۹۰۶۹۶۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

تهران، آماده‌ی بازگشایی مدارس است

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن اشاره به برگزاری آیین بازگشایی مدارس و آمادگی تهران در استقبال از مهر ماه گفت: ۲۵ شهریور آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارس در فرمانداری تهران برگزار می‌گردد و تهران آماده بازگشایی مدارس است.

خبرگزاری ایلنا از روابط عمومی فرمانداری تهران: "ایمان قربانی" ضمن اشاره به اقدامات و برنامه های استقبال از مهر، افزود: روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه به منظور استقبال از مهر و ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان که از دغدغه های اصلی شهروندان و اولیا است ، آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران در فرمانداری تهران برگزار می گردد.

تهران، آماده‌ی بازگشایی مدارس است

در این مراسم آموزش و پرورش، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به ارائه گزارش اقدامات و برنامه های خود می پردازند و توافق نامه ای بین شهرداری، پلیس راهور، آموزش و پرورش، انجمن اولیاء و مربیان و فرمانداری تهران امضا خواهد شد.

سپس آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران با حضور معاون استاندار و فرماندار تهران، مدیران و مسوولان ذی ربط شهرستان تهران و با حضور جمع زیادی از نمایندگان رسانه ها، برگزار می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی هیچ کس به قیمت ورفتار سرویس مدارس اهمیت نمی دهد رسیدگی نمی کند مدرسه ریحانه الرسول مسیری که طبق دستور دولت باید 1700بگیرد می گوید 2700 اگر نمی خواهید نخواهید آموزش پرورش منطقه 6 مراجعه کردم هیچ عکس العملی غیر ابراز تأسف نکردند دیگر کلاه فرمانداری، آموزش پرورش پشمی ندارد

      پاسخ ها

      • shanjanj

        ''''' لطفا دانش آموزان به خاطر ''' مترو سواری ''' رایگان که در اول مهرماه و فقط برای یک روز. اجرایی میشود' خوشحال شوند '!

    • بدون نام

      مدارس بدون حضور معلمان باز می شود. معلمان تا حق التدریس های سال گذشته و بقیه مطالباتشان که جمعا حدود 20.000.000.000.000تومان می باشد نگیرند امسال کلاس نمی روند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج