۹۰۳۶۹۵
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

درخواست برای جمع‌آوری بازار ناصرخسرو

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت بر لزوم ورود دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی به موضوع فروش داروی قاچاق در خیابان ناصرخسرو تاکید کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از وبدا، در پی انتشار گزارشی مبنی بر فروش داروهای کمیاب یا نایاب در بازار سیاه دارو موسوم به ناصرخسرو، دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت محتوای گزارش مزبور را روایت از یک جرم مشهود دانست و گفت: آنچه به عنوان بازار سیاه دارو در خیابان ناصرخسرو تهران در این گزارش آمده است، بنا بر گفته خبرنگار مربوطه، افراد معدود حقیقی و حقوقی با اسم و رسم مشخص هستند که حتی در طی مراحل تهیه این گزارش با آنها ارتباط تلفنی و حضوری هم برقرار شده است و آنچه در قالب این گزارش ارایه شده، مصداق جرم مشهود است و مدعی العموم و حتی ضابطین قضایی مستقیما می‌توانند و بلکه باید در موضوع ورود کنند و اطلاعات آن هم در اختیار تیم خبری صدا و سیماست.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تاکید می‌کنم که وزارت بهداشت خارج از داروخانه هیچ اختیار و ابزاری برای نظارت و برخورد با تخلفات دارویی ندارد و قانون هم اجازه این مداخله را به وزارت بهداشت نداده است.

جهانپور مجددا تاکید کرد: بازار سیاه دارو خارج از حیطه نظارت و اختیارات نظام سلامت و سازمان غذا و داروست؛ لیکن آنچه در گوشه و کنار این گزارش مطرح شده، موضوعی است که جرم مشهود و جاری است که افراد و جوانب آن را هم تیم خبری ظاهرا ظرف ۱۰ ماهه اخیر شناسایی کرده است، این مطلب جای هیچ پرده پوشی ندارد، به نظر ما اسامی این افراد و این شرکت‌ها بدون پرده پوشی باید منتشر شود و به مقامات انتظامی، امنیتی یا قضایی اعلام شود.

وی در پایان اظهار داشت: افزایش حساسیت و توجه مجدد رسانه به موضوع بازار سیاه ناصرخسرو قابل تقدیر است و امیدواریم با این توجه دوباره و بدنبال آن ورود دستگاه‌های مسوول انتظامی، امنیتی و قضایی و اخذ اطلاعات ادعا شده، بقایای این بازار سیاه ۳۰ - ۴۰ ساله از سیمای پایتخت رخت بر بندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه دارو تو دارو خونه ها تو دسترس همه باشه کسی سراغ اونا نمیره

    • بدون نام

      شرف داشته باشید و پایان بدید به بازی کثیف دلالان شیطان صفت دارو که با جان و مال مردم بازی می‌کنند

    • بدون نام

      خب الان مردم جایی هست که برند داروی موردنیاز مریضشان را تهیه کنند اگه جمع کنین کجا مراجعه کنن؟

    • بدون نام

      تمام منابع ازاد تمام جایگاههای خصوصی حیاط خلوتی هست برای دیگران ؛؛؛!!!!جای دارو در بیمارستانها و داروخانه هاست وقتی درانجا دارو نیست یعنی دادن که ازاد بفروشن یعنی رسیدگی نیست بازرس نیست این جایگاههای ازاد حیاط خلوت و زمینه برای دزدی است از !!!!!!! ازمایشگاه بیمارستان درمانگاه و امبولانس خصوصی و مدارس خصوصی معنا ندارد

    • مرتضی

      انشاالله,این موضع به واقعیت,,بپیوند ومافیای,دارو رابه دست,عدالت سپرده شوند,واشد,مجازات اعدام درحق این زالوصفتان اجراشود,

    • بدون نام

      این هم یه بازیه که بدبختی بیشتری مردم بکشن برای تهیه دارو وگرونتر بخرن

    • بدون نام

      همه شدند دلال و دزد و خون هموطن خور
      همه از گوشت دیگران میکنند و مبرند برا زن و بچه خودشون بیشتریا که این کارا رو میکنند کثیفترین و سخیفترین انسان و ایرانی هستند باید در ملع عام اعدام بشن اخه از مریضی دیگرانوکاسبی میکنند کجای دنیا اینکارا رو میکنند
      از بس تظارتها ضعیفه

    • بدون نام

      نظارتی نیست که اگر بود این وضع بازار نبود

    • بدون نام

      هر جا صدا و سیما بره همه‌میدوند ببیند چی شده
      وگرنه نشستند فقط تماشا

    • ناخدا غلام

      هیچ وقت همچنین اشتباه بزرگ را نکنید ! بهتره دارو خانه ها رو جمع کنید.خیلی بهتراست

    • مسلمان

      عمرا اگه حریفشون بشین

    • بی نام

      کار تحقیق و بررسی امروزه نیازمند آموزش است این طور نیست که هر کس قادر باشد با صرف وقت بتواند منشا یک فساد را شناسایی کند کار این خبرنگار محترم ستودنی است اما سوال اساسی اینست افرادی که آموزش برای اینگونه ماموریت ها دیده اند چرا ورود نمی کنند ؟ و‌چرا سازمانها که ماموریت و وظایف ذاتی آنها مبارزه با جرایم مشهود است ورود نکرده اند ؟ این داستان ناصر خسرو داستان دیروز و‌امروز نیست که کسی آنجا را شناسد تمامی کوچه ها که به مامان راه دارد مملو از انبار دارو است و جدا از آنجا جاهای دیگر انبار دارند فقط به دریافت مقداری دارو از دارو خانه ها محدود نمی شود

    • بدون نام

      ناصر خسرو هم دست خودتونه. حتما شیتیلتون رو میگیرید که تا الان جمع نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج