۹۰۹۹۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بدترین بارسلونا در ۲۵ سال اخیر

بارسلونا برابر گرانادا تنها شکست نخورد بلکه بدترین آمارش را در ۲۵ سال اخیر به ثبت رساند.

ایسنا: بارسلونا شنبه شب در یک نمایش ضعیف با دو گل مغلوب گرانادا شد و سه امتیاز مهم این بازی را در هفته پنجم لالیگا از دست داد. این شکست گرانادا را به صدر جدول رساند. آبی اناری‌ها رکوردهای بدی را در این دیدار به ثبت رساندند. به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بارسلونا هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه رسمی خود را در این فصل با پیروزی پشت سر نگذاشته است. این اتفاق از سال ۱۹۹۸ رخ نداده بود. در آن زمان لوییس فان خال هدایت بارسا را بر عهده داشت.

شاگردان ارنستو والورده از پنج بازی در لالیگا تنها ۷ امتیاز کسب کردند که آمار فاجعه باری است و از سال ۱۹۹۴ این موضوع دیده نشده بود. یوهان کرویف در آن سال سرمربی تیم کاتالانی بود.

آبی اناری‌ها دیشب نخستین ضربه در چارچوب‌شان در دقیقه ۸۳ به ثبت رسید. تنها ضربه در چارچوب این تیم توسط لیونل مسی به سمت دروازه گرانادا زده شد. آخرین باری که بارسا در یک بازی ضربه در چارچوب نداشت به ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۴ بر می‌گشت. این اتفاق در دیدار برابر مالاگا رخ داد.

گرانادا از سال ۱۹۷۲ با اختلاف دو گل بارسلونا را شکست نداده بود. این هشتمین بازی پیاپی خارج از خانه تیم کاتالانی بود که نتوانست پیروز شود. این تیم برابر سلتاویگو با دو گل شکست خورد. سپس در آنفیلد چهار گل دریافت کرد. در ادامه برابر ایبار ۲ بر ۲ مساوی کرد. والنسیا در فینال کوپا دل ری در سویا ۲ بر یک بارسا را شکست داد. اتلتیک بیلبائو در هفته نخست لالیگا یک بر صفر پیروز شد. در ادامه بارسا مقابل اوساسونا ۲ بر ۲ مساوی کرد. این تیم در دورتموند هم به تساوی بدون گل دست یافت و در نهایت مقابل گرانادا با دو شکست خورد. چنین آماری از سال ۲۰۰۱ دیده نشده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر دارین میگین رسانه های زغالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج