جاباما
۹۰۹۷۵۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

متهم به قتل مرد جوان در زاهدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد جوان در زاهدان و پس از ۸ ماه فرار به دام افتاد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد جوان در زاهدان و پس از ۸ ماه فرار به دام افتاد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع قتل مردی جوانی در دوم بهمن ماه سال ۹۷ در خیابان «چمران» شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بررسی های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سلاح گرم به سمت جوانی ۳۲ ساله که در در کنار خودرواش ایستاده بوده تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه مقتول در پی اصابت یک گلوله از ناحیه پا و ۳ گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح و در محل حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت کرد.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جناحی پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل حادثه و یک سری تحقیقات میدانی سه متهم این پرونده را شناسایی و کمتر از ۲ ماه مخفیگاه یکی از متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان شناسایی و او را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده متهم ۲۸ ساله به قتل با همدستی ۲نفر دیگر از بستگانش اعتراف و اعلام داشت با مقتول از مدت ها قبل اختلافات طایفه ای داشته و در پی این خصومت برای تسویه حساب دست به این جنایت زده اند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تیم رسیدگی کننده پرونده محل اختفای ضارب اصلی این پرونده قتل را در منطقه شهداد استان کرمان شناسایی و پس از دریافت نیابت قضائی روز گذشته مخفیگاهش را محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه قبل از فرار از محل او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم این پرونده و روشن شدن زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      اخه طايفه يعني چي خدايي

    • بدون نام

      بهمن ۹۶ بود که بنده خدا رو کشتن تاریخ اشتباه بهتون دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج