جاباما
۹۰۸۵۳۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اکبر رحمتی در «خروج» بازی می‌کند

اکبر رحمتی گفت: با وجود ثبت قرارداد در فیلم «خروج» هنوز فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی دارم شروع نشده است، براساس اعلام تیم تولید از هفته آینده مصادف با اوایل مهر برای ایفای نقش در این پروژه راهی گچساران خواهم شد.

خبرآنلاین: اکبر رحمتی گفت: با وجود ثبت قرارداد در فیلم «خروج» هنوز فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی دارم شروع نشده است، براساس اعلام تیم تولید از هفته آینده مصادف با اوایل مهر برای ایفای نقش در این پروژه راهی گچساران خواهم شد.

اکبر رحمتی در «خروج» بازی می‌کند

اکبر رحمتی درباره حضورش در فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گفت: حضور من در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا قطعی شده و قراردادم را نیز به ثبت رسانده ام.

بازیگر سریال «پدر» درباره زمان حضورش در پروژه خروج اظهار کرد: با وجود ثبت قرارداد هنوز فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی دارم شروع نشده است، براساس اعلام تیم تولید از هفته آینده مصادف با اوایل ماه مهر برای ایفای نقش در این پروژه راهی گچساران خواهم شد.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره گروه بازیگران این فیلم سینمایی افزود: تمامی بازیگران این پروژه از دوستان خوب و قدیمی من هستند، در خروج بیشتر با آتش تقی پور، محمد فیلی و فرامرز قریبیان بازی مستقیم دارم.

رحمتی پیرامون همکاری با ابراهیم حاتمی‌کیا خاطرنشان کرد: از نظر من حاتمی‌کیا از کارگردانان درجه یک و کاربلد سینمای ایران است، حضور در فیلم ابراهیم حاتمی کیا به نظرم برای هر بازیگری خوشحال کننده است، حاتمی‌کیا کارنامه بسیار درخشانی در سینمای ایران دارد و من از اینکه در فیلم وی بازی می کنم بسیار خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج