جاباما
۹۰۶۷۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لبنان: جاسوس اسرائیلی بازداشت شد

اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد «عامر الیاس فاخوری» جاسوس اسرائیلی ملقب به «قصاب بازداشتگاه الخیام» که پیشتر در آمریکا متواری شده بود، بازداشت شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از العهد، اداره کل امنیت عمومی لبنان امروز جمعه بیانیه ای را در خصوص بازداشت یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این نهاد امنیتی لبنان اعلام کرد که «عامر الیاس فاخوری» جاسوس اسرائیلی ملقب به «قصاب بازداشتگاه الخیام» که پیشتر در آمریکا متواری شده بود، بازداشت شد.

این نهاد امنیتی همچنین تأکید کرد که «عامر الیاس فاخوری» پس از بازداشت در بازجویی‌ها به همکاری با اسرائیل و انجام اقداماتی به نفع این رژیم اعتراف کرده است.

طبق اعلام اداره کل امنیت عمومی لبنان، فاخوری پیشتر در آمریکا متواری شده بود که پس از بازگشت به لبنان، در جریان عملیات اطلاعاتی بازداشت شد.

بر اساس اعلام این نهاد امنیتی، فاخوری در اعترافات خود گفته است که در سال ۲۰۰۰ پس از فرار به فلسطین اشغالی، شناسنامه و گذرنامه اسرائیلی دریافت کرده و پس از آن اراضی اشغالی فلسطین را ترک کرده است.

گفتنی است، فاخوری معروف به «قصاب الخیام» در اواخر دهه هفتاد در جنوب لبنان مسئول بازداشتگاه الخیام بود و با همکاری با رژیم صهیونیستی، نقش زیادی در شکنجه زندانیان در این بازداشتگاه که عمدتا از جنوب لبنان بودند، داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج