جاباما
۹۱۰۰۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زیرساخت‌های ورود زنان به ورزشگاه فراهم شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان به ورزشگاه انجام داده شده است.

ایسنا: حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی پیش از آغاز دربی ۹۰ در ورزشگاه آزادی حاضر شد و به خبرنگاران گفت: در داربی حدود ۶۰ هزار بلیت الکترونیکی فروخته شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته است. مشکلی هم بابت ورود تماشاگران به ورزشگاه وجود نداشته است. حتما مجموعه آزادی مشکلات زیادی دارد و تلاش می‌کنیم مشکلاتش را برطرف کنیم و آن‌ را به بهترین حالت ممکن دربیاوریم.

او درباره بازارسیاه بلیت دربی گفت: سه مورد بازارسیاه مشاهده شده که اجازه ورود داده نشد اما نتوانستیم آن کسی که بلیت را فروخته بود پیدا کنیم. بلیت‌های جایگاه ویژه از طریق سیستم الکترونیکی واگذار نشده و به افراد ورزشکار و مهم واگذار شده است و من از فروخته شدن بلیت جایگاه ویژه بی‌خبرم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به نحوه بلیت فروشی گفت: ما سیستم را یکپارچه کردیم و باید اجازه دهیم بلیت‌ها فروخته شود و درآمدش به باشگاه انتقال یابد. هر طرفداری که به تیمش علاقه دارد بلیت تیمش را بگیرد.

کریمی درباره جایگاه ویژه پیشکسوتان هم گفت:‌ به زودی این جایگاه درست می‌شود و آن را محصور می‌کنیم و کارت‌هایی در این رابطه صادر خواهیم کرد. ما به هر چیز که گفتیم عمل کردیم.

او درباره پرونده عماد صفی‌یاری، کودک ۸ ساله که در هنگام ورود به ورزشگاه آزادی در اثر برخورد به گیت‌های ورودی استادیوم با اتصال برق جان باخت گفت: همان موقعی که این اتفاق افتاد،‌ پلیس جنایی وارد سیستم شد، حکم داد و دو نفر از پیمانکارها بازداشت شدند و به زودی حکم اعلام می‌شود. عده‌ای باید در این رابطه جریمه و محکوم شوند. ما داربست را از ورزشگاه جمع کردیم. در هفته دوم به علت ازدحام جمعیت، داربست موقت گذاشتیم و پیمانکار پایه داربست را به پایه برق وصل کرده بود و موجب شد این اتفاق بیفتد. ما گیت‌ها را دائمی خواهیم کرد.

کریمی درباره حضور بانوان به استادیوم گفت: ما زیرساخت‌های لازم را به عنوان شرکت توسعه برای حضور بانوان فراهم کردیم و تصمیم‌گیری با مراجع قانونی است که این مساله را چطور اجرایی کنند. ما به عنوان شرکت توسعه آمادگی لازم برای زمینه حضور بانوان با ظرفیت‌های ممکن هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشتیدماروخوب چیکارکنیم خاشقچی شده آلت دست دولت به انحراف کشیدن مملکت ازبیکاری وفقرنجومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج