۹۰۳۶۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سانچس: لیگ برتر را خیلی دوست دارم

مهاجم شیلیایی اینتر بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را بازی دشواری پیش‌بینی کرد اما پیروزی مقابل تیم سابقش را دور از دسترس نمی‌بیند.

خبرگزاری تسنیم: الکسیس سانچس که در این تابستان با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت خرید از منچستریونایتد به اینتر پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اینتر تی‌وی» گفت: من فوتبال را دوست دارم و خوشحالم که حالا در تیمی فوق‌العاده در کنار قهرمانان خوبی هستم. در کنار اینها دوباره در کنار لوکاکو هستم که شناخت خوبی از هم داریم. امیدوارم با هم بتوانیم به قهرمانی برسیم.

مهاجم ۳۰ ساله نراتزوری درباره لیگ برتر انگلیس هم اظهار داشت: در لیگ برتر همه می‌دوند و فشار زیادی در آن وجود دارد. من لیگ برتر را خیلی دوست دارم و به نظرم این ویژگی‌های لیگ به آنها در لیگ قهرمانان اروپا کمک می‌کند. در کل فوتبال کاملاً متفاوتی را در لیگ برتر می‌توان دید.

وی درخصوص چهار بازیکن اینتر که از پیش از آنها شناخت داشت، یادآور شد: آساموآ قبلاً خیلی صحبت نمی‌کرد، اما حالا بیشتر حرف می‌زند. او انسان خوبی است. هندانوویچ هم کاپیتان ماست که همیشه پیش از بازی ما را گردهم می‌آورد و می‌خواهد مثل یک گروه باشیم. با لوکاکو هم که در منچستریونایتد آشنا شدم. ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم و خیلی با هم وقت می‌گذارنیم. او دوست من است. کاندروا را هم که از زما حضورم در اودینزه می‌شناسم.

سانچس درباره اهدافش در اینتر تأکید کرد: می‌خواهم با اینتر به عنوانی برسم. ما باید بجنگیم، در کنار هم باشیم و در نهایت این متحد بودن است که به حساب می‌آید. اتحاد در رختکن، رمز رسیدن به اهداف است.

مهاجم پیشین آبی‌واناری‌ها همچنین در خصوص همگروهی اینتر با بارسلونا، بوروسیا دورتموند و اسلاویا پراگ در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: این موقعیت خاصی برای من است. من با بارسلونا به عناوین قهرمانی زیادی رسیدم. بازی با بارسلونا دشوار خواهد بود اما ما اعتماد به نفس لازم را داریم و می‌توانیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان در پیامی به هواداران اینتر خاطرنشان کرد: ما تمامی تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به عنوانی دست پیدا کنیم. به همین خاطر اینجا هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج