۹۱۱۰۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دل‌بوسکه: نیمار کار‌های احمقانه زیادی می‌کند

فوتبال اسپانیا هیچ شخصیتی قابل احترام‌تر از «ویسنته دل‌بوسکه» به خود ندیده و از این رو اظهارنظرهای وی خیلی جدی گرفته می‌شود و مرد کهنه‌کار اسپانیایی معتقد است، ستاره تیم ملی برزیل کارهای احمقانه زیادی می‌کند و به‌هیچ عنوان الگوی خوبی نیست.

خبرگزاری ایرنا: فوتبال اسپانیا هیچ شخصیتی قابل احترام‌تر از «ویسنته دل‌بوسکه» به خود ندیده و از این رو اظهارنظرهای وی خیلی جدی گرفته می‌شود و مرد کهنه‌کار اسپانیایی معتقد است، ستاره تیم ملی برزیل کارهای احمقانه زیادی می‌کند و به‌هیچ عنوان الگوی خوبی نیست.

نیمار در طول تابستان سال جاری برای بازگشت به بارسلونا تقلای زیادی کرد اما به هر دلیل، این اتفاق رخ نداد؛ از آن به بعد او مجبور بوده تا در قلب فرانسه با سیل توهین‌های هواداران خودی دست و پنجه نرم کند و این اتفاق در حالی رخ داده است که وی ۲ گل پیروزی‌بخش و سرنوشت‌ساز را در ۲ بازی متوالی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده است.

دل‌بوسکه: نیمار کار‌های احمقانه زیادی می‌کند

دل بوسکه با اشاره به شرایط مرد برزیلی اظهار داشت: نیمار کارهای احمقانه زیادی انجام می‌دهد و به هیچ عنوان الگوی خوبی نیست اما از لحاظ فوتبالی فوق‌العاده است؛ برای من مسی همیشه بهترین است و اگر نخواهم رونالدو را فاکتور بگیرم، هیچکدام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: امباپه (کیلین) کیفیت لازم برای تبدیل شدن به وارث آنها را دارد اما باید کمی سبک بازی خود را تصفیه کند با این حال، بین امباپه و نیمار، در حال حاضر نیمار را انتخاب می‌کنم.

دل بوسکه پس از ترک سمت خود در تیم ملی اسپانیا و بدنبال حضوری تاسف‌برانگیز در یورو ۲۰۱۶، به نوعی در سایه قرار گرفته و در پاسخ به پرسشی در خصوص بازگشت احتمالی به فوتبال، تاکید کرد: دلم برای مربیگری تنگ نمی‌شود؛ برمی‌گردم یا نه؟ هرگز، برای هیچ چیز فوتبال دلتنگ نمی‌شوم؛ تا همین حالا هم در ۲ شغل از بهترین گزینه‌های ممکن کار کرده‌ام؛ رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا؛ به «رائول گونزالس» ایمان دارم؛ او به عنوان بازیکن جاه‌طلب بود و بدون‌شک روی نیمکت هم همین‌طور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج