جاباما
۹۰۸۴۰۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سرمربی تیم ملی والیبال: لذت بردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه امروز مقابل چین با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم.

ورزش سه: ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل چین در رقابت‌های قهرمانی آسیا در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: امروز چهارمین مسابقه‌ای بود که در این رقابت‌ها انجام دادیم. پیروزی ۳ بر سفر مقابل چین با توجه به شکست بازی گذشته ما را به مسابقات بازگرداند.

وی ادامه داد: امروز با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم و شاگردانم تمرکز بالایی داشتند. در لحظاتی از بازی از تماشای یک والیبال زیبا لذت بردیم. تیم چین امروز نتوانست بازی خوب و کاملی را از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص تعویض مجرد پیش از شروع مسابقه خاطرنشان کرد: مجرد در بازی مقابل استرالیا مصدوم شد که این مصدومیت را در انتخابی المپیک هم داشت. برنامه من امروز این بود که وی در ترکیب اصلی تیم باشد، اما در گرم کردن قبل از مسابقه بازهم احساس درد کرد و نظر پزشک تیم این بود که وی در ترکیب قرار نگیرد.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا بازی دوستانه با استرالیا پیش از شروع تورنمنت درست بود یا خیر، گفت: ما قدم به قدم جلو می‌رویم و فردا باید به مصاف هند برویم.

برای من بازی با استرالیا به این دلیل بد بود که مجرد مصدوم شد. پس از انتخابی المپیک نیاز به بازی دوستانه داشتیم و به همین دلیل با استرالیا بازی کردیم. ضمن اینکه در آن مسابقه به بازیکنانی مانند یلی، کریمی و اسفندیار فرصت بازی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریا جوان

      جلو استرالیا هم لذت بردی؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج