جاباما
۹۰۷۵۵۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه باشگاه فولاد بعد از حواشی شب گذشته

باشگاه فولاد خوزستان بعد از حواشی شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.

سایت باشگاه فولاد خوزستان: همیشه هواداران باشگاه فولاد، در هر شرایطی چه در سرما و گرما، یار دیرین و همیشگی تیم بوده‌اند.

فولاد در حالی امسال پا به لیگ نوزدهم گذاشت که تغییرات بسیاری در ترکیب خود داشته است. با شروع لیگ و باتوجه به تاخیر در آغاز مسابقات نیز مشکلاتی در روند برنامه‌های سرمربی جوان تیم ایجاد شد.

فولاد در دیدار هفته نخست برابر نفت آبادان و همان‌طور که همگان دیدند در حالی که تیم برتر میدان بود، با یک ضربه استثنایی بازیکن نفت، بازنده میدان شد که به حق چیزی از شایستگی های سرمربی و بازیکنانش کم نمی‌کند.

سرخ پوشان اهواز در دومین مصاف با استقلال تهران پرمهره، آبی پوشان پایتخت را هم در آزادی متوقف کردند کاری که برای تیم متحول شده فولاد، کاری ارزشمند محسوب می‌شود.

فولادی ها در سومین دیدار نیز شب گذشته، سپاهان پرستاره و متمول را هم متوقف کردند تیمی که مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود ، اما در پایان این بازی اتفاقات ناخوشایندی از سوی تعدادی از هواداران رخ داد، آن‌هم در حالی که انتظار می‌رفت هواداران فهیم و پرشور فولاد صبر بیشتری به خرج دهند ، زیرا همگان می‌دانند که گذشت سه هفته از مسابقات، زمان مناسبی برای بررسی و قضاوت در مورد یک تیم نیست هر چند که یک پنالتی این تیم نیز در ورزشگاه خانگی گم شد.

هواداران باید این را هم مدنظر داشته باشند که نکونام برای بازی با سپاهان پرمهره، هشت بازیکن خود را که می‌توانستند در ترکیب اصلی باشند را در اختیار نداشت.

سرمربی جوان فولاد که برای خدمت و تحول به این باشگاه آمده است، حتی به دنبال بهانه و توجیه نبود و در نشست خبری پیش از بازی نیز حرفی در خصوص این‌که تیم خود را به صورت کامل برای بازی با سپاهان در اختیار ندارد، نزد.

همه ما یک تیم هستیم و هدف موفقیت فولاد است؛ باشگاه فولاد روی هواداران بزرگ خود حساب ویژه‌ای باز کرده است و این فصل می‌خواهد همه در کنار هم نظاره‌گر موفقیت تیم باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمک داوران نباشد این سپاهان هیچی نیست اشتباهات سه امتیازی به نفع سپاهان کاملا مشهود است و به شکل خاصی هم سرپوش گذاشته میشود با ماشین سازی هم با یک پنالتی مفت سه امتیاز گرفتند تمام قهرمانیهایشان هم همینطور با داوری و حیله بوده هیچی نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج