جاباما
۹۰۸۶۱۶
۱۴۳ نظر
۷۷۰۸
۱۴۳ نظر
۷۷۰۸
پ

مریم مقتدری، دانشجوی قلابی: چه کنم؛ عشق دندان‌پزشکی‌ام!

دانشجوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی قلابی از آب درآمد؛ دختر متمولی که تنها به عشق دندانپزشکی و علاقه‌اش به این رشته دانشجوی این دانشگاه شد و بدون هیچ ثبت نامی در کلاس‌ها شرکت کرد. کمتر از یک سال به عنوان دانشجو در آن‌جا درس خواند و اتفاقا شاگرد زرنگ کلاس هم بود. تا این‌که با یک پز و قپی بین همکلاسی‌هایش دستش رو شد.

روزنامه شهروند: دانشجوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی قلابی از آب درآمد؛ دختر متمولی که تنها به عشق دندانپزشکی و علاقه‌اش به این رشته دانشجوی این دانشگاه شد و بدون هیچ ثبت نامی در کلاس‌ها شرکت کرد. کمتر از یک سال به عنوان دانشجو در آن‌جا درس خواند و اتفاقا شاگرد زرنگ کلاس هم بود. تا این‌که با یک پز و قپی بین همکلاسی‌هایش دستش رو شد؛ همه فهمیدند که این دختر جوان اصلا نه دانشجو است و نه کنکور داده و نه مراحل ثبت نام را طی کرده است.

ماموران کلانتری این دختر را دستگیر کردند و تحویل مقامات قضائی دادند. این در حالی است که وزارت بهداشت هم به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که پیگیر جزییات دستگیری دانشجوی قلابی هستند و مسئولان حراست باید پاسخگو باشند. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده که اگر جعل مدرکی در حوزه آموزشی و دانشجویی اتفاق افتاده باشد با متخلفان برخورد خواهد شد.

چندی پیش بود که با پیگیری حراست دانشگاه شهید بهشتی پرونده‌ای برای رسیدگی به کلانتری ۱۶۳ ولنجک ارجاع شد. دختر جوانی بدون طی هیچ گونه مراحل ثبت نام و حتی شرکت در کنکور اقدام به حضور در کلاس‌های تئوری و عملی رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی کرده بود؛ بنابراین رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

مریم مقتدری، دانشجوی قلابی: چه کنم؛ عشق دندان‌پزشکی‌ام!

تجسس‌های پلیسی نشان داد که دختری بیست‌وسه ساله در کمتر از یک سال در کلاس‌های درس رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حاضر شده بود و در آن‌جا درس می‌خواند. گویا این دختر جوان به دیگر دانشجویان گفته بود که با پرداخت چندین‌میلیارد و بدون شرکت در کنکور در این دانشگاه ثبت نام کرده است که همین موضوع باعث نارضایتی دیگر دانشجویان شده و در همین راستا اعتراض خود را به حراست دانشگاه اعلام کردند.

تحقیقات پلیس نشان داد که متهم وضع مالی خوبی دارد و به همین دلیل نیز زمانی که دیگر دانشجویان از وی در مورد حضور و نحوه قبولی‌اش در دانشگاه پرسیده‌اند، مدعی شده که با پرداخت پول به دانشگاه امتیاز تحصیلی در این رشته را خریداری کرده است

سرهنگ رضا صادقی، رئیس کلانتری ولنجک، با اشاره به ادامه تحقیقات و اخذ مجوز از مقام قضائی گفت: «ماموران کلانتری ولنجک با تکمیل‌شدن نتایج تحقیقات و اخذ مجوز از مقام قضائی روز یکشنبه این دختر جوان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. این دختر در همان بازجویی‌هایی اولیه به جرم خود اقرار کرد که هیچ‌گونه ثبت‌نامی در دانشگاه نداشته و با سوءاستفاده از بی‌توجهی عوامل حراست دم در ورودی دانشگاه وارد فضای دانشگاه شده و با توجه به علاقه‌ای که به رشته دندانپزشکی داشته، در کلاس‌های مربوط به آن شرکت می‌کرد.

تحقیقات پلیس نشان داد که متهم وضع مالی خوبی دارد و به همین دلیل نیز زمانی که دیگر دانشجویان از وی در مورد حضور و نحوه قبولی‌اش در دانشگاه پرسیده‌اند، مدعی شده که با پرداخت پول به دانشگاه امتیاز تحصیلی در این رشته را خریداری کرده است، اما در تحقیقات ماموران مشخص شد که این ادعا به هیچ عنوان صحت نداشته و چنین امکانی وجود ندارد.»

وی درباره این‌که آیا این فرد اقدام به جعل کارت دانشجویی با مدارک دانشگاهی کرده بود یا خیر نیز گفت: «هیچ جعلی در این زمینه رخ نداده بود و متهم تنها با سوءاستفاده از غفلت عوامل حراست در ورودی دانشگاه در کنترل کارت دانشجویی وارد دانشگاه می‌شد. در حال حاضر نیز برای این دختر جوان با شکایت حراست دانشگاه پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.»

این دختر که خودش هم تحصیلات دانشگاهی دارد، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار شهروندآنلاین ماجرای این اقدام عجیبش را توضیح داد:

دلم می‌خواست پز بدهم

چرا دست به چنین کاری زدی؟

من عاشق رشته دندانپزشکی بودم؛ همیشه دوست داشتم دندانپزشک شوم، ولی موفق نشدم که در این رشته قبول شوم. وقتی یک روز داشتم از جلوی دانشگاه شهید بهشتی رد می‌شدم، با خودم گفتم به آن‌جا بروم و از دانشجویان رشته دندانپزشکی سوال‌هایی بپرسم. وقتی وارد می‌شدم به حراست آن‌جا گفتم که دانشجو هستم و کارتم همراهم نیست. بعد از آن بود که به سرم زد در کلاس‌ها شرکت کنم. برای همین پرس‎و‌جو کردم و فهمیدم که رشته دندانپزشکی چه زمان‌هایی کلاس دارد و دانشجویان این رشته چه درس‌هایی می‌خوانند. کتاب‌هایش را تهیه کردم و همین شد که رفت و آمدم به آن‌جا شروع شد.

فکر نمی‌کردی که گیر بیفتی؟

نه تصور نمی‌کردم به این زودی گیر بیفتم و می‌خواستم هر طور شده دندانپزشک شوم.

سر کلاس به استاد‌ها چه می‌گفتی؟

گفته بودم دانشجوی انتقالی از دانشگاه خارج از کشور هستم؛ چون به خارج از کشور زیاد سفر کرده بودم و خانواده‌ام هم آن‌جا هستند، اطلاع زیادی از دانشگاه‌های آن‌جا دارم. برای همین آن‌ها هم حرفم را باور می‌کردند و اجازه می‌دادند سر کلاس بنشینم.

ماجرای این‌که به دوستانت گفته بودی با پول وارد این دانشگاه شدی چیست؟

اصلا چنین چیزی وجود نداشت. دانشجو‌ها از من سوال‌هایی می‌پرسیدند و برای این‌که از دست‌شان راحت شوم، چنین چیزی را گفتم؛ البته دلم می‌خواست کمی هم پز بدهم.

خودت مدرک تحصیلی داری؟

بله؛ لیسانس معماری دارم. یک شرکت معماری هم دارم، وضع مالی‌ام خوب است و فقط به خاطر عشق و علاقه‌ام به این رشته این کار را کردم.

خانواده‌ات در خارج از کشور زندگی می‌کنند؟

بله؛ ولی من در تهران و به تنهایی زندگی می‌کنم.

این فیلمی است که از متهم در فضای مجازی منتشر شده. او به عنوان نخبه در یکی از برنامه‌های قدیمی شبکه ۴ حاضر شده تا به کنکوری‌ها روش‌های موفقیت را آموزش دهد!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
مریم مقتدری، دانشجوی قلابی: چه کنم؛ عشق دندان‌پزشکی‌ام!

دانشگاه شهید بهشتی چه می‌گوید؟

کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد که شرکت در کلاس‌های دانشگاه‌ها برای کسانی که بخواهند این کار را بکنند خیلی هم سخت نیست و اتفاق چندان عجیبی نیفتاده است، اما موضوع پرداخت پول و گرفتن مجوز تحصیل امکان ندارد.

محسن دالبند رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: او چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضا‌های آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی نموده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

محسن دالبند رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم در مورد او گفت: «او چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضا‌های آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی نموده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است. این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه‌های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره‌های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.» دالوند موضوع پرداخت پول و خرید صندلی را هم کلا تکذیب کرد و گفت: «پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و هر ادعایی خلاف این کاملا کذب و غیر ممکن است.»

تا اینجای کار موضوع صرفا سهل انگاری مسئولان مختلف و سوءاستفاده یک نفر از عنوان دانشگاه شهید بهشتی و ورود به فضای آموزشی این دانشگاه بود، اما وقتی دیروز مریم خانم تصمیم گرفت در پست‌های اینستاگرامی به قول خودش شفاف سازی کند ماجرا ابعاد دیگری هم پیدا کرد. او که به نظر می‌آمد باید بازداشت باشد و احتمالا با قید وثیقه آزاد شده، ویدئویی در صفحه اینستاگرامش (با ۶۳ هزار دنبال‌کننده) منتشر کرد و گفت: «رئیس دانشگاه اعلام کرده که من از در ورودی بیماران وارد دانشگاه می‌شدم. از ایشان می‌خواهم که ظرف ۲۴ ساعت آینده فیلم دوربین‌های مدار بسته را که ورود من از در ورودی بیماران را نشان می‌دهد منتشر کنند وگرنه من افشاگری‌های بیشتری خواهم کرد.»

مریم مقتدری، دانشجوی قلابی: چه کنم؛ عشق دندان‌پزشکی‌ام!

به آرم روی روپوش دقت کنید

او ادامه داد: «رئیس دانشگاه بگوید که من کجا روپوشم را عوض می‌کردم؟ آیا کسی که از در بیماران وارد دانشگاه می‌شود کمد دارد؟ من آنجا کمد دارم و هنوز هم وسایلم در همان کمد است.» مقتدری بعد از این حرف‌ها از هم کلاسی هایش خواست که اجازه جا به جایی وسایل او را ندهند و بعد هم تمام کسانی را که با آبروی او بازی کرده اند تهدید کرد و گفت: «حتی اگر ۲۰۰ نفر هم در این ماجرا شرکت داشته باشند من تا پای جان می‌ایستم و از آبرویم دفاع می‌کنم.»

بخش دیگری از حرف هایش که در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب زیادی داشت آنجا بود که گفت: «من با تکیه بر رزومه و اعتبار علمی بالایی که در کشور‌های مختلف از جمله آلمان داشتم بعد از صحبت با یکی از معتبرترین و مرجع‌ترین افراد دانشگاه شهید بهشتی مجوز تحصیل در این دانشگاه را به صورت افتخاری پیدا کردم و تا قبل از دریافت این مجوز هیج حضوری در کلاس‌ها نداشتم.» مقتدری در نهایت هم به مخطبان وعده می‌دهد که به زودی افشاگری‌های بیشتری خواهد کرد و پشت پرده ماجرا را توضیح خواهد داد. حالا باید دید با ادعا‌های تازه‌ای که این دختر مطرح کرده موضوع به چه شکل پیش خواهد رفت. این ۲ فیلم دفاعیات مریم را اینجا ببینید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
مریم مقتدری، دانشجوی قلابی: چه کنم؛ عشق دندان‌پزشکی‌ام!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه پول داده دیگه چیو ماسمالی میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به این کار دانشگاه ها میگن: جا فروشی

      • بدون نام

        ای کاش همینجوری آدم میرفت دانشگاه اونایی که معلوم بود خوبن و استعداد دارن تو رشته پزشکی میموندن و بقیه هم میرفتن رشته های دیگه نه با کنکور

      • بدون نام

        کار این خانم خوب نبوده ولی خوبه که اگه واقعا چیزی هست افشاگری کنه،مردم باید بدونن تو این سیستم کنکور و ورود به دانشگاه چه خبره!بچه های بیچاره چندسال از همه ی تفریحات و حتی خوابشون میزنن برای این کنکور،اون چندسالی که اوج شر و شور نوجوانیشونه و بعد یه عده سهمیه ای و یه عده هم با پول حق اونا رو میگیرن!این ته بی انصافی و نخبه کشیه!اینجوری دیگه کسی که استعداد لازمو داره به اون چیزی که باید نمیرسه و نتیجه میشه این مملکتی که میبینید

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        معلومه که صندلی فروشه داره اتفاق می افته از این واضح تر می خواید ببینید و بشنوید

      • بدون نام

        به درک که عاشق این رشته هستی تشریف ببر خارج درس بخون با پولت جای یه بدبخت کنکوری رو نگیر

      • بدون نام

        حق خوری

      • ....

        کار به :/ اینکه دروغه یا پول داده رو ندارم الله اعلم ولی خداییش این مافیای کنکور رو بشناسین طرف اصلا کنکور نداده براش مشاور گزاشتن میگه خیلی تلاش میکرده (آخر هرچی سیاه کاری) و حفش بوده خواهش میکنم یه زمانی اگه بفکرتون زد که این بسته آموزشیارو بگیرید چن لحظه فکر کنید اینا همش بدنبال خودشون هستن نه شما موفق باشید یاعلی

    • بدون نام

      معلوم نیست به چند هزار نفر دیگه همین جور صندلیای رشته های خوب دانشگاه های تهران رو فروختن؟! الان این یکی لو رفته. میخوان بگن نه. یارو یه سال دانشگاه میرفته نه حراست و نه اموزش و نه استادا و نه هیچ کس نفهمیده. برین خودتونو خر کنین . بدبخت بچه های شهرستان و کلا بی بضاعت که گیر کنکور افتادن. هیهات

      پاسخ ها

      • ......

        کاملاموافقم

    • azizi

      روانپریشه دیگه دختره ی سادیسمی از رو هم نمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی شعور نباش

    • azizi

      به خدا داره دروغ میگه معلومه میخاد اذیت کنه این اقایی و خانوم هایی که بهشون اشاره کرد چون اونو لو دادن ههههههههههه عن بخور مریم عن خوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فقط بهم بگو اگه دروغ میگه پس چطور اسمش تو لیست امتحان پایان ترم بوده و میرفته سر جلسه. تو از اون احمقایی که نمیخوای واقعیت رو قبول کنی و سرتو زیر برف کردی

      • بدون نام

        چرا به چیز خوری میندازی این دندون پزشک قلابیو.میشه با مودبانه هام حرف زد و انتقاد کرد.اگه ام میخوای کسی و به چیز خوری بندازی باید باعث و بانی اینجور داستانا و کسی که باعث مشکلات مردم میشرو بندازی

      • بدون نام

        بی ادب بددهن

    • بدون نام

      آخه تا چه حد آدم میتونه وقیح باشه؟ رفته جای یکی محق تر از خودشو گرفته بدون هیچ درس خوندنی رفته توی تلویزیون پز رتبه برتر بودنشو داده حالا هم میخواد افشاگری کنه...

    • بی نام

      اگه خیلی دانش آموز زرنگی بود مرفت خارج از کشور ، چرا اینجا مونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا:)

    • بدون نام

      شاگرد ممتاز هم بوده، اینجاست ک باید گریست بر حال سیستم آموزشی این مملکت

    • یلدا

      مملکت لمپن ها :/

    • بدون نام

      قطعا ميخواسته بدون كنكور دندانپزشك شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اااا نه بابااااا چشم بسته غیب گفتی

    • نیلو

      دروغه همش دروغه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خانم خودش پنج تا جمله گفته که همش باهم مغایرت داره از یه طرف میگه دویست نفر میشناسم با پول رفتن دانشگاه از اون طرف میگه با رزومم رفتم مگه با رزومه دانشگاه میرن چقدر بی سوادی تو

      • بدون نام

        چیش دروغه خر فرض کردی

    • سلطلن

      عجب مملکت بی در و پیکری

    • بدون نام

      نمیدونسته ادم فروش زیاد داریم ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقش بود تو بیست سالگی میخواد با پاچه پارگی دروغ بگهوای به حال ده سال بعدش

    • بدون نام

      چقدم بامزس لعنتی
      خدایی حیفه این دندونپزشک نشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی هر کی بامزس هر غلطی میخواد بکنه؟؟

      • بدون نام

        بازم پسرای کاسه لیس

    • بدون نام

      دانشگاه نیست حمام قلی خانه!!!!! یک ساله اونجا درس میخونه و میره سر کلاس و دانشگاه متوجه نشدن !!!!!الان دقیقا مسعولین دانشگاه چی رو می خوان ثابت کنن بی مسعولیتی و کاهلی خودشون رو یا زرنگ بازی طرف رو !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین نشون میده که واقعا جا رو خریده بوده و همهنگ بوده جریان حالا هم چون لو رفته میخوان بگن دروغ میگه و خله

    • بدون نام

      خیلی علاقه داشتی از راهش وارد میشدی! بقیش خرکردنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دقیقا احتمالا دوتا کتاب گرفته چهارروز ژست درس خوندشو گذاشته اینستا بعد در نیومده

      • بدون نام

        حاجی کجای کاری راهشم دارن با سهمیه می‌بندند

    • بدون نام

      چه خر تو خریه!

    • شاهین

      کاسه تخمه به دست منتظر ادامه ماجرا هستیم

    • بدون نام

      بخور بخوره دیگع
      چرا این خانوم که پول داره این کارو نکرده؟یه سال خارج دندون بخونی و بیای ایران اونوقت بدون کنکور میشنی تو دانشگاه .دلم برای این دختر سوخت چقدر بدشانس بوده بین اینهمه ادم این یه دونه مظلوم لو رفته

    • Dr. setayesh

      این‌ چون‌ علاقه داره و عاشق این‌ رشتست بائد بزارن ادامه‌ این‌ درس‌ رو بخونه چون‌ بهتر از دکترایی ک فارغ نیشتو و جون مردم میگرن و صرفآ با سهمیه وارد این‌ رشته میشند.با کاري ک این‌ خانم‌ کردن نشون دادن ک چقدر مغز باهوشی دارند.امیدوارم شرایط‌ جور شه و بتونه ادامه‌ بده تحصیلش رو کشور ما ب آدمای عاشق کار نیازمنده تا بتونه تو زمین‌های علمی موفق شه و سری تو سرا درباره ن ن مشت بچه‌ سهمیه ای.!البته با احترام ب همه‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدمی که باهوش باشه کافی نیست باید انساندوست هم باشه این چه استدلال احمقانه ایه که میکنی هرکسی هر کلاهبرداری رو بکنه بعد بگن حالا چون علاقه داره بذارید ادامه بده؟

      • بدون نام

        منم علاقه دارم ادمای احمقی مثل تورو که وضع کشورمونو به این روز انداختن بکشم بهتره بذارن ادامه بدم!!!!!!

      • بدون نام

        تا تو هستی مملکت دشمن نمیخواد همه ی اختلاسگرا و دزدا باهوشن

      • بدون نام

        عرضه داره از مغز باهوشش!! استفاده کنه و با کنکور بیاد دانشگاه. خدا رو شکر پولداره و ساکن تهران میتونه بهترین کلاس کنکورا رو هم بره.

      • Dr. setayesh

        من‌ با احترام نظرمو بیان کردم ولی‌ متأسفانه شما گویا چیزی‌ احترام حالیتون نمیشه

      • شاهرخ خان

        خیلی از علاقه‌مندان رشته‌های پزشکی علاقه‌مند به پول پارو کردن هستن و خودشونو میکشن که برن دانشگاه بعد بیان پوست مردمو بکنن.

      • شاهرخ خان

        ظاهرا شما هم چون علاقه داشتی همینطوری رفتی دانشگاه و دکتر شدی؟! البته اگه واقعا دکتر باشی. پس اونایی که این همه بیخوابی کشیدن و درس خوندن اشتباه کردن یا اینکه عقلشون به این چیزا و راههای میانبر نمیرسید؟! الان یه عده معدود با جعل عنوان میرن لباس نیروی انتظامی یا مهندسی و... میپوشن و مردمو سرکیسه میکنن. پس بگیم اینا چون دوست داشتن مثلا پلیس بشن ایرادی نداره... بذارید بپوشن و به وظیفه‌شون عمل کنن!! این چه توجیه مسخره‌ایه که شما داری. انسان باهوش اونه که مسئله‌شو بهتر، سریعتر، درست‌تر و راحت‌تر از دیگرون حل کنه نه اینکه با تقلب و داشتن جواب سوالات.

    • بدون نام

      میمردی اگه دهن لقی نمیکردی؟میخاستم پز بدی حالا سابقه دار شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الانم چیزی نمیشه دو روز دیگه که ابا از اسیاب افتاد برش میگردونن

    • داریوش

      گناه داره عشق پزشکی داره جتابت که نکرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنایت کرده که رفته دانشگاهی که بچه های مردم براش خودکشی میکنن!!!!علاقه داره باید عرضشو هم داشته باشه منم علاقه دارم برم دانشگاه تهران چون درنمیام باید دروغ بگمگ

      • بدون نام

        اتفاقل جنایت کرده چون بیسوادی و هیچوقت کنکور ندادی درک نمیکنی وقتی یکی اینجوری جای تورو بگیره چقدر سخته

      • بدون نام

        منم عاشق داروسازیم پس برم سرکلاس با بچه های دانشگاه تهران بشینم؟؟

    • بدون نام

      اون فقط یه اقازادست آخه کی میتونه تو بیست و سه سالگی شرکت معماری داشته باشه اونم تو تهران با اون غولای معماری؟؟؟؟بعد اگه واقعا پولداری نیازت به پز دادن چی بود؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید شرکتش هم جزو ژستها و قپی هاش باشه
        دانشجوی دندانپزشکی میتونه همزمان با تحصیل شرکت اداره کنه؟

      • بدون نام

        ساده ای؟ اگه آقازاده بود دستبند بهش میزدند؟ اصلا گند کارش درمیومد؟ یه بیچاره شیرین عقل فریبخورده است که استفادشونو ازش کردند و حالا بلاگردونش کردند

    • بدون نام

      یعنی واقعا عملکرد صدا سیما تو حلقم که از کسی که اصلا کنکور نداده دعوت کردن بیاد درمورد موفقیت در کنکور صحیت کنه !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی زنگ بزنه صدا و سیما بگه خیلی وقته اب قطعه

    • بدون نام

      تو حسرت دندون پزشکی داشتی و مسوولین طبق معمول حسرت پول داشتن !

    • بدون نام

      چه جالب ما از حق مسلم خودمون میخوایم دفاع کنیم به تته پته میوفتیم بعد این با پرررویی و اعتماد به نفس درمورد کنکوری که نداده جلو دوربین نصایح علمی میکنه

    • venusesh

      تابلوئه پول داده صندلی خریده تو دانشگاه نمیخان صداشو در بیارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظاهرا چند تایی از کسانی که میشناختنش اومدن اینجا و گفتن این اصلا پولدار نیست و پدر و مادرشم خارج نیستن. حالا چطوری تونسته این کارا رو بکنه الله و اعلم.

    • بدون نام

      خوب بگو تو که پول داشتی عشق دندانم بودی میرفتی آزاد میخوندی همون تهران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرتو پرت میگی همون دانشگاه ازادم کلی سخته مگه کشکیه

      • بدون نام

        منم همش دارم به این موضوع فکر میکنم. خانوم دلش مدرک دنشگاه تاپ هم میخواسته

      • بدون نام

        یه جورایی شیرین عقل میزنه

    • بدون نام

      نسبت به خیلی ها که با سهمیه وارد دانشگاه شدن لیاقت بیشتری داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم با رانت وارد شده چه فرقی داره

      • بدون نام

        ناحقی ناحقیه. فرقی نمیکنه با پول باشه یا چیز دیگه. اینقدر راحت خودتونو گول نزنین

      • بدون نام

        فازت چیه خداوکیلی؟

      • بدون نام

        معلومه خودت با پول رفتی و عقده کردی چرا پول دادی

      • بدون نام

        دانشگاههای دولتی فقط کنکورشون سختتره. وقتی واردشون شدی دیگه همه چی اوکیه نه مثل دانشگاهی که من توش درس خوندم. به خدا اگه واسه ۱۸ مینوشتی حداکثر بهت ۱۲ میدادن. اگه نمره ورقه‌ات میشد ۹ بهت میدادن ۵ با این توجیه که تو ترغیب نشی بری اعتراض کنی که بهت ۱۰ بدن ولی وقتی نمره‌ات ۵ بود دیگه این فکر از سرت می‌افتاد. خدا لعنت کنه مسئولین دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز توی سالهای ۷۱ الی ۷۶ رو که حق منو خیلی از دانشجوها رو ناحق کردن. لعنت به یعقوب فاطمی‌مقدم که کثیفتر از اون ندیدم.

    • بدون نام

      کاش به جریان مدرک های پولی رسیدگی کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون وقت تمام رئیس روسا همه اداره ها از تهران تا تمام شهرستانا رو باید به جرم جعل مدرک بگیرن

    • بدون نام

      چه مسخره

    • بدون نام

      خیلی هم عالی
      دیگه ادم چی بگه
      وفتی توی شبکه ۴ هم اوردنش:/

    • امین

      مگه آموزش و سیستم سما کشکه؟؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه دوغم روش

      • بدون نام

        از کی تا حالا کار حراست شده بررسی ورود و خروج افراد به دانشکده و یا حتی دانشگاه که کی دانشجو هست کی دانشجو نیست.تازه تا ثبت نام نکنی بهت شماره دانشجویی نمیدن که بتونی بری تو سیستم و انتخاب واحد و یا حتی حذف و اضافه انجام بدی که اسمت تو لیست پرینت شده از سیستم باشه تا روز امتحان ازت امضا بگیرن تا بتونی حداقل امتحان تئوری پایان ترم رو بدی.سناریوی مضحک!

      • بدون نام

        تازه امضا جلوی اسم همراه با عکس..غیر ممکنه جلوی اسم دانشجو عکس نباشه.دانشجو هم تا ثبت نام نکنه عکس سه در
        چهار نمیتونه تحویل دانشگاه بده!

    • فائزه

      اصلا امکان نداره اسمت توی لیست نباشه ولی بری امتحان بدی.اصلا چه جوری انتخاب واحد میکرده نمره تو چه سایتی داشته.؟
      بدتر از اون اینکه آخرش طلبکار هم هست چرا منو لو دادین! آخر وقاحتن اینا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینو بگو. دانشگاه حالا زیرش زده. خوب بگین چه جوری این سر جلسه پایان ترم مینشسته وقتی اسمش تو لیست نبوده.

    • محمد

      یه جای قضیه میلنگه .....مشکوکم .....واقعا حیفیت چیه؟؟؟؟

    • shadi

      دقیقا واسه منم همین سواله که چطوری امتحان میداده و انتخاب واحدو این چیزا وقتی ثبت نام نکرده

    • بدون نام

      یعنی از همه قشنگ تر شبکه چهار صداو سیما عه که به عنوان رتبه برتر آوردش پوووووف.......

    • ساحل

      چجوریه که از طرفی میگه اول قاچاقی از حراست رد سد و مرس و جو کرد بعد ولرد کلاسها شد و از طرف دیگه میگه با رزومه ی علمی بالا و با رخصت اساتید محترم ولرد شده؟؟؟
      عجب!!!

    • بهار

      دمش گرم بخداآفرین به این هوش واستعدادکسایی رومیشناسم باقبولی کنکوروارددانشگاه شدندولی هیچ سردرنمیارندحیف این نیست بخدابایدبذارنش ادامه بده زرنگی اینه بدون کنکورشاگردزرنگ باشی انشاالله موفق بشه ادامه بده وبه آرزوش برسه

    • بدون نام

      فرض که با دروغهاش مثلا استادها را متقاعد میکرده که دانشجوی انتقالی از خارج از کشوره. خیلی خب. پایان ترم که میرسید نمره درسها را براش کجا ثبت میکردند؟ توی لیست آموزش اسمش چطور ثبت شده بوده؟ تابلوئه که نامسئولان بیشرف اینو بطور قاچاقی واردش کرده بودند. الان هم داره تهدیدشون میکنه که اگه بخواهید منو غرق کنید شماها را هم با خودم پایین میکشم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دانشجوی انتقالی از خارج کشور نشنیده بودیم که شنیدیم!! احتمالا به دلبل بدی آب و هوا تشریف آوردن ایران و خواستن اینجا ادامه تحصیل بدن. بعدشم دانشجوی انتقالی هم که باشی باید حداقل چند واحد پاس کرده باشی. حتما مدرکشو هم رو کرده.

    • مهرو

      یا خدا ۰طفلک اون بچه هایی که با حداقل امکانات مالی وارد دانشگاه میشن.اون وقت این مفت خورا با بی لیاقتی با اونها جایگاه مساوی دارن.امان امان امان.

    • احسان

      عوام فریبی تا کی ؟ ! این مصاحبه به کل دروغ و مسئولین میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن . ایشون نه آقازادس نه پول داره ... تمام واقعیت اینه که ایشون در تله تبلیغاتی و سیاسی موسسات کنکوری و دانشگاهی قرار گرفته مثل خیلی های دیگه . این دختر نابغه ست اما اشتباهش این بوده که فریب خورده (ادامه دارد...)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون ناقلاست نه نابغه

    • احسان واقف

      اون موسسه کنکوری از ایشون سوء استفاده تبلیغاتی کرده و از همون ابتدا ایشون مهره سوخته بوده تا جایی که خود دانشگاه هم بخاطر لاپوشونی کردن صندلی های پولی و ورودی های غیر قانونیش (وقتی شرایط رو نا بسامان دیده و خواسته فرا فکنی کنه) این دختر رو که خودشون مجوز دادن و وارد مجموعه کردن قربانی اهداف شوم خودش می کنه ... ما الان فقط باید پیگیر فساد دانشگاهی باشیم . مراقب باشید به بیراهه نرید . اینا همش مغلطه هستش

    • بدون نام

      به اين دستبند ميزنند اما به كسانى كه اين را وارد دانشگاه كردند و اسمش را به ليست دانشجويان افزودند هم دستبند ميزنند؟ اصل كاريها الان راحت و آسوده دارند عشق ميكنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستبندش چقد قشنگه. طلاس احتمالا

    • palchemi

      عشق به یه چیز برای بدست آوردنش کافی نیست

    • بدون نام

      نمیدونستم به صورت افتخاری هم میشه دانشجو یه رشته بشی چه افتخاری کسب کرده؟ آوردینش تو تلوزیون بیا بگو چطور کنکور دادی... خیلیا هستن با معدل بیست دیپلم میگیرن اما کنکور پزشکی نمیارن چرا ب اونا افتخار نمیدن؟ یا نکنه مثل دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده؟ بقولی آرزو داشته دندون پزشک بشه یعنی الکی هی بری تو دانشگاه و بیای دندون پزشک میشی نه اسمش تو لیست حضور غیاب بوده نه امتحان میداد نه هیچی فقط از سهل انگاری حراست سواستفاده کرده؟ اوسکل بوده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماجرا به این سادگی نیست. اصل جریان بشدت بوداره

    • بدون نام

      بنده یه بیسوادم و یک کلمه از حرفاشو باور نمیکنم ، خط و خش روانی داره بهتره یه تست سلامت ازش بگیرن

    • بدون نام

      این پرونده ناگفته های بسیاری داره
      شاید گندش در بیاد که وصل به کجا بوده و کیا پشتش بودند
      شاید هم هیچوقت افشا نشه و مثل خیلی کثافتکاریهای دیگه گم شه و از یادها بره
      فقط همین را میدانم که مملکت خیلی خیلی کثافتیه

    • میترا

      خدا آخر عاقبتمونو بخیر کنه واقعا تو این دوره زمونه به هیچ کسی نمیشه اعتماد کرد

    • م

      امیدوارم موفق بشی ب آرزوت برسی

    • نادر

      واقعا باید به حال سیستم اموزشی کشور گریست

    • فرزانه

      دلم میسوزه به حال خودم و امثال خودم
      دوسال تو بدترین شرایط روح و روانمون داغون کردیم نشستیم پای ی بی عدالتی گنده به نام کنکور برای رسیدن به چیزی ک فروخته شده
      لعنت به این عدالت
      بغض این روزامو هیچ وقت فراموش نمیکنم

    • ناشناس

      زود قضاوت نکنیم..آخرش همه چی معلوم میشه..کمی صبر میخواد

    • بدون نام

      نشر دروغ توسط برترین ها.... واقعیت بر همه معلوم است
      .

    • بدون نام

      مدرک همین رییس جمهور ۲۴ میلیونیتون و وزرای او را اگر بررسی کنند به فضاحتی به مراتب متعفن تر از فضاحت این دختر میرسند

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      مي خوايد اينم به خودسوزي وادار كنين؟

    • مدرس دانشگاه

      من یه مدرس دانشگاهم
      چند سوال دارم سوای از سهل انگاری درب ورودی دانشگاه این دختر یعنی اسمش تو لیست اسامی حضور و غیاب اساتید نبوده ؟!
      یعنی این دانشگاه که قطب علمی کشور هست هیچ نظارتی بر ورود و خروج دانشجو و اعلام نمرات و حضور در کلاس ... اون هم برای یکسال نداشته ؟ !!!!
      من فکر میکنم قضیه پیچیده تر از این حرفهاست .
      خدا رو شکر قبل از شروع ترم جدید این افشا گری اعلام شو و امیدوارم که هر چه سریعتر پیگیری بشه و با متخلفان برخورد بشه تا حق جوانهایی که بهترین سالهای عمرشون رو به عشق قبولی در رشته های دندان،دارو و پزشکی به درس خوندن
      سپری میکنن پایمال نشه انشالله

    • صبا

      شما تکذیب کنیدبگیددروغ میگه مردم هم مثل همیشه گوش مخملی وخوش باور،بیچاره بچه های بااستعداد که هزارانشون به علت فقر حتی ادامه تحصیل هم ندادند

    • بدون نام

      اگر ایشون کنکور ندادن و به واسطه ی سابقه ی علمیشون وارد دانشگاه شدن چطور تو صدا و سیما در مورد ساعات مطالعه و درس خوندنشون برای کنکور صحبت کردن و به عنوان رتبه برتر کنکور معرفی شدن؟

    • ابدارچی

      لطفانزاکت رارعایت بفرمائید.این خانم خلاف کرده باید قوه قضائیه بعد ازاقدامات دانشگاه ووزا ت مربوطه رسیدگی وحکم صادر کند.کاری تخصصی است.البته قرائن حاکی از وجود یک باندوجریان فساداست .مثل باند مدرک که دستگیر شدندوالسلام

    • بدون نام

      از حراست ردشدن خیلی عادیه ، سرکلاسهای عملی و تئوری نشستن بازبون ریختن و گفتن اینکه انتقالی دارم عجیبه،فوقش استاد دوجلسه اجازه میده،جلسه ی سوم چون اسمت تولیست نیست به آموزش میگه ویا در بدترین حالت در لیست نمره ها دنبال اسمش میگرده،همه ی استادها هم در این مواقع عین هم رفتارنمیکنن،یکی همون جلسه ی اول هم طرف رو نمیپذیره،به نظرم باتوجه به اینکه داستان درست در هفته ای که نتایج کنکور اومده درز کرده یعنی واقعیت اینه که ایشون اون صندلی رو خریده

    • روانشناس

      اختلال شخصیت نمایشی

    • بدون نام

      من به شخصه تو شریف دیدم و پرسیدم از خود کسایی که با سازمان سنجش دست به یکی کرده بودن و امده بودن دانشگاه شریف. تو نزدیکترین افراد به من هم این اتفاق افتاد که رتبه دو رقمیش رو سازمان سنجش دزدید و بلایی سر زندگی یک بچه 18 ساله اومد که هنوز آثارش از بین نرفته.

    • بدون نام

      فهمیدین رتبه برترا کین؟

    • _

      براهمینه روز به روز وضع پزشکی ما خراب تر وقصور پزشکی درهمه رشته بیشتر وبیشتر میشه چه بسا در سایر رشته های پزشکی هم از این افراد فارغ التحصیل شدند

      پاسخ ها

      • ایمان

        وضع پزشکی که خیلی افتضاح شده دکترا روز به روز بی سواد تر میشن ایشالا تعدادشون انقد زیاد شه مثل مهندس ها بشن که به اندازه یک کارگر ساده ارزش ندارن.

      • بدون نام

        تردید نداشته باشید

      • بدون نام

        این اگه مدرکشو میگرفت میشد مث اون خانم دندونپزشک اراکی که دو تا بچه زیر دستش مردن

    • بدون نام

      به این میگن بی صاحابی

    • بدون نام

      خودتی! برو جدوابادت رو مسخره کن همون که به رفیقات گفتی درسته ؛فقط موندم پول تبلیغات رو به حساب خودت میزدی یا مسئول دانشکده ؟

    • بدون نام

      مشخصه پول گرفته یکی. الان اگه یه کشور درست و جسابی بود وزیر بهداشت و علوم بهداشت استعفا میدادن و رئیس دانشگاهم دادگاهی میشد..اینجا اب از اب تکون نمیخوره یه تکذیب ساده همه چیو حل میکنه

    • ارام

      تا کی قراره بی انصافی بشه کسایی مثل این خانوم چون پول دارن میتونن راحت برن هر رشته ایی که دوست دارن بدون کنکور و با پول بخرن اما یکی مثل ما باید چند سال درس بخونه و شب بیداری بکشه که ببینه شاید فرجی بشه و اول اونايي که سهمیه دارن برن بعد امثال ايشون با پول برن شااااید بعد از اونا ما هم یه رشته ی چرت دربیابم

    • بدون نام

      اتفاقا برام عجیب بود یکی از فامیلهامون با رتبه دویست نتونست پزشکی تهران و اصفهان قبول بشه. همه متعجب بودن. نگو که جاشو فروخته بودن. بنده خدا همش گریه و زاری میکرد. مدرسه تیزهوشان میرفت.

    • sara

      این همه سهمیه ای داریم این صندلی فروشی هم روش طرف 17000میشه یه صفرش میره میشه پزشکی بعدمیشه دکتر مملکت!! اینم عجب اسکولیه خارجو ول کرده اومده اینجا دندان پزشک بشه

    • بدون نام

      این.دخترکاش.درعصرجدیدشرکت.میکردشایددکترقلب.یامغزمیشد

    • زهرا

      این دختر خودشم با پول و به اسم دانشجوی انتقالی اومده بوده
      و خیییییلی دانشجوهای دیگه هم همینطور و بقیه ی فیلما و حرفای خودش و مسئولین که به غیر این رو بگن دروغن
      همین

    • بدون نام

      صندلی دانشگاه خریدن که جیزی نیست، تازه پولشو هم میدن عزیزان
      .
      .
      .
      بیاین بببینین چجوری صندلی هیئت علمی رو تصاحب میکنن و ماهی چندملیون از بیت المال به جیب میزنن و این همه نخبه بیکار میمونن

    • مهسان

      رزمه تو کل دنیا و کشور ها و ایران!!!!!!؟؟؟

    • س

      چقدر پررویه!یجوری حق به جانب میگه من بااعتبار علمی از کشور المان و رزومه رفتم این دانشگاه که حتی استاد تمام دانشگاه اینطوری ادعای اعتبار علمی در کشورهای خارجی نداره!تو اصلا چه پخی هستی و چی حالیته که تو کشورهای خارجی اعتبار علمی داشته باشی!تو کشور خودت نتونستی کنکور قبول بشی حالا یا با پول یا بدون پول و با شارلاطان بازی رفتی جایی نشستی که لایقش نبودی رفتی تو تیوی و خودت رو نخبه معرفی کردی!حالا داری اب رو گل الود میکنی که کثافت کاریت رو کمرنگ کنی؟

    • بدون نام

      اعتماد ب نفس تورو داشتم به دنیا اعلان جنگ میکردم!چقدرم افاده ایه همچین میگه من با اعتبار علمی خودم وارد دانشگاه شدم ک هرکی ندونه فکر میکنه استیون هاوکینگ زنده شده داره حرف میزنه!هنوز 20سالش نشده یه جور دهنشو پر میکنه میگه اعتبار و بار علمی من بالاست ک تریلی میخواد واسه کشیدن اینهمه افاده و دروغ.دروغگویی و ریاکاری تو همینجا مشخص میشه ک بدون اینکه کنکور تجربی و پزشکی رو داده باشی رفتی پررو پررو با وقاحت تمام تو برنامه زنده و از موفقیتات تعریف کردی!

    • آزاد

      این قضیه کاملا درسته سال ۸۵ برای خودم پیش اومد .
      دانشگاه یکی نفر رو به اسمه ذخیره وارد کرد که اصلا تو لیست ذخیره نبود .

    • رها

      مملکتو گل گرفتن رفت دکترای بیسوادسهمیه ای که هیچی بلدنیستن عفونت خونوسرطان تشخیص میدن امثال همین دخترن دیگه

    • بدون نام

      ایول بهش

    • بدون نام

      خداشاهده فساد وجود همتونو گرفته ملت

    • ....

      ایران است دیگر :)))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج