جاباما
۹۰۹۱۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چشمک خبرساز کیلور ناواس به کورتوا

شب گذشته برای کیلور ناواس شب ویژه ای بود. او پس از ۵ سال برابر تیمی قرار می گرفت که روزهای خاطره انگیزی را در آن تجربه کرده بود؛ با این حال پر از انگیزه انتقام بود.

ورزش سه: شب گذشته برای کیلور ناواس شب ویژه ای بود. او پس از ۵ سال برابر تیمی قرار می گرفت که روزهای خاطره انگیزی را در آن تجربه کرده بود؛ با این حال پر از انگیزه انتقام بود.

از کیلور ناواس که قبل و پس از بازی گفته بود در رئال از هیچکس کینه ای به دل ندارد، عکسی پس از بازی پی اس جی و رئال منتشر شده که او را در حال چشمک زدن به کورتوا نشان می دهد.

ناواس که به تازگی رئال را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوسته به رقیب دیرینه‌اش در ترکیب رئال تیبو کورتوا که دیشب در نمایشی بسیار ضعیف سه‌بار دروازه‌ی خود را باز شده دید چشمک معناداری می‌زند. خشم مدت‌ها نیمکت‌نشینی پشت این چشمک طعنه‌آمیز پنهان است.

ستاره ای که یک فصل نیمکت نشینی و پشت کورتوا بودن را تحمل کرد و امید داشت امسال شرایط عوض شود اما در نهایت اینطور نشد:«وقتی وارد تونل شدم و هم‌تیمی‌های سابقم را دیدم وضعیت عجیبی را تجربه کردم. من همیشه آن طرف، در سمت آنها بودم.

چه تجربه‌هایی که با هم از سر نگذرانده بودیم. ولی من علیه هیچکس کینه ندارم و در مادرید دوستان زیادی دارم. من بسیاری از هم‌تیمی‌های سابقم را تحسین می‌کنم و دوستی ما تا وقتی زنده هستیم پابرجا خواهد بود.»

چشمک خبرساز کیلور ناواس به کورتوا

زیدان مخالف جدایی ناواس بود ولی او دیگر تاب نیمکت نشینی را نداشت. بسیاری معتقدند جدایی کیلور ناواس با اصرار سران باشگاه رئال مادرید بود و زیدان کمترین تمایلی برای از دست دادن گلر ارزشمند خود نداشت. سال ها بعد وقتی از رئال مادریدی که سه قهرمانی متوالی در چمپیونزلیگ کسب کرد، صحبت شود، بدون شک کیلور ناواس به یاد آورده خواهد شد و او برای همیشه در تاریخ رئال یک نام مهم و برجسته باقی خواهد ماند.

کیلور میان هواداران رئال هم محبوبیت بالایی دارد و همین حالا نیز دلتنگ او هستند.

چشمک خبرساز کیلور ناواس به کورتوا

در سوی مقابل شرایط برای تیبو کورتوا خوب پیش نمی رود. او نه تنها جانشینی شایسته برای ناواس نشان نداده و محبوبیتی میان رئالی ها ندارد که با ثبت آماری ضعیف نشان داده است که گلری قابل اعتماد برای تیم بزرگی مثل رئال هم نیست.

بهترین دروازه بان جام جهانی ۲۰۱۸ و کسی که در تیم ملی بلژیک بازی های درخشانی ارائه داده، هنوز نتوانسته خود را در رئال اثبات کند.

چشمک خبرساز کیلور ناواس به کورتوا

از آخرین باری که این دروازه بان بلژیکی و 27 ساله رئال موفق به ثبت کلین شیت شده است بیش از هفت ماه می گذرد.

کورتوا آخرین بار، فصل گذشته و در رقابت های هفته بیست و دوم لالیگا، در بازی رئال مادرید برابر آلاوس که با پیروزی سه بر صفر کهکشانی ها همراه بود، موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده بود. کورتوا از آن زمان تا به حال پانزده بازی برای تیمش انجام داده که در هیچ کدام موفق به ثبت کلین شین نشده است.

ضمن اینکه او در 4 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان، 11 گل دریافت کرده که آمار به شدت نگران کننده ای برای کهکشانی هاست.

او روی گل اولی که شب گذشته از پی اس جی دریافت کرد مقصر بود و روی گل دوم هم شاید می توانست واکنش بهتری از خود نشان دهد.

چشمک خبرساز کیلور ناواس به کورتوا

چشمک خبرساز کیلور ناواس به کورتوا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج