۹۰۳۴۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چینی: مایلی‌کهن به ماجرای ملوان ورود کند

مربی سابق تیم استقلال تهران که برای مدتی در تیم ملوان حضور داشت درباره جدایی‌اش از این تیم و شرایط فعلی تیم دسته اولی صحبت کرد.

ایسنا: علی چینی درباره نحوه پیوستن به ملوان بندرانزلی و جدایی از این تیم گفت: ما شب قبل از اولین مسابقه در فصل جدید معرفی شدیم و کار را آغاز کردیم. علاقه داشتم تا به تیم مردمی و محبوب ملوان بندرانزلی کمک کنم چون خاطرات خوبی از این شهر دارم. مردم این شهر فوتبال را به خوبی می‌دانند و علاقه فراوانی هم به تیمشان دارند.

او ادامه داد: اواخر همان شب بود که محسن میرابی به من گفت صبح به همراه نماینده‌اش مبین درخشانی در تهرانپارس که نزدیک محل سکونت من است، بازیکنان را چون ایفمارک نرفته بودند به درمانگاه ببرم تا تست نوار قلب بگیرند و تاییدیه پزشکی آنها هم ارسال شود. چون صبح روز بازی هم بود به همراه بازیکنان رفتیم و با کلی تخفیف گرفتن در نهایت من یک میلیون و صد و پنج هزار تومان برای ۱۸ بازیکن هزینه کردم.

چینی افزود: میرابی به من گفت که خودت پرداخت کن و بعدا با هم حساب می‌کنیم. خودم پول نداشتم و از کسی قرض گرفتم تا کار تیم هماهنگ شود. چند روز گذشت و هر روز وعده وعید می‌دادند که همین مبلغ را پرداخت کنند. تا همین امروز هم ایشان پول را نداده‌اند! من فقط یک سوال از مسئولان محترم شهر انزلی دارم چطور چنین فردی می‌خواهد تیم بزرگی مانند ملوان را مدیریت کند؟

مربی سابق ملوان گفت: مردم انزلی گناه دارند و تمام دلخوشی آنها باید دست چنین آدمی باشد. به هر حال این‌ها گذشت و قرار شد که بعد از آن به انزلی برویم. به ما گفتند که جایی را رزرو کرده‌اند که یکی از آنها برای کادرفنی و دیگری هم به علی لطیفی به عنوان سرمربی تحویل داده خواهد شد. ما به انزلی رفتیم تا تمرینات عقب نیفتد و آقای لطیفی در تهران ماندند تا کار چند بازیکن را انجام بدهند. جایی که رزرو کرده بودند اصلا مناسب نبود و به مسافرها اجاره می‌دادند. بازیکنان هم آنجا مستقر شده بودند.

علی چینی ادامه داد: وقتی چنین شرایطی را دیدم گفتم که حاضر نیستم در آنجا اسکان پیدا کنیم. آقای برومند به میرابی زنگ زد تا شرایط را توضیح بدهد و میرابی با صدای بلند می‌گفت که شرایط همین است و باید بپذیرم! آقای برومند شاهد هستند؛ گفتم می‌خواهم با او صحبت کنم اما به برومند گفت که صحبتی با من ندارد و تلفن را قطع کرد. من رفتم یک جای دیگر و مکانی را رزرو کردم. متاسفانه اینجا آرتا منهاجی گفت که مشکلی ندارد و همان مهمانسرا ماند!

او در پاسخ به این سوال که شرایط برای تمرین چطور بود؟ گفت: هیچ چیز هماهنگی نداشتیم. نه کاور، نه کنز،‌ نه لباس مناسب. دلیلش را پرسیدیم و متوجه شدیم که تدارکات تیم آقای علیزاده اگر اشتباه نکنم از آنها طلب داشته و وسایل را به تیم نمی‌داد! بازیکنان را راضی کردم به خاطر هواداران تمرین کنند و گفتم که زمان همه چیز را حل می‌کند.

چینی درباره اینکه برای امضای قرارداد به مشکل برنخورده بود گفت: موقع قرارداد بستن در تهران، میرابی به من گفت که آرتا منهاجی در انزلی به بازیکنان گفته قراردادشان را ثبت نکنند. میرابی گفت که او را اخراج می‌کنم! پس چه شد که او الان سرمربی است؟ آقای لطیفی در نشست خبری پیش از بازی با آرمان گهر اعلام کرد که در این تیم چه می‌گذرد و بعد از آن همه متوجه شدند که چه بر سر تیم ملوان آمده است.

مربی سابق نفت تهران درباره جدایی از ملوان گفت: ما با شرایط سختی که داشتیم بازی یک بر صفر باخته را به تساوی رساندیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم تا حداقل کاری که می‌شد را برای طرفداران تیم ملوان انجام بدهیم. بعد از بازی میرابی به من زنگ زد و گفت که بچه محل هستیم و تو را می‌شناسم، بیا و سرمربیگری ملوان را قبول کن! به او گفتم که دور زدن رفاقت با علی لطیفی خط قرمز من است. گفتم که امکان ندارد که چنین پیشنهادی را قبول کنم. دو بار بعد از این ماجرا هم زنگ زد اما باز هم موافقت نکردم.

او ادامه داد: این ماجرا گذشت و سرمربیگری تیم به فردی رسید که قرار بود در تهران از کار برکنار شود! واقعا خنده دار است اینگونه آدم‌ها پس به دنبال اهدافی هستند. کسی که الان سرمربی است جایگاهی در فوتبال ایران نداشته و چند سال پیش هم اکبر میثاقیان را دور زده بود. او نمی‌داند که جامعه فوتبال همانند همان توپش گرد است و بالاخره یک روزی آدم‌ها دوباره به پست هم می‌خورند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل فجر گفت: آرتا منهاجی با این نتیجه‌ای که ثبت کرده، چطور می‌تواند پا به انزلی بگذارد و چشم در چشم هواداران این تیم شود؟ او نشان داد برای شخصیت خودش ارزش قائل نیست و به هر قیمتی می‌خواهد در این فوتبال باشد.

چینی در پایان گفت: وقتی کسی نمی‌تواند یک تیم را به خوبی اداره کند و یک میلیون تومان را پرداخت کند چطور همچنان در مسند کار است؟ بزرگان فوتبال این شهر مانند آقای مایلی کهن باید به این ماجرا ورود کنند و خواستار اصلاح شوند. شاید مبلغ قرارداد من چیزی نباشد اما طلبم را تا آخرش از آنها می‌گیرم.

به خاطر اتفاقاتی که افتاده تا هرجا که بتوانم ادامه می‌دهم تا حقم را بگیرم. شرایط ملوان خیلی عذاب آور است. بازیکن خوب جذب کردیم اما هر کدام از آنها طی روزهای گذشته یا جدا شده‌اند یا به دنبال این هدف هستند. امیدوارم که ملوان احیا شود و همانند گذشته جزو پرافتخارترین باشگاه‌ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج