۹۰۷۱۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: پیروزی مقابل نیوکاسل حق ما بود

سرمربی لیورپول ضمن توضیح درباره تغییر تاکتیکی این تیم برای بازی خانگی مقابل نیوکاسل، پیروزی در این مسابقه را حق شاگردانش دانست.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال لیورپول امروز (شنبه) پنجمین برد خود را در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس کسب کرد و میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با یک تغییر غیرمنتظره تیمش را در این بازی به میدان فرستاد که آن نیمکت‌نشین کردن روبرتو فیرمینو بود، بازیکنی که در هفته‌های اخیر بسیار آماده و تأثیرگذار ظاهر شده بود. البته فیرمینو در دقیقه ۳۷ نیمه اول به جای دیووک ارویگی که مصدوم شد به میدان رفت.

کلوپ که تیمش در این بازی خانگی ابتدا از میهمان خود عقب افتاده بود و در ادامه گل خورده را جبران کرد، درباره تصمیمش برای نیمکت‌نشین کردن فیرمینو گفت: قطعاً هیچ مربی دوست ندارد بازیکنی مانند فیرمینو را نیمکت‌نشین کند، اما من هم نمی‌توانم مدام روی او فشار بیاورم و باید درباره‌اش منطقی تصمیم بگیرم.

به‌هرحال او این اواخر سفرهای طولانی (برای شرکت در اردوی‌ تیم ملی برزیل در آمریکا) داشته است. با این وجود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به ما برای کسب پیروزی کمک کرد.

کلوپ به روند بازی هم اشاره داشت و تأکید کرد که تیمش به ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان نیاز داشته است تا بر بازی مسلط شود و دلیل اینکه در ابتدای بازی به دردسر افتاد هم میل نیوکاسل به فرو رفتن در لاک دفاعی بود.

سرمربی قرمزهای آنفیلد افزود: روی محوطه جریمه و اطراف آن ما ارسال‌هایی داشتیم، اما ضرباهنگ بازی طوری نبود که می‌خواستیم. چنین وضعیتی همیشه خطرناک است، به خصوص مقابل تیمی مانند نیوکاسل که دو بازیکن سرعتی برای استفاده از ضدحملات دارد و ویلمز هم در یکی از همین صحنه‌ها به گل رسید.

بعد از آن بود که ما به خودمان آمدیم. زمانی که ما ریتم بازی را تغییر دادیم، عملکردمان به مراتب بهتر شد و حق‌مان بود که سه امتیاز را بگیریم. ما ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان نیاز داشتیم تا بازی را به سمت و سویی که می‌‌خواستیم، ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج