جاباما
۹۰۵۴۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«هیلی اَتوِل» همبازی تام کروز می‌شود

«هیلی اَتوِل» در نقشی ناشناخته برای بازی در دنباله جدید فیلم «مأموریت غیرممکن» به «تام کروز» می‌پیوندد.

خبرگزاری فارس: به نقل از هالیوود ریپورتر، «هیلی اَتوِل» به عنوان نقش مقابل «تام کروز» در تریلر جاسوسی «ماموریت غیرممکن» ظاهر می‌شود.

این بازیگر که اخیراً در «انتقام‌جویان: پایان بازی» ظاهر شده است، در حال پیوستن به قسمت بعدی «ماموریت غیرممکن» محصول کمپانی‌های «پارامونت» و «اسکای‌دنس» است.

کریستوفر مک کواری، نویسنده وکارگردان، جمعه در اینستاگرام خبر از بازی اَتوِل در مرحله بعدی ماموریت غیرممکن و در نقش مقابل تام کروز داد. او در این پست اینستاگرامی و با به اشتراک گذاشتن عکسی از اَتوِل به شوخی نوشته بود: آیا تو برای بازی در ماموریت غیرممکن حق انتخابی هم داری؟ که اَتوِل هم در پاسخ نوشته بود: ماموریت را پذیرفته‌ام اما من از آن‌هایی نیستم که از دستورات پیروی کنم.

«هیلی اَتوِل» همبازی تام کروز می‌شود

کروز با بازی در نقش «اتان هانت» برای دو فیلم بعدی حضور دارد، در حالی که مک‌کواری باید دوباره به نوشتن و کارگردانی قسمت‌های هفتم و هشتم سریال بازگردد. مک‌کواری پیش از این در سال ۲۰۱۵ کارگردانی «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» و سال گذشته «ماموریت غیرممکن: فال‌اَوت» را برعهده داشت که با ۷۹۱.۱ میلیون دلار در سطح جهانی به پرفروش‌ترین فیلم ناخالص سریال در ۲۳ سال گذشته رسید.

اَتوِل به خاطر بازی در نقش «پگی کارتر» در سری فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» و «مامور اِی‌بی‌سی» شناخته شده است. او نقش خود را برای قسمتی از سریال (چه می‌شود اگر...؟»(What If ...؟) ، که از سری انیمیشن آینده «ماروِل استودیو» است را دوباره برای دیزنی تکرار می‌کند. او اخیراً در فیلمی با الهام از بروس اسپرینگستین با عنوان «کور شده با نور» بازی کرد. سال گذشته نیز در پروژه «کریستوفر» رابین برای دیزنی ظاهر شد.

پارامونت تاریخ اکران «ماموریت غیرممکن» را ۲۳ ژوئن ۲۰۲۱(۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ شمسی) اعلام کرده است، در حالی که هشتمین دنباله این فیلم در ۵ آگوست ۲۰۲۲(۱۴ مردادماه سال ۱۴۰۱ شمسی) اکران خواهد شد. انتظار می‌رود علاوه بر تام کروز، «ربکا فرگوسن» نیز به این فیلم بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج