اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۷۲۴۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: باید به استقلال و استراماچونی فرصت داد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، اما باید به این تیم و استراماچونی فرصت داد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اما باید به این تیم و استراماچونی فرصت داد.

«بهتاش فریبا» روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: استقلال در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اما باید به این تیم و استراماچونی فرصت داد چرا که آنها (استقلال) نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده اند و برای آنکه تمام نفرات این تیم بتوانند به هماهنگی بیشتر با یکدیگر برسند، نیاز به زمان دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آرامش و دوری از حاشیه مهمترین فاکتور برای موفقیت استقلال است و آن‌ها باید بدانند اگر می‌خواهند در بازی‌های آینده به موفقیت برسند تا لحظه‌ای که سوت پایان مسابقه زده نشده است نباید تمرکزشان را از دست بدهند.

فریبا تصریح کرد: این که استقلال در ثانیه‌های پایانی دروازه‌اش باز می‌شود هم به بدشانسی و هم به عدم تمرکز بازیکنان بر می‌گردد که به طور حتم استراماچونی برای مورد دوم برنامه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی تاکید کرد: من از استراماچونی حمایت کردم و همچنان از او حمایت خواهم کرد؛ او مربی با دانش و جوانی است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا مربیگری کرده و به طور قطع می‌تواند به مرور زمان اثرات مثبتی در روند تیمی استقلال داشته باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال پیش از شهرآورد یک مسابقه حساس با نفت مسجدسلیمان پیش‌رو دارد که باید در این مسابقه به برتری برسد.

کسب سه امتیاز کامل این مسابقه باعث خواهد شد تا آنها با انگیزه و روحیه بیشتری روبروی رقیب سنتی خود به میدان روند؛ در این مورد هم احتیاجی به توضیح اضافه‌ نیست چرا که می‌دانیم شهرآورد چقدر برای هواداران استقلال اهمیت دارد و آن‌ها دوست دارند تا در این جدال به برتری برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته اگر فرهاد مجیدی و جباری و روشن و....... بگذارد.تا حالا بخاطر جو ناسالم مدیریتی و لیدر ها و افراد حاشیه بر مثل علی جباری و ....... استقلال غیراز اوفارل همه مربیان خارجی حتی یک فصل کامل را با استقلال نگذارنده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج