جاباما
۹۰۳۵۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرادخانی: در بوکس حق به حقدار نمی‌رسد

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: جوانی مان را برای تیم ملی گذاشته‌ایم و دوست داریم وقتی با دستان خالی در بوکس فعالیت می‌کنیم به حقمان برسیم اما متأسفانه در بوکس ایران هیچ وقت حق به حقدار نمی‌رسد.

خبرگزاری فارس: رضا مرادخانی در پاسخ به این سؤال که گویا در انتخابی تیم ملی فیکس شده‌اید، اما درنهایت به مسابقات جهانی اعزام نخواهید شد، گفت: از لحاظ آمادگی بدنی خیلی شرایط خوبی دارم و در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم قرار بود در انتخابی تیم ملی بازی کنم، من حتی در وزن‌کشی شرکت کردم و داخل رینگ هم رفتم، اما رئیس فدراسیون که در سالن مسابقه حضور داشت، مدعی شد به خاطر آسیب‌ دیدگی‌ای که از ناحیه ابرو از قبل داشتم بهتر است که مسابقه ندهم. قرار بود با رمضانپور در فینال مبارزه کنم که رئیس فدراسیون بوکس اجازه مبارزه کردن را نداد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا رئیس فدراسیون چنین تصمیمی را گرفت، گفت: در فینال انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقت جهانی روسیه، رئیس فدراسیون در سالن حضور داشت و مدعی شد تیم ملی به شما احتیاج دارد و بهتر است فعلا برای اینکه آسیب‌دیدگی شما بیشتر نشود مسابقه ندهید و من هم قبول کردم؛ قرار شد در یک مرحله انتخابی درون‌ اردویی مبارزه کنم.

بعد از مدتی، انتخابی درون‌ اردویی برگزار شد، فقط داور وسط یک داور سه ستاره بود و داوران کنار همه مربیان تیم ملی بودند. دستکش‌های ما هم غیراستاندارد و غیررسمی بود اما در آن انتخابی من برنده شدم، اما در نهایت اعلام کردند که حریفم برنده شده است!

دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید ثابت کنید که برنده مبارزه شما بودید؟ گفت: بله، فیلم مبارزاتم را دارم، اما موضوع این است که من برای حضور در مسابقات جهانی روسیه از قبل مثل دیگر نفرات انتخاب شده بودم، اما بعدا اسمم را خط زدند، حتی فیلم مبارزه‌ در انتخابی درون اردویی را دارم که نشان می‌دهد حریفم را شکست داده‌‌ام، اما نمی‌دانم چرا کادرفنی چنین تصمیمی را گرفته است؟ من به سلیقه کادرفنی احترام می‌گذارم، اما و اقعا حق من این نیست.

مرادخانی در پاسخ به این سؤال که وقتی فیلم مبارزه درون‌ اردویی را به رئیس فدراسیون نشان دادید، چه نتیجه‌ای داشت، گفت: من در انتخابی تیم ملی برنده شده‌ام اما کادرفنی قبول نکرد، فیلم مبارزه را به رئیس فدراسیون نشان داده‌ام، اما قول داد که یک بازی رسمی برای من برگزار شود، اما این اتفاق نیفتاد. در هر صورت من برای فدراسیون و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم، ان‌شاءالله دست پر از مسابقات جهانی روسیه برگردد.

ما دو مرحله مسابقات گزینشی و المپیکی را داریم و امیدوارم که حق به حقدار برسد تا بوکس بالاخره نتیجه بگیرد تا هر کسی حقش است به المپیک اعزام شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با کادرفنی در رابطه با این موضوع صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت: بله صحبت کردم، کادرفنی می‌گوید رمضانپور جوان است، اما دلخوری من برای این است؛ زمانی که من جوان‌تر بودم می‌گفتند باید باتجربه‌ها به مسابقات اعزام شوند، حالا که باتجربه شده‌ام می‌گویند باید جوان‌ها به مسابقات اعزام شوند! من اگر در المپیک گزینشی چین اعزام می‌شدم حتما سهمیه المپیک ریو را می‌گرفتم، در آن مقطع سرمربی تیم علیرضا استکی بود که من را به مسابقات چین اعزام نکرد، حالا هم که تیم ملی به مسابقات جهانی می‌شود و حق من اعزام است اما اعزام نمی‌شوم. در قهرمانی آسیا نیز که تیم ملی راهی تایلند شد، باز هم حق من بود اما در آنجا هم اکبر احدی من را اعزام نکرد.

دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی آسیا در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: کادرفنی و مسئولان فدراسیون برای تیم ملی زحمت می‌کشند اما ما هم که از سوی هیچ سازمانی از لحاظ مالی حمایت نمی‌شویم، جوانی مان را برای تیم ملی گذاشته‌ایم و دوست داریم وقتی با دستان خالی در بوکس فعالیت می‌کنیم به حقمان برسیم اما متأسفانه در بوکس ایران هیچ وقت حق به حقدار نمی‌رسد.

دوست دارم وقتی با دست خالی تلاش می‌کنم، نتیجه هم بگیرم. به هر حال مسابقات جهانی هم برای من تمام شد و من امیدوارم در مسابقات گزینشی المپیک حضور داشته باشم. از دبیر فدراسیون هم برای اینکه مسابقات درون اردویی برگزار شود و از من حمایت کرده تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج