۹۰۳۶۲۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

سارقانی که با آبمیوه مسموم سرقت می‌کردند

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از دستگیری اعضای یک باند سرقت خبر داد و گفت: این متهمان که سوژه‌های خود را با آبمیوه مسموم، بیهوش کرده و سرقت می‌کردند، با تلاش مأموران این کلانتری دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از دستگیری اعضای یک باند سرقت خبر داد و گفت: این متهمان که سوژه‌های خود را با آبمیوه مسموم، بیهوش کرده و سرقت می‌کردند، با تلاش مأموران این کلانتری دستگیر شدند.

سرگرد مجید سلیمانی مقدم به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: بامداد روز گذشته مأموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در محدوده اطراف پایانه مسافربری غرب تهران بودند که یکی از شهروندان سراسیمه به آنها مراجعه کرده و اظهار داشت که از سوی چهار سارق مورد سرقت قرار گرفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این مالباخته در اظهارات خود بیان داشت که پس از خروج از پایانه مسافری چهار مرد به او مراجعه و پس از اظهار دوستی به وی آبمیوه تعارف کرده اند که پس از مصرف دچار بیهوشی شده و زمانی که به هوش آمده خود را در جنگلی پشت پایانه مسافربری در حالی که اموالش به سرقت رفته بود، یافته است.

وی افزود: با ارائه اطلاعات از سوی این شهروند مالباخته، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیمی از مأموران انتظامی این کلانتری با به دست آوردن مشخصات ظاهری و چهره متهمان به تعقیب و تحقیق در این خصوص پرداختند.

سرگرد سلیمانی مقدم، تصریح کرد: پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت و تحقیقات در این خصوص هر چهار سارق مذکور در محوطه پایانه مسافری غرب تهران مشاهده، در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر پایانه مسافربری غرب تهران، اظهار داشت: متهمان پس از حضور در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند اما منکر اتهامات وارده شدند اما زمانی که با مالباخته روبرو شده و در بازرسی از وسایل آنها چند بطری آبمیوه و ماده بیهوشی کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند.

وی بیان داشت: با اعتراف متهمان پرونده مقدماتی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر این متهمان تحقیقات انجام شود و اموال مسروقه مالباخته به وی باز پس داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      باید ابنان رو اعدام کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد حسابی تو که اونا را نمیشناسی چطور چیزی بهت تعارف میکنن میخوری دیونه بودی نمیخورم تمام

    • ali zare

      ای بابا مملکتو فقر فحشا دزدی نابود کرده

    • بدون نام

      باز شانس آورده که اموالش را پس دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج