جاباما
۹۰۲۵۴۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

انصار‌ی‌فرد: پرسپولیس روی یک اتفاق مغلوب تراکتور شد

پرسپولیس بعد از کنار رفتن ایرج عرب روزهای تازه‌ای را با مدیرعامل جدیدش سپری می‌کند.

فرهیختگان: پرسپولیس بعد از کنار رفتن ایرج عرب روزهای تازه‌ای را با مدیرعامل جدیدش سپری می‌کند. محمدحسن انصاری‌فرد با حضور دوباره خود در راس مدیریت این باشگاه به دنبال تغییر فضای پرسپولیس است. این مدیرعامل جدید در خصوص شکست تیمش در دیدار حساس با تراکتورسازی تبریز به سوالات «فرهیختگان» پاسخ می‌دهد.

تلاش برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

ظاهرا اخذ مجوز حرفه‌ای و رفع خطر حذف از آسیا را باید اولین دغدغه انصاری‌فرد، مدیرعامل جدید پرسپولیس دانست. او در این‌باره می‌گوید: «علاوه‌بر سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با بهاروند و دیگر مسئولان سازمان لیگ رایزنی‌هایی داشته و جلسات مستمری هم با حسینی، مسئول روابط بین‌الملل باشگاه، ذاکر، مدیر حقوقی و دیناروند، مدیر مالی باشگاه پرسپولیس برگزار کردیم و آخرین اقدامات برای ارائه مدارک مربوطه و رفع نواقص را پیگیری و برای حل‌وفصل برخی بدهی‌های قطعی و جلب رضایت شاکیان و همچنین خنثی کردن برخی شکایت‌ها و احکام صادره از طریق ارجاع به استیناف اقدام کردیم.

بعد از جلسه با سهیل مهدی برای ارائه گزارش حسابرسی که ۲۰ روز دیگر از مهلت آن باقی مانده است، با مدیران مالی باشگاه جلسه ویژه داشتیم و آنها قول دادند هر طور هست این گزارش را آماده کنند.» انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که طبق اخبار دریافتی به برخی اولتیماتوم‌ها طی هفته‌های گذشته توجه لازم نشده و حالا در دقیقه ۹۰ باید مشکلات برطرف شود، صرفا به این جمله بسنده کرد که: «برخی نواقص وجود داشته و البته ما هم در تلاشیم این نواقص هرچه سریع‌تر برطرف شود.»

قرارداد جدید با اسپانسر

به انصاری‌فرد می‌گوییم شنیده می‌شود برخی بازیکنان پرسپولیس بابت فصل گذشته ۲۰-۱۰ درصد از طلب خود را دریافت نکرده‌اند و حتی یکی دو بازیکن مهم با احتساب آپشن‌ها ادعای مطالبات ۴۰ درصدی دارند. همچنین سرخ‌ها طبق وعده‌های داده‌شده در گذشته بابت فصل جدید قرار بوده دریافتی داشته باشند، تا جایی که زمزمه‌های اعتراض آنها چند روز قبل از تغییرات مدیریتی به گوش می‌رسید. عدم‌پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارانش و همچنین پرونده شکایت برانکو و دستیارانش هم موضوع دیگری است که به آن رسیدگی نشده است.

انصاری‌فرد در این ارتباط به «فرهیختگان» می‌گوید: «طی همین چند روز با پیگیری‌هایی که داشتیم برای نهایی شدن قرارداد اسپانسری اقدامات خوبی انجام شد و من امیدوارم با همکاری همه مسئولان دست‌اندرکار و هیات‌مدیره، اسپانسر این قرارداد نهایی شود تا چالش‌های کمتری داشته باشیم.»

او ضمن تاکید بر اینکه در تلاش است مذاکرات برای عقد قرارداد اسپانسری به سرانجام برسد تا جلوی بسیاری از مشکلات گرفته شود، گفت: «در تدارک تشکیل تیمی اقتصادی هستیم تا در روزهای آینده مشکلات مالی باشگاه، نگرانی هواداران را بیشتر نکند.»

به دنبال گزارش بدهی ۷ میلیاردی

از آنجا که باشگاه با دو شرکت بلیت‌فروشی قرارداد بسته و به ریحان‌فیلم تعهد هفت میلیارد داده شده، حل‌وفصل این موضوع هم طی روزهای آتی باید انجام شود. مدیر جدید می‌گوید: «در این‌باره خواهان ارائه گزارشی از مسئولان باشگاه شده‌ام. باید بررسی‌های دقیق داشته باشم و بعد نسبت به رفع این مشکل اقدام کنم.»

با همدلی کار سخت به سرانجام می‌رسد

انصاری‌فرد به تیمی آمده که قبلا بسته و مربی‌اش انتخاب شده و تلاش می‌کند روحیه قهرمانی را در تیم حفظ کند. او در واکنش به وجود برخی کارشکنی‌ها می‌گوید: «بهترین ابزار برای حفظ روحیه قهرمانی تلاش همه‌جانبه از سوی تیم و باشگاه و حمایت همه‌جانبه و یکدلی از سوی هواداران و پیشکسوتان است و بنده از این بابت که اغلب نگاه‌ها مثبت و اظهارات حمایتی بوده، از هواداران، اصحاب رسانه و پیشکسوتان تقدیر و تشکر می‌کنم.

ما می‌دانیم کار سختی پیش‌رو داریم، چراکه همیشه قهرمان شدن سخت است، تکرار قهرمانی خیلی سخت‌تر و هت‌تریک هم سخت‌تر از همه و برای چهارمین دوره متوالی قهرمان شدن که در ایران سابقه نداشته، کار خیلی خیلی سخت می‌شود، اما وقتی عزم و اراده و یکدلی و حمایت پررنگ باشد همه این سختی‌ها حل می‌‌شود.»

زحمت مدیران قبلی را نباید نادیده گرفت

به انصاری‌فرد می‌گوییم، آیا صحت دارد افزایش مبالغ قرارداد بازیکنان به شکل قابل ملاحظه‌ای بوده. او که دوست ندارد به این مسائل بپردازند، فقط می‌گوید: «مشکل مالی همیشه بوده و حالا هم باید با کار اقتصادی و تلاش زیاد چالش‌ها را از بین برد. بنده هم نمی‌خواهم زحمات دیگران را نادیده بگیرم و به نیمه خالی لیوان نگاه کنم. ما باید انرژی مثبت بدهیم ولو اینکه مشکلاتی وجود داشته باشد که سختی کار را بیشتر کند.»

نگران نیستم، هواداران فقط حمایت کنند

انصاری‌فرد از دیدارهای سخت در ابتدای لیگ نگران نیست. در این خصوص می‌گوید: «روبه‌رو شدن با مدعیان قهرمانی در بازی‌های متوالی، کار پرسپولیس را سخت‌تر کرده، اما باید از این تهدیدها فرصت ساخت، نه اینکه از بابت آن ابراز نگرانی کرد. در این هفته‌ها که با مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بازی داریم، اگر هواداران بی‌توجه به نتایج فقط از کالدرون و تیم حمایت کنند، می‌توان به اندازه تیمی که داعیه قهرمانی دارد، امتیاز کسب کرد. خوشبختانه هواداران ما هوشیار هستند و این برهه را ان‌شاءالله به سلامت و کسب حداکثر امتیازات پشت‌سر خواهیم گذاشت.»

روی یک اتفاق باختیم

به انصاری‌فرد می‌گوییم هواداران پرسپولیس در این دو هفته حمایت خوبی داشته‌اند، اما تیم در تبریز باخت. او می‌گوید: «باید بپذیریم اصلا بازی آسانی پیش‌رویمان نبود. حریف از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را کرد و به پیروزی رسید. تراکتور یک تیم پرمهره و مدعی است، اما ما هم تیم قهرمان لیگ و جام‌حذفی هستیم. شاهد یک بازی پایاپای بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. شاید اگر فرصت‌های ما هم تبدیل به گل می‌شد، نتیجه الان چیز دیگری بود.»

آماده برای دربی

می‌گوییم بازی‌های بعدی و البته بازی دربی هم نزدیک و سخت است و هواداران منتظر کسب نتیجه دلخواه برای این دیدار هستند. انصاری‌فرد می‌گوید: «همان‌طور که گفتم ما با همدلی و حمایت می‌توانیم از این شرایط به سلامت عبور کنیم. کالدرون تازه به تیم آمده و نیاز به زمان و البته حمایت هواداران دارد. ما حتی اگر تراکتور را هم برده بودیم، باز هم نباید فکر می‌کردیم همه‌چیز عالی است. باید سخت کار کنیم و با همه وجود بجنگیم تا بتوانیم به شرایط خوب‌مان برسیم. قطعا با همدلی اعضا و حمایت هواداران برای برگزاری یک دربی خوب هم آماده خواهیم شد.»

تسلیت به رسانه‌های ورزشی

انصاری‌فرد در پایان این گفت‌وگو به درگذشت مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی‌نویس که مدت‌ها با بیماری سرطان درگیر بود، اشاره کرد و گفت: «خبر ناراحت‌کننده‌ای بود. من این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان و همکاران رسانه‌ای تسلیت می‌گویم. او هیچ‌گاه تسلیم شرایط سختش نشد و الگویی شد برای همه کسانی که با این بیماری درگیر هستند. شنیده‌ام خانواده‌اش تا آخرین لحظه کنارش بودند و جا دارد از صمیم قلب به آنها تسلیت بگویم. خدا به همه آنها و همکارانش در رسانه‌های ورزشی صبر و شکیبایی عنایت بفرماید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید بقیه تیمها عمدی گل میخورند که تیم تو اتفاقی گل خورده چون تیم وزیر نباید گل بخوره وگر نه تو هم عوض میشی

    • رضا

      قدم نحس اقای انصاری فرد.

    • مسلمان

      جناب انصاری فر . این توجیهات کاملا خنده داره . تیمی که کنعانی زادگان رو توی دفاع و بیرانوند رو توی دروازه داره ، وضعش بهتر از این نیست . تمام گلهای فوتبال روی اتفاق به ثمر میرسه . این جملات خنده دار فقط توی فوتبال ما وجود داره .

    • مسلمان

      جناب انصاری فر . اولا تمام گلهای فوتبال روی اتفاق به ثمر میرسه . منظورتون از اتفاق چیه ؟ این جمله شما کاملا مضحکه . ثانیا تیمی که دروازه بانش بیرانونده باید منتظر اتفاقات بیشتری باشه .

    • بدون نام

      چه فرقی میکنه, استقلال هم بایه اتفاق مغلوب ماشین سازی شد. باخت روتوجیه نکنین. سال قبل گل سالم احسان رو افساید گرفتین عوضشو امسال دراورد. یاشاسین ازربایجان, یاشاسین تیرختور

    • احمد

      انشاالله وزیر سفارش می کنه داوران دیگه از این اتفاقات جلوگیری کنند ویا پوشش بدهند!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج