جاباما
۹۰۲۵۸۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«اسکرین‌شات» از یک شراکت ریاکارانه

کارگردان نمایش «اسکرین شات» عنوان کرد این اثر نمایشی برپایه مضامینی، چون دروغ و سوءاستفاده از اعتقادات مردم بنا شده است.

خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش «اسکرین شات» عنوان کرد این اثر نمایشی برپایه مضامینی چون دروغ و سوءاستفاده از اعتقادات مردم بنا شده است.

«اسکرین‌شات» از یک شراکت ریاکارانه

ندا قربانیان نویسنده و کارگردان نمایش «اسکرین شات» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایش داستان ۲ شریک است که برای خرید سه خانه قدیمی بزرگ و تخریب آن‌ها و ساخت یک هتل، هم به قصد سفر و هم کار به همراه خانواده‌هایشان به مشهد مقدس سفر کرده‌اند. در این میان پیرزنی که صاحب یکی از این خانه‌های قدیمی است به فروش خانه‌اش رضایت نمی‌دهد. از طرفی روابطی بین اعضای ۲ خانواده برملا می‌شود که شراکتشان را به خطر می‌اندازد و...

سرپرست گروه تئاتر «هورکات» درباره تم نمایشنامه بیان کرد: این اثر نمایشی براساس تم دروغگویی و ریاکاری بنا شده است. در نمایش شاهد این مساله هستیم که کاراکترها در ابتدا رابطه خیلی خوبی با هم دارند اما در نهایت متوجه می‌شویم که برای منفعت شخصی کنار هم هستند. در نهایت نیز شراکت بینشان به هم می‌خورد و قصه رو به ویرانی می‌رود.

وی در پایان صحبت‌هایش درباره این مساله که آیا داستان نمایش می‌توانست در مکانی غیر از مشهد نیز اتفاق بیفتد، عنوان کرد: قصه نمایش این امکان را داشت که در شهر دیگری رخ دهد اما از آنجا که در این داستان کاراکترها مدام به دروغ قسم می‌خورند و از عقاید دیگران و نام امام رضا(ع) به نفع اهدافشان سوءاستفاده می‌کنند، ترجیحم این بود که وقایع نیز در شهر مقدس مشهد رخ دهد.

حمیدرضا معدنکن، محمود حقیری، نداقربانیان، سحرناز عباس زاده، سیدفرزاد تجلی، مسعود بیگلری، ریحانه یزدان‌یار، مرتضی مرادی بازیگران این اثر نمایشی هستند که تا ۱۵ شهریور ماه ساعت ۲۰ در سالن قشقایی به صحنه می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج