۹۰۲۷۸۷
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

طرح اولیه از هتل فضایی را ببینید

طرح اولیه از یک هتل فضایی رونمایی شده که شبیه چرخی با قطر ۱۹۰ متر است. این هتل از ۲۴ ماژول ساخته شده و هر هفته ۱۰۰ نفر می‌توانند در آن اقامت کنند. برخی از ماژول‌ها نیز آماده اجاره هستند.

خبرگزاری مهر: طرح اولیه از یک هتل فضایی رونمایی شده که شبیه چرخی با قطر ۱۹۰ متر است. این هتل از ۲۴ ماژول ساخته شده و هر هفته ۱۰۰ نفر می توانند در آن اقامت کنند. برخی از ماژول ها نیز آماده اجاره هستند.

طرح اولیه از هتل فضایی را ببینید

به نقل از دیلی میل، شرکت «گیتوی فاندیشن» طرح های اولیه یک هتل تجاری فضایی را رونمایی کرده که شبیه یک کشتی تفریحی است. در این هتل به نام «ایستگاه ون براون» گرانش وجود دارد. علاوه برآن آشپزخانه های کامل ساخته می شود.

طرح اولیه از هتل فضایی را ببینید

به گفته «تیم آلاتوره» طراح ارشد این پروژه، پیش بینی می شود این هتل فضایی تا ۲۰۲۵ میلادی وارد سرویس دهی شود و هر هفته ۱۰۰ توریست در آن اقامت کنند.

آلاتوره در این باره می گوید: به تدریج سفر به فضا به یک گزینه عادی برای تعطیلات انسان های روی زمین تبدیل می شود. از آنجا که هزینه های اقامت افراد در فضا همچنان بالا است بیشتر افراد تصور می کنند توریسم فضایی فقط برای افراد بسیار ثروتمند فراهم خواهد شد. البته تا چند سال آینده این امر حقیقت دارد اما «گیت وی فاندیشن» تصمیم دارد سفر به فضا را برای همه ممکن کند.

طرح اولیه از هتل فضایی را ببینید

این هتل فضایی با توجه به فناوری های به کار رفته در ساخت ایستگاه فضایی بین المللی، احداث می شود. اما نکته متمایز آن وجود گرانش مصنوعی در هتل است. طراحی آن نیز با توجه به طرح های اولیه «ورنر ون براون» در دهه ۱۹۵۰ میلادی انجام شده است.

این هتل شبیه یک چرخ با قطر ۱۹۰ متر است که می چرخد و نیروی گرانشی ایجاد می کند که مشابه آن در ماه احساس می شود. ۲۴ ماژول دور این چرخ قرار می گیرند و مناسب اقامت افراد هستند. علاوه بر آن رستوران، کنسرت های موسیقی، سالن نمایش فیلم و سیمنارهای آموزشی را می توان در این ایستگاه برگزار کرد.

طرح اولیه از هتل فضایی را ببینید

طراح این هتل تخمین می زند ایستگاه مذکور گنجایش ۴۰۰ نفر را داشته باشد. برخی از ماژول های ایستگاه نیز به مشتریان خصوصی فروخته می شود و دولت ها و سازمان های علمی نیز می توانند برخی از ماژول ها را اجاره کنند.

فضای داخلی اتاق ها نیز از مواد طبیعی ساخته می شود. آلاتوره در این باره می گوید: پیشرفت در علوم مواد سبب می شود موادطبیعی که سبک باشند و پاکسازی آنها نیز راحت باشد، ساخته شوند و در ساخت فضاهای داخلی هتل جایگزین سنگ و چوب شوند زیرا در حال حاضر استفاده از این مواد در مدار زمین ممکن نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدربیکار، حالادیدنیهای زمینو ببینیم تموم بشه تابرسه به فضا

    • بدون نام

      فقط بهتره با هم تختیتون همواره در تفاهم باشید چون اگه بی هوا ! برید بیرون یه قدمی بزنید و برگردید خفه میشید

    • بدون نام

      عمر مابه فضاکه هیچ به فرداهم معلوم نیست

    • بدون نام

      از همین الآن آقا زادگان رزرو میکنن، میگی نه ، این خط/ اینم نشان&.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج