جاباما
۹۰۲۴۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توقف بارسا و برتری لیورپول در شب آتش‌بازی بایرن

دومین توقف تیم فوتبال بارسلونا در هفته سوم رقابت‌های لالیگا رخ داد. همچنین منچستریونایتد و چلسی برابر حریفانشان متوقف شدند. منچسترسیتی و بایرن مونیخ هم در یک بازی پر گل، برایتون و ماینتس را گلباران کردند.

خبرگزاری تسنیم: هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با تساوی ۲ - ۲ تیم فوتبال بارسلونا در زمین اوساسونا پیگیری شد.

در این بازی، میزبان توسط تورس در دقایق ۱۷ و ۸۱ (از روی نقطه پنالتی) صاحب گل شد و برای بارسلونا، فاتی در دقیقه ۵۱ و ملو در دقیقه ۶۴ گلزنی کردند تا در نهایت بارسا برای دومین بار در ۳ هفته اول امتیاز از دست بدهد.

توقف بارسا و برتری لیورپول در شب آتش‌بازی بایرن

همچنین در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان ساوتهمپتون بود که این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در دیگر بازی در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه اتحاد میزبان برایتون بود و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

همچنین در یک بازی همزمان، چلسی به مصاف شفیلدیونایتد رفت که این بازی با اشتباه و گل به خودی زوما در دقیقه 1+90 به تساوی 2 بر 2 رسید.

در دومین روز از هفته سوم بوندس لیگا، امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا مقابل میهمانش ماینتس با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید.

تیم فوتبال لیورپول با برتری 3 - صفر در خانه برنلی در آخرین بازی شب دوم هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس علاوه بر حفظ رکورد صددرصد پیروزی در فصل جاری، صدر جدول را حفظ کرد.

در ادامه هفته سوم رقابت‌های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در خانه یونیون برلین تیم تازه صعود کرده به لیگ اول ژرمن‌ها به میدان رفت و با نتیجه عجیب و غیر قابل انتظار 3 بر یک مغلوب شد.

در آخرین دیدار مهم امشب، ناپولی در شرایطی که مقابل یوونتوس با 3 گل شکست خورده بود بازی را در تورین به تساوی کشاند اما در نهایت با اشتباه کولیبالی یووه پیروز میدان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو پنالتی بارسا رو نگرفت حتی با وار هم بررسی نکرد ولی با عجله واسه اوساسونا پنالتی گرفت
      این است عدالت زغال مادرید سلطنتی پایتخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج