" کانته دوران پیش‌فصل را از دست داد ولی وقفه بازی‌های ملی برای او در بهترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. انتظار ندارم مشکل خاصی پیش بیاید مگر اتفاقی بیفتد که غیرمنتظره باشد و من از آن خبر نداشته باشم. خصوصیات کانته به ما کمک زیادی خواهد کرد و به درد سبک بازی مورد علاقه من خواهد خورد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج