۹۰۸۲۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرونده شخصیت برای متهمان تشکیل می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه درباره تشکیل پرونده شخصیت برای جمعی از متهمان گفت: تشکیل پرونده شخصیت برای متهمان، سیاست مدنظر دستگاه قضائی است.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی قوه قضائیه درباره تشکیل پرونده شخصیت برای جمعی از متهمان گفت: تشکیل پرونده شخصیت برای متهمان، سیاست مدنظر دستگاه قضائی است.

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در دهمین نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طبق این پرونده می توان دید فارغ از آن که چه اعمال مجرمانه ای انجام شده است‌ افراد چه ویژگی های شخصیتی دارند.

وی ادامه داد: اخیرا این موضوع از سوی رئیس قوه قضائیه این موضوع صادر شده است و می تواند کمک بسیار خوبی برای همکاران قضائی باشد تا پرونده شخصیت در کنار پرونده کیفری مطرح شود بنابراین این سیاست مد نظر دستگاه قضایی است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی، درباره سحر خدایاری افزود: در مورد این پرونده بار دیگر ضمن تسلیت به خانواده داغدیده این خانم از اصحاب رسانه و همه کسانی که به این موضوع می پردازند وضعیت را نمی‌دانند؛ چقدر می‌خواهیم اعصاب و روان این خانواده را متاثر کنیم، خانواده سخن خود و دیدگاه خود را بیان می‌کند اما به گونه‌ای به این موضوع پرداخته نشود که برای خود خانواده موجب آزردگی خاطر شود.

وی ادامه داد: در کنار ادعاهای دروغین کسانی که دروغ ساختند دروغ پرداختند دروغ گفتند فضای جامعه را مشوش کردند حرف و سخن حق والدین داغدار او را هم بشنوید و به گونه‌ای رفتار کنید که خانواده بیش از این مورد آسیب گروهی قرار نگیرد.

اسماعیلی گفت: دستگاه قضا چه در این موضوع و چه در سایر موضوعات باید وظیفه قانونی خود را انجام دهد و از این که وظیفه قانونی خود را انجام دهیم هیچ منتی به کسی نداریم و آنچه که در راستای این مورد انجام شده اطلاع رسانی درباره اقدامات صورت گرفته و ملاقات با خانواده و تماس بنده با خانواده داغدار یا اقدامات قوه قضائیه اقداماتی را در دستور کار دارد و اطلاع رسانی هم کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج