جاباما
۹۰۳۳۶۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه شنبه 12 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۲ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال پیش رو سالی پر از اتفاقات خوش و غیر قابل انتظار است که مسیر زندگی تان را تغییر خواهد داد. اگر چه ممکن است مشکلاتی در زندگی تان داشته باشید اما هیچ کدام مانع از خوشی شما در چنین سالی نخواهد شد. در مورد آدم های اطرافتان احتیاط بیشتری به خرج دهید و تا زمانی که دوستی شان به شما ثابت نشد، راز دلتان را فاش نکنید. چیزهای زیادی را در مورد خودتان کشف خواهید کرد. حتی برخی از باورهایتان به کل تغییر می کند. امسال انرژی بیشتری را برای کارتان بگذارید تا نتیجه آن را در اواخر سال ببینید. برای کسب درامد بیشتر باید جسارت بیشتری نیز به خرج دهید. ماه بهمن نیز ماهی ست که اتفاقات عاشقانه زیادی برایتان خواهد افتاد. اگر مجرد هستید، جرقه های عشق در شما شعله ور خواهد شد. به هر شیوه ای که می توانید، استرس را از زندگی تان دور کنید. ورزش یکی از چیزهایی ست که باید در زندگی تان راه دهید. ماههای دی، بهمن و خرداد از بهترین ماههای یک سال پیش روی شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸
شما با توانایی هایی که دارید، خودتان را در دل دیگران جا کرده اید اما ممکن است که با یک حرکت اشتباه از جایگاهی که دارید، پایین بیایید، بنابراین امروز حواستان باشد که با بیان کلمات نامناسب یا حرکتی اشتباه، نگاه دیگران را به خودتان تغییر ندهید. سوالی در ذهنتان به وجود آمده که نگرانتان کرده است. هر چه زودتر به دنبال حقیقت باشید، بهتر است. در رابطه عاطفی فکر می کنید که همیشه حق با شماست، اما وقتش است که این خودخواهی را کنار بگذارید و اشتباهات خودتان را نیز بپذیرید.
فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز برخلاف روزهای دیگر خیلی سرتان شلوغ نیست. اتفاقا شما به تنهایی نیاز دارید تا در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید بیشتر فکر کنید. یک برنامه ریزی دقیقا می تواند سرعت شما را در رسیدن به هدفتان بیشتر کند. اگر دست روی دست بگذارید تمام فرصت هایتان را از دست خواهید داد، پس بجنبید. در روابطتان کمی گیج شده اید و به بیانی فرق درست و غلط را تشخیص نمی دهید. شاید بد نباشد که کمی از وقت تان را در تنهایی بگذرانید و فرصت فکر کردن را هم به خودتان و هم به دیگران بدهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

یادتان باشد که هیچ چیز بدون تلاش کردن به دست نمی آید، بنابراین اگر می خواهید که به هدفتان برسید، باید سختی های آن هم تحمل کنید. شما مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کنید اما بدانید که با این کار به هیچ کجا نمی رسید. به جای این کار روی چیزی که دارید تمرکز کنید و سعی کنید که آن را بهبود بخشید. شما اشتباهی را در رابطه عاطفی تان مرتکب شده اید اما از طرف مقابلتان انتظار دارید که برای درست کردن آن پیش قدم شود. اگر دست روی دست بگذارید، همه چیز برخلاف میلتان پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز به شدت مورد توجه دیگران قرار می گیرید. البته این محبت یک طرفه نیست، بلکه خودتان هم به دیگران محبت می کنید. سعی کنید امروز خواسته هایتان را چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی، مطرح کنید. مطمئن باشید که جواب مثبتی خواهید گرفت.پولی به دستتان می رسد که شما را برای شروع کاری وسوسه می کند. اگر ریسک پذیر باشید، تغییرات خوبی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد. یک جشن خانوادگی بزرگ در پیش است، خودتان را برای آن آماده کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فردی شما را از خود ناامید کرده، بهتر است که به جای غصه خوردن و فکر کردن، به فکر برقراری ارتباط از راه دیگری با او باشید. اگر تلاش کنید، به هدفتان خواهید رسید. شاید از نظر شما نظرات و پیشنهادهایی که دیگران به شما می دهند خیلی به کارتان نیاید، اما امروز بهتر است که آنها را جدی تر بگیرید. از هم فکری با دیگران می توانید با سرعت بیشتری مسیری که در پیش گرفتید را دنبال کنید. امروز قراری دارید، اما خیلی نگران ظاهرتان نباشید. هر چه ساده تر باشید، بهتر است. دوستی برای کمک نزدتان می آید، برای او کم نگذارید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما برنامه ای برای آینده تان چیده بودید که کنسل شده است. از یک طرف از این موضوع ناراحت هستید و از طرف دیگر خوشحال. اما بدانید که این اتفاق در آینده ای نزدیک در بهترین زمان و مکان برای شما خواهد افتاد. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا با افراد جدیدی آشنا شوید. بنابراین سعی کنید که با ظاهری آراسته به بیرون از خانه بروید. هر چه بیشتر لبخند بر لب داشته باشید، افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد. به زودی تغییرات کوچک اما مهم در زندگی تان رخ می دهد که مسیر زندگی تان را از این رو به آن رو می کند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را هر جور که دوست دارید استفاده کنید. شما این همه سال پول هایتان را جمع کرده اید و در نهایت آن را برای چیزی که دوست نداشته اید صرف کردید. حال وقت آن است که از زندگی تان نهایت لذت را ببرید. شاید یک سفر بتواند حال و هوای شما را تغییر دهد. در رابطه عاطفی تان نگران چیزی هستید که فکر شما را کمی بهم ریخته. بهتر است به جای خودخوری در این باره با شریک زندگی تان صحبت کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

از تنهایی خسته شده اید و ترجیح می دهید که با آدمهای مختلف در ارتباط باشید. اگر چه بزرگ کردن دامنه دوستان تان می تواند فواید زیادی برایتان داشته باشد اما یادتان نرود که کیفیت مهمتر از کمیت است. بنابراین به سمت هر کسی دست دوستی دراز نکنید. در محیط کار پیشنهادی به شما می شود که نمی توانید در مورد آن تصمیم بگیرید. کمی زمان بخواهید و بیشتر تحقیق کنید تا پشیمانی به سراغتان نیاید. اگر در راهی شکست خورده اید، دلیل نمی شود که آن را رها کنید. به دنبال هدفتان باشید تا به دستش آورید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز همه چیز برای شما به آرامی می گذرد و دیگر خبری از مشغله روزهای قبل نیست. از این فرصت استفاده کنید و به روح و جسمتان آرامش دهید. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود. حتی اگر در کاری تجربه نداشتید، آن را رد نکنید. شما با اعتماد به نفس بالایی که دارید، می توانید در هر کاری موفق شوید. اگر به دنبال رابطه عاطفی جدیدی هستید، بیشتر در اجتماع حاضر شوید. تجربیات تلخ گذشته را رها کنید و برای ارتباط با دیگران خوش بینانه جلو روید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که نتیجه تلاش های اخیرتان است. همین موضوع انگیزه دو چندانی به شما خواهد بخشید تا راهی که در پیش گرفتید را با سرعت بیشتری طی کنید. این روزها درگیر رابطه عاطفی تان هستید. نمی دانید چه راهی را در پیش بگیرید تا زودتر به جواب برسید. اگر با جسارت و اعتماد به نفس بالا آنچه دلتان می گوید را بشنوید و عمل کنید، موفقیت شما حتمی ست. صبوری کلید موفقیت شما در این مسیر است.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸
اگر چه شما دیگران را به خودتان ترجیح می دهید و دوست دارید که به همه کمک کنید اما حواس تان باشد که این کار به ضررتان تمام نشود. یادتان باشد که اولویت اصلی خود شما هستید نه دیگران. امروز خبری می شنوید که در ابتدا مثل شوکی برای شما می ماند اما هر چه بیشتر می گذرد برایتان قابل هضم تر می شود. بهتر است که فعلا هیچ تصمیمی نگیرید تا که ذهن تان کاملا موضوع را درک کند. یک میهمانی در راه دارید که اتفاقات هیجان انگیزی را برایتان رقم خواهد زد. حتما در آن شرکت کنید.
فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸
به دلیل خبرهایی که شنیده اید، نمی توانید امروز روی مسایل مهم تمرکز کنید. شاید بد نباشد که دور کارهای مهم را خط بکشید و به سراغ کارهای نیمه تمام یا کم اهمیت تر بروید. احساس می کنید که اشتباهی را مرتکب شده اید اما هر چه بیشتر روی آن تمرکز می کنید، می فهمید که اینطور نیست. برای رسیدن به حقیقت بهتر است کمی دیگر هم صبر کنید تا همه چیز برایتان روشن شود. به زودی دوستی نزد شما می آید و با خبرهای خوب تمام خستگی تان را در می کند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج