جاباما
۹۰۳۸۹۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت ظروف پلاستیکی ۴ برابر شده

رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و مشمع مشهد درباره علت گرانی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی خاطرنشان کرد: علت گرانی ظروف یکبار مصرف مربوط به مواد اولیه وارداتی است و قیمت‌ها نسبت به گذشته چهار برابر شده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و مشمع مشهد درباره علت گرانی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی خاطرنشان کرد: علت گرانی ظروف یکبار مصرف مربوط به مواد اولیه وارداتی است و قیمت‌ها نسبت به گذشته چهار برابر شده است.

احمد فکری در خصوص وضعیت بازار فروش ظروف پلاستیکی در ماه محرم اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل گرانی و مسائل بهداشتی مردم تمایلی به خرید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ندارند و این وضعیت در سال گذشته نیز به همین شکل بوده و می‌توان گفت که این بازار رونق خاصی ندارد.

وی افزود: در گذشته قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مقرون به صرفه بود و هیات‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی از این ظروف استفاده می‌کردند اما اکنون از استکان‌های شیشه‌ای و دیگر ظروف استفاده می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و مشمع مشهد درباره علت گرانی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی خاطرنشان کرد: علت گرانی ظروف یکبار مصرف مربوط به مواد اولیه وارداتی است و قیمت‌ها نسبت به گذشته چهار برابر شده است.

فکری بیان کرد: مرتبا به دنبال این موضوع هستیم تا تولیدات داخلی را جایگزین مواد اولیه وارداتی کنیم اما متاسفانه به دلیل گرانی و مسائل بهداشتی مردم رغبتی به استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ندارند.

وی اضافه کرد: تاکنون بارها شنیده‌اید که مردم از خوردن چای و مواد غذایی داغ در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی منع شده‌اند و این مساله هم سبب رکود بازار شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و مشمع خراسان رضوی در خصوص جایگزینی مواد اولیه برای رفع مشکل بهداشتی تصریح کرد: بازرسی و نظارت این کار بر عهده اتحادیه است و اتحادیه نیز به دنیال رفع مشکلات است، در حال حاضر قیمت ظروف یکبارمصرف پلاستیکی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است و دیگر خرید آن برای مردم مقرون به صرفه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      وقتی پلاستیک که تولیدکشوراست قیمتش بادلار محاسبه می شود بهتراست دلارجایگزین ریال شودتاحقوقهاهم براساس دلارپرداخت شود واقعا ایاحاکمان ازاین وضع خجالت نمی کشند ریاست باخفت هم گواراست ؟

      پاسخ ها

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        متاسفانه این تجار از همه چیز نهایت سواستفاده رو میکنن از موضوع ارض ۴۲۰۰تومنی بگیر تا گوشی موبایل و شِکر و الاااا ماشاالله ...
        مواد پلاستیکی هم یکی دیگه از نمونه هاش ...

    • کامران

      چهار برابر خوبه ما انتظار دولت تبخیر امید تا انتظار هزار برابرمثل ونزوئلا داریم!!!؟؟؟

    • کامران

      چهار برابر خوبه ما انتظار دولت تبخیر امید تا انتظار هزار برابرمثل ونزوئلا داریم!!!؟؟؟

    • شهروند

      خب دلالان دارن جواب هل من ناصرا ینصرونی امام حسین را میدن خدا لعنتشان کنه د هردو دنیا اینها بیشرفتین مردمن بازماندههای عمر سعد،شمر و یزیدن کسی که به امام حسن و مدم خودش رحم نکنه انسان نیت انشاالله نسل باعث و بانیش نابود بشه بحق امام حسین و خاندانش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج