۹۰۷۰۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جمشیدی: کربکندی آلترناتیو منصوریان نیست

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه قرار نیست کربکندی جای منصوریان را بگیرد، گفت: می‌خواستند سربازان ما به بازی با تراکتور نرسند ولی خوشبختانه آنها دو روز است که در تمرینات هستند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب آهن فردا در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در اصفهان میزبان تراکتور است. این بازی از جهات مختلف حساسیت خاص خودش را دارد. از یک سو احسان پهلوان، دانیال اسماعیل فر و مهدی مهدی پور سه سرباز ذوب آهن که در تراکتور حضور داشتند، به تازگی دوران خدمت خود را تمام کرده اند و از سوی دیگر تغییرات ایجاد شده در باشگاه ذوب آهن گمانه زنی هایی را در ارتباط با آینده کاری علیرضا منصوریان سرمربی این تیم ایجاد کرده است.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن ضمن اشاره به تغییرات در باشگاه، حضور رسول کربکندی به جای علیرضا منصوریان در این تیم را رد کرد و از مشکلاتی صحبت کرد که ممکن بود مانع رسیدن سربازان ذوب آهن به بازی با تراکتور شود.

مشروح مصاحبه جمشیدی در ادامه می آید:

* در آستانه بازی با تراکتور، شرایط تیم ذوب آهن چگونه است؟

- خوشبختانه شرایطمان مناسب است. تمرینات خوبی داشته ایم. سه بازیکن سرباز هم آزاد شده اند و دیروز و امروز در تمرینات هستند که اگر کادر فنی صلاح بداند از آنها استفاده می شود. امیدواریم با توجه به نتایج قبلی و استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران در بازی فردا موفق باشیم.

* از اینکه با تیم قدرتمند تراکتور در این هفته حساس بازی دارید نگران نیستید؟

- تراکتور تیم قدرتمندی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد ولی ما هم ذوب آهن هستیم و در موارد حساس یقه تیم های بزرگ را گرفته ایم پس نگران نیستیم.

* ماجرای آزاد کردن سربازان شما هم برای باشگاه و هم برای خود بازیکنان اذیت کننده شد.

- بله سربازان ما خیلی اذیت شدند ولی خوشبختانه بعضی از ارگان ها و مقامات از جمله مدیر نظامی دفتر مقام معظم رهبری، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، استانداری اصفهان و ... کمک کردند تا بازیکنان آزاد شوند.

* یعنی اراده ای وجود داشت که سربازان شما به بازی با تراکتور نرسند؟

- بله؛ شرایط هم داشت اینطور رقم می خورد ولی دیدند حق با ذوب آهن است. سربازان ما باید روز نوزدهم آزاد می شدند و اگر کمکی که گفتم نبود، شاید بازهم به مشکل می خوردیم.

* تغییرات در باشگاه ذوب آهن هم یکباره رخ داد. دلیل ایجاد این تغییرات در آکادمی و بحث سرپرستی تیم چه بود؟

- به هر حال هرجا که مدیریت جدیدی بیاید، تغییراتی خواهد داشت تا هماهنگی بیشتر شود. در آکادمی و پست سرپرستی هم از قبل صحبت هایی برای تغییر شده بود. آقای کربکندی یکی از افراد خوشنام و اهل فن فوتبال است که در پست مدیر سازمان فوتبال باشگاه می تواند کمک زیادی به ما داشته باشد. آقای کرباسچی هم به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد. او از افراد خوشنام در هندبال بوده و چند سالی است در باشگاه فعالیت داشته است.

* اینکه گفته می شود این تغییرات با هدف نهایی تغییر سرمربی صورت گرفته و رسول کربکندی آلترناتیو علیرضا منصوریان است، چقدر صحت دارد؟

- اصلا اینطور نیست. فعلا چنین نیتی نداریم. آقای کربکندی قطعا تحت عنوان مدیر سازمان فوتبال به باشگاه ذوب آهن برگشته است و تحت هیچ شرایطی قصدی برای تغییر علیرضا منصوریان نداریم. منصوریان سال گذشته تیم را از رده سیزدهم به رده ششم رساند و از نظر فنی خودش را ثابت کرده است. افرادی که در تیم کار می کنند اهل فکر و فن هستند. بحث آلترناتیوی کربکندی و تغییر منصوریان مورد تایید نیست.

* ولی علیرضا منصوریان روز گذشته در مصاحبه ای گلایه کرد که این تغییرات بدون اطلاع و هماهنگی قبلی صورت گرفته است.

- منصوریان نظرش را گفته و این نظر محترم است. با تحولاتی که صورت گرفته بود، نیاز بود یکسری تغییرات بدهیم. نظر منصوریان درست است و اگر این اطلاع رسانی انجام می شد بهتر بود ولی ما هم در یک فرصت مناسب از افرادی که با آنها قطع همکاری شد تقدیر می کنیم. شاید منصوریان نمی دانسته که باشگاه این فکر را در سر دارد.

* به نظر می رسد باشگاه ذوب آهن بعد از انتخاب مدیرعامل جدید به جای سعید آذری، با تغییراتی که ایجاد کرد در مسیر «آذری‌زدایی» حرکت کرده است.

- خیر کاملا تکذیب می کنم. خیلی ها هستند که از همان زمان دارند کارشان را انجام می دهند. البته یک عده هم خودشان خواستند از باشگاه بروند و جدایی به نفع خودشان هم بود. بعضی از این تغییرات هم در زمان خود آقای آذری مطرح شد.مثلا زمانی که تیم ذوب آهن در کربلا حضور داشت بحث تغییر سرپرست تیم و حضور کرباسچی به جای مجید حاج رسولی ها مطرح شد.

اما سعید آذری به شدت با این تغییر مخالفت کرد و پای سرپرست تیمش ایستاد.

- آن زمان بحث بازی های آسیایی بود و چون سرپرست از قبل مشخص شده بود نمی توانستیم آنرا عوض کنیم. الان هم کسانی که تغییر کردند، با روی باز از تصمیمات ما استقبال کردند! حتی آقای آذری آن موقع خودش از AFC استعلام گرفت که گفتند نمی شود سرپرست را تغییر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج