۹۱۰۳۳۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد شدید از عملکرد بازیکنان استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی یک دربی تمام می‌شود بازیکنان باید از زور خستگی سینه خیز از زمین خارج شوند اما برخی از استقلالی‌ها برای تیم شان سنگ تمام نگذاشتند.

خبرگزاری مهر: شاهین بیانی اظهار داشت: دربی از نظر فنی آنقدر ضعیف بود که اصلا نباید درباره آن صحبت کرد. این ضعیفترین دربی همه سالهای اخیر بود و به هیچ وجه بار فنی و کیفیت بالایی نداشت. هر دو تیم بی برنامه و بی روح بودند و تنها یک حادثه باعث شد تک گل بازی به دست بیاید.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: این تیم پرسپولیس، ضعیف ترین پرسپولیس چند سال اخیر بود و با جرات می‌گویم از این ۴ تیمی که در ۴ هفته اول با ما بازی کرد ضعیف‌تر بود و سئوال من این است که استقلال اگر این پرسپولیس ضعیف را نبرد، کدام تیم را می‌خواهد ببرد.

وی افزود: به عنوان پیشکسوت استقلال تنها می‌توانم بگویم شرمنده هوادارانی شدم که اینطور برای تیم سنگ تمام می‌گذارند، اما به اعتقاد من بازیکنان آنطور که باید و شاید برای تیم سنگ تمام نمی‌گذارند.

بیانی در توضیح این مطلب گفت: من ۱۴ بار در دربی بازی کردم و از جنس دربی هستم. با تجربه‌ای که دارم می‌گویم بازیکن استقلال در دربی باید آنقدر توان بگذارد و خسته شود که بعد از سوت پایان، سینه خیز از زمین بیرون بیاید. اما آنچه که من از تلویزیون دیدم، بیشتر بازیکنان استقلال بعد از پایان بازی می‌توانستند ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی کنند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: این تیم مشکلات زیادی دارد که در این جایگاه قرار گرفته است. عمده ترین مشکل تیم تغییرات زیادی است در آن صورت می‌گیرد. شما ترکیب تیم در این دربی را با ترکیب تیم در آخرین دربی مقایسه کنید و ببینید چند بازیکن مشترک می بینید؟ این منشاء مشکلات استقلال است و آنهایی که عامل این تغییرات هستند مسبب شرایط کنونی تیم هستند.

مدافع پیشین آبی پوشن تصریح کرد: روزبه چشمی بازیکن خوبی است و با این همه کش و قوس او را جذب می‌کنند، اما با گذشت ۴ هفته از لیگ هنوز یا آماده نیست که در این بازی کمک کند و یا اگر هست، روی نمیکت می‌نشیند. این ابهامات باید در استقلال حل شود.

بیانی ادامه داد: در کل این بازی تنها یک توپ پنجاه درصدی به سمت دروازه استقلال آمد و همان توپ گل شد. استراماچونی از کشوری به فوتبال ما آمده که مهد فوتبال دفاعی دنیا است اما می بینیم خط دفاعی ما آنقدر مشکل دارد که این توپ پنجاه درصدی دروازه ما را باز می کند.

کاپیتان سابق آبی پوشان در پایان تاکید کرد: با همه این وجود باید از استراماچونی تا نیم فصل حمایت شود و فضا را برای کار کردن او تنگ نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کارا چقدر غقدهای لنگی که گل عبدی پاک نمیکنه کس کش لنگی

    • بدون نام

      لنگی هرکارکنی پایینی

    • سعید خدابنده

      چی زدی آقای بیانی.بگو منم بخرم بزنم حالم خوب شه

    • مهدی سرخ دل

      یعنی خاک برسرتون که به ضعیف ترین پرسپولیس چهارسال اخیرباختید اخه کیسه کش اگه پرسپولیس ضعیف بود چطورهنوز درصدر جدول جاخوش کرده خوش به حال پرسپولیس که پیشکست های رقیب انقدر ابلحه هستن

    • نفهم.مثل کیسه

      یاخدا این جنسشو عوض کرده یا خیلی عوضی شده اخه موفنگی تو بشین سربساطت تو رو چه به فوتبال اخه بیشرف بیغیرت یه آمار بازی رو نگاه کن بعد زر بزن میدونم از سوزش زیادیه داداچ پماد بزن اب یخ یا روغن کاری خوب دردش زیاده میدونم ولی خب چیکارش میشه کرد

    • س

      دادادش اب بریز همون جا برد مهم است تو برو دنبال دلالی.

    • بدون نام

      راجب تیم خودت صحبت کن از سوزش نگو پرسپولیس ضعیف تر شده !!! توپ ومیدان دست ما بود که گل زدیم

    • پرسپولیس پرسپولیسی

      خدایی این استقلال دیگه درست بشونیست به این راحتی ها

    • بدون نام

      بیچاره ها با این چرت و پرتاشون میخوان ارزش برد پرسپولیسو کم کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج