۹۱۱۳۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هوینس به لوو: نویر فیکس نباشد بایکوت می‌کنیم

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، سرمربی تیم ملی آلمان را تهدید کرد که اگر به جای مانوئل نویر از دروازه‌بان بارسلونا، تراشتگن در تیم ملی استفاده کند به بازیکنان بایرن اجازه حضور در تیم ملی را نخواهد داد.

ورزش سه: به گزارش رسانه‌های آلمانی، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، فدراسیون فوتبال آلمان و یواخیم لوو سرمربی این تیم را تهدید کرده که اگر در تیم ملی آلمان به جای مانوئل نویر، سنگربان بایرن به مارک آندره تر اشتگن، دروازه‌بان بارسا بازی داده شود او مقابله به مثل کرده و به بازیکنان بایرن اجازه حضور در تیم ملی را نخواهد داد.

بر اساس گزارش روزنامه آلمانی بیلد، هوینس در گفتگو با این روزنامه درباره دعوای بایرن و تیم ملی بر سر مانوئل نویر و تراشتگن گفت:" ما این را هرگز قبول نخواهیم کرد. قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد این را می‌گویم که ما در این صورت دیگر به تیم ملی بازیکن نخواهیم داد".

اما روزنامه بیلد بعد از تهدید اولی هوینس به سراغ اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان رفته و از او پرسیده که آیا تهدید هوینس او را نگران کرده یا نه. بیرهوف در پاسخ گفت:" نه، چون یک باشگاه بر اساس قوانین فیفا متعهد و ملزم است که بازیکنانش را در اختیار تیم ملی کشور قرار دهد".

روزنامه بیلد در گزارش خود می‌گوید از منابع نزدیک به تیم ملی آلمان دریافته که یواخیم لوو قصد دارد در یکی از بازی‌های یپش روی مانشافت، یکی بازی با آرژانتین در روز ۹ اکتبر و بازی با استونی در روز ۱۳ اکتبر از مارک آندره تراشتگن به عنوان دروازه‌بان اول تیمش استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج