۹۰۸۴۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کشتی فرنگی ایران در بین بهترین‌های جهان

تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با کسب ۳ سهمیه المپیک به کار خود در مسابقات جهانی قزاقستان پایان داد که با توجه عملکرد سایر تیم‌ها، نتایج قابل قبول بنظر می‌رسد.

خبرگزاری فارس : رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی و گزینشی المپیک در حالی روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار ‌شد که ۳۶ فرنگی کار در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست ‌آوردند که سهم ایران از ۶ سهمیه ممکن ۳ سهمیه در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بود.

در آخرین مسابقات جهانی که به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک در سال ۲۰۱۵ به میزبانی لاس‌وگاس در آمریکا برگزار شد، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان موفق به کسب ۳ سهمیه از ۶ سهمیه ممکن شده بود.

کشتی فرنگی در مسابقات جهانی لاس‌وگاس در اوزان ۷۵، ۸۵ و ۹۸ کیلوگرم توسط عبدولی، اخلاقی و رضایی به سهمیه رسید و در اوزان ۵۹، ۶۶ و ۱۳۰ کیلوگرم دل به میادین بعدی بست.

ایران در قزاقستان در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم دستش از سهمیه المپیک کوتاه ماند و در ۲ رقابت باقیمانده باید شانس خود را آزمایش کند.

در بین کشورهایی که در نخستین رقابت گزینشی المپیک موفق به کسب بیشترین سهمیه شدند ایران، روسیه، ازبکستان و آلمان با بدست آوردن ۳ سهمیه از ۶ سهمیه ممکن بیشترین سهم را داشتند، که می‌تواند نتیجه قابل توجهی باشد.

کشورهای ترکیه، گرجستان، کوبا، قزاقستان، اوکراین، مجارستان، ارمنستان و صربستان نیز با کسب ۲ سهمیه در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

ژاپن، دانمارک، مصر، سوئد، بلاروس، قرقیزستان، لهستان و استونی نیز هرکدام موفق به کسب یک سهمیه شدند.

از نکات جالب توجه عدم کسب سهمیه توسط کشورهایی مانند آذربایجان و کره‌جنوبی بود که در دوره قبل المپیک صاحب مدال بودند. کره‌شمالی هم می‌توان در زمره ناکامان کسب سهمیه قرار داد بخصوص اینکه همواره در سبک وزن مدعی بوده‌اند.

اتحادیه جهانی کشتی بعد از مسابقات جهانی، برای هر قاره یک گزینشی قاره ای در نظر گرفته است و در نهایت یک گزینشی جهانی در بلغارستان.

مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا از ۸ تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ در شهر ژیان چین برگزار خواهد شد و در صورت کامل نشدن سهمیه ها کشتی گیران در رقابت‌های گزینشی جهانی که ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان برگزار می شود باید به میدان بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج