۹۰۲۴۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

هنگامی که بحث مسافرت هوایی پیش می آید، اغلب افراد ثروتمند و مشهور با هواپیماهای شخصی شان پرواز می کنند؛ هواپیماهایی که مجهز به فضای داخلی لوکس و متناسب با سلیقه صاحبانشان طراحی و تولید شده اند.

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس





پنجره خلاقیت: هنگامی که بحث مسافرت هوایی پیش می آید، اغلب افراد ثروتمند و مشهور با هواپیماهای شخصی شان پرواز می کنند؛ هواپیماهایی که مجهز به فضای داخلی لوکس و متناسب با سلیقه صاحبانشان طراحی و تولید شده اند. این هواپیماهای خصوصی، سفر را برای صاحبان ثروتمندشان، راحت تر و لذتبخش تر می کنند. شرط می بندم دفعه بعد که سوار هواپیما می شوید، به این افراد خوش شانس خواهید اندیشید.

1- ولید بن طلال و ایرباس A380

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

گرانترین ومجهزترین هواپیمای این فهرست، متعلق به ولید بن طلال است. قیمت این هواپیمای تجاری در حدود ۴۰۰ میلیون دلار است، اما سفارشی سازی آن برای او، قیمت آن را به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رساند. این هواپیما دارای تالار، حمام ترکی، پارکینگ اتومبیل و یک نمازخانه گردان است که محراب آن به طور خودکار به سمت مکه مکرمه تنظیم می شود.

۲- هریسون فورد و سسنا ۵۲۵B CJ۳

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

هریسون فورد، خودش خلبان این هواپیمای مدل CJ۳ است که می تواند ۶ نفر را برای مسافت ۱۹۰۰ مایل هوایی حمل کند. او به قدری در خلبانی مهارت دارد که اداره هوانوردی فدرال از او خواست که در کمپین سال ۲۰۰۱ با عنوان آگاهی و پیشگیری به عنوان سخنگوی آنها باشد.

۳- وین هویزنگا وهاویلند ۳۲۰-۶-DHC

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

یکی از قدرتمندترین و قابل اطمینان ترین هواپیماهای ترابری است که تاکنون ساخته شده است. این هواپیما می تواند تا ۱۹ سرنشین را حمل کند و قابلیت نشستن و برخاستن از باندهای فرود ناهموار را دارد. از این هواپیما در یکی از صحنه های تعقیب و گریز در فیلم جیمز باند کازینو رویال استفاده شده است.

۴- بیل گیتس و بومباردیر Global Express ۷۰۰-BD

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

این هواپیمای شخصی می تواند هشت نفر را در ارتفاع پروازی ۵۱۰۰۰ پایی و برای مسافت ۶۵۰۰ مایل هوایی حمل کند؛ یعنی می تواند فاصله توکیو تا نیویورک یا لس آنجلس تا مسکو را بدون توقف طی کند.

۵- الویس پریسلی و کانویر ۸۸۰

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

لیزا ماری، دختر الویس، این کانویر ۸۸۰ را که در حالت معمول ۱۱۰ صندلی دارد، با نصب ۲۸ صندلی خاص سفارشی کرده است. رویدم هواپیما، لوگوی شخصی الویس (TCB) نقش بسته است که مخفف Taking Care of Business است.

۶- مارک کوبان و بوئینگ ۷۶۷

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

مارک کوبان که مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس در لیگ NBA است، روی هواپیمای شخصی اش صندلی های سفارشی نصب کرده تا بازیکنان قد بلند تیمش به راحتی در آنها بنشینند.

۷- جیمی بافت و گرومن آلباتروس ۱۶-HU

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

هم اکنون مالک این هواپیمای دوزیست که پیش از این استفاده نظامی داشته است، آهنگساز و خواننده معروف جیمی بافت است.

۸- پادشاه برونئی و بوئینگ ۷۴۷

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

پادشاه برونئی این بوئینگ ۷۴۷ جدید را با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار خریداری کرد و سپس آن را با ویژگی های خاصی از جمله روشویی هایی از جنس طلا و انواع جواهرات و کریستال ها با هزینه ای در حدود ۱۲۰ میلیون دلار تزئین کرد. او چندین هواپیمای دیگر هم دارد اما این بزرگترین هواپیمای اوست.

۹- رومن آبراموویچ و بوئینگ ۷۶۷

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

این بوئینگ ۷۶۷ ممکناست از خارج کاملا معمولی به نظر برسد، اما فضای داخلی آن با طلا تزئین شده است. این هواپیما اغلب در فرودگاه لوتون در ۴۰ مایلی شمال لندن قرار دارد؛ جایی که آبراموویچ بیشتر وقتش را در آنجا می گذراند.

۱۰- دونالد ترامپ و بوئینگ ۷۲۷

معروف ترین هواپیماهای شخصی جهان +عکس

این هواپیما توسط خطوط هوایی آمریکای شمالی اداره و راهبری می شود. در طراحی مجدد فضای داخلی آن، از ۲۳ صندلی دسته دار چرم، کمربندهایی با سگک روکش طلا، نقاشی های رنگ روغن و لامپ های بلور واترفورد استفاده شده است. لوگوی ترامپ که روی بدنه هواپیما نقش بسته است، ۳۰ فوت طول و ۴ فوت ارتفاع دارد و از طلای ۲۳ عیار ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج