۹۱۱۵۵۸
۲۸ نظر
۵۰۰۲
۲۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پدر داماد احمدی‌نژاد، کفش انتخابات پوشید

احمد خورشیدی، پدر داماد احمدی‌نژاد گفته است که ائتلاافی تحت عنوان «جبهه سوم» با حضور ۱۲ تشکل سیاسی با محوریت خودش در تهران اعلام موجودیت کرده است.

روزنامه شرق نوشت: احمد خورشیدی، پدر داماد احمدی‌نژاد گفته است که ائتلاافی تحت عنوان «جبهه سوم» با حضور ۱۲ تشکل سیاسی با محوریت خودش در تهران اعلام موجودیت کرده است.

خورشیدی گفته است که هدفش برای انتخابات زمستان آتی شکستن ساختار قدیمی و دوقطبی (اصولگرا و اصلاح‌طلب) است. خورشیدی که خودش را دبیرکل جهادگران ایران اسلامی معرفی کرده، گفته است: «‌وقتی که فضای دوقطبی حاکم باشد، همه ارزش‌ها لباس سیاه یا سفید بر تن دارند و شما نمی‌توانید رنگ دیگری را متصور شوید. در چنین شرایطی برای حل مسائل و مشکلات اساسی کشور راه‌حلی‌های افراطی و تفریطی را نسخه می‌کنند که هر دو مضر است و آسیب می‌زند و به راه‌حل معقولی اجازه مطرح‌شدن نمی‌دهند».

پدر داماد احمدی‌نژاد، کفش انتخابات پوشید

خارج‌نشینان برانداز شعارش را دادند اما اصولگرایان روی آن شنا کردند. از زمانی که شعار «اصلاح‌طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» بعد از رخدادهای زمستان 96 در فضای مجازی به ویژه توییتر طنین انداخت و جذابیتی در داخل ایجاد کرد، برخی اصولگرایان هم به صرافت افتادند از این وضعیت به نفع خود استفاده کنند. آنها با نفی شناسنامه اصولگریی و هویت سیاسی خود مدعی‌اند که اصولگرا نیستند شاید اقبال مردم را به دست آورند. برای همین به دنبال درانداختن طرحی نو یا راه سوم و نفی دوگانه اصلاح‌طلبی و اصولگرایی هستند. از احمدی‌نژاد و یارانش که معتقدند اصلاح‌طلبی و اصولگرایی یکی است تا باقر قالیباف که مدعی نواصولگرایی است و حتی بادامچیان هم گفته که دوران اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تمام شده است. حتی عزت‌الله ضرغامی هم مدعی است که اصولگرا نیست؛ او مدعی است که سیاسیون یا مردند یا نامرد، نه اصلاح‌طلب و اصولگرا. پرویز فتاح، رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، هم معتقد است که اصولگر نیست و این دسته‌بندی‌ها صحیح نیست. حالا هم پدر داماد رئیس‌جمهوری سابق که با او زاویه‌هایی پیدا کرده مدعی جبهه سوم شده است.

خورشیدی گفته که مشکل ما این است که از مطالبات مردم عقب هستیم. اصلاح‌طلبان متناسب با ذائقه مردم رفتار خود را تغییر می‌دهند و همیشه حاکم‌اند، ولی ما از این هنر بی‌بهره‌ایم بعد هم گفته که راهبرد و استراتژی خط سوم هیچ ارتباطی به اصولگرایان ندارد: ‌روی برخی اصولگرایان حساب باز نکنید چون آنها اصولگرا هم نیستند، بلکه کسانی هستند که در سال ۸۸ جا زدند و مواضع دو پهلو اتخاذ می‌کردند.

یکی از کلیدواژهایی که اخیرا جریان اصولگرایی برای تمایز خود استفاده می‌کنند واژه انقلابی است. خورشیدی هم چنین ادعایی دارد: «ما انقلابی هستیم و با هیچ گروهی مقابله نمی‌کنیم ولی با آنها سازش هم نمی‌کنیم. به اصلاح‌طلب و اصولگرا اعتقاد نداریم بلکه معتقد به دو جریان هستیم، جبهه ارزشی-انقلابی و جریان غیرانقلابی. از نظر جبهه سوم هر خوبی خوب است حتی اگر رقیب باشد و هر بدی بد است حتی اگر دوست باشد». اخیرا غلامعلی حدادعادل هم گفته بود: «‌ما هم امروز اصراری بر کلمه اصولگرایی نداریم و مراد ما از این انقلابی عمل‌کردن است». اصولگرایان که سال‌به‌سال در حال تعویض نام برای ائتلاف‌ها و جبهه‌های خود هستند، گویا هر 20 سال یک‌بار هم نام جریان خود را عوض می‌کنند؛ راست، اصولگرا، انقلابی.

اگرچه حدادعادل توضیح بیشتری درباره شاخص‌های انقلابی‌بودن اصولگرایان نداده است؛ اما کنش‌های هم‌کیشانش نشان می‌دهند که آنها دقیقا خود را مصداق انقلابی می‌دانند. در واقع آنها از این تعبیر و کلام هم سوءاستفاده‌های جناحی خود را می‌برند آن هم با هدف کنارزدن رقیب در آینده به بهانه غیرانقلابی‌بودن. بیژن نوباوه، از اعضای جبهه پایداری و علیرضا پناهیان، سخنور اصولگرایی که سخنانش اخیرا بسیار حاشیه‌ساز شده هم تفاسیر خود را از انقلابی‌بودن دارند و رقیب سیاسی را غیرانقلابی می‌دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      حتمآ هستند شکیهم نیست دنبال حرفهای خاله زنکی هستی

    • بدون نام

      این طرفندها را دیگه مردم باورنمیکنند چهل ساله که مردمو فریب دادین دیگه کافیه

    • Omid faghihi

      شبیه اقای شرافته، تو سریال هیولا

    • ایرانی

      احمدی نژاد حالا پدر دامادش جلو فرستاد خخخخخخخخ

    • کلید ساز روحانی

      بیچاره مموتی دید کسی تحویلش نمی گیره پدر دامادشو جلو فرستاد

    • ایرانی

      مردم مظلوم ایران چه عتیقه هایی رو باید تحمل کنند آخه آدم قحط بود این آقا جلو اومده

    • محمدرضا بختیار

      چرا هیچگاه یک کاندیدا از دل مردم بدون وابستگی به سران در کشور نداریم اوج تعامل و تعادل و عدالت و عدم تبعیض و لابی و میز و صندلی وراثتی و ژن خوب از همین منظر به خوبی قابل مناظره هستش!!!

    • نااشنا.

      عمرا رای بیاره.

    • اعصاب تعطیل احتمال درگیری ۱۰۰ در صد

      وا کفش انتخابات چیه ؟ منظور اگه کفشی که خودت میری انتخاب میکنی که همه همچین کاری میکنند

    • shanjani

      ''''' این '''' گامبو ''''' ببینید رییس جمهور بشه چی میشه ''!

      پاسخ ها

      • یاشار

        دیگه تموم ماجرا

    • بدون نام

      حالا دیگه این میخواد بیاد درستش کنه لابد!

    • بدون نام

      اینم بدتر .
      ما هم جبهه ۴و۵...ب پا میکنیم

    • بدون نام

      ... بیاد ما رای نمیدیم

    • خدا

      اشکال این جماعت مردمی نبودنه،والسلام

    • یاعلی

      پدر دودماد حیا کن سیاست رها کن.مردک اون احمدی نژاد حرام زاده چه غلطی کرد که تو میخوای بکنی.مملکتو با تو و دزدای دور وبرش خورد.هنوزم گند اون جمع نشده.

    • مسلمان

      برادر گرامی . قبل از هر اقدامی لطفا یه نظر به آئینه بنداز . شما اصلا سابقه مدیریت داری ؟ البته که نداری . این مملکت فقط باسواد و مدیر قوی و دست پاک میخواد . دیگه چیزی ته دیگ خزانه نمونده که جنابعالی برداری و بری . بشین خونه و ........... خودتو قاطی کار باسوادها نکن .

    • ali

      من که نیستم بهت رای بدم شرمنده خدا قوت قهرمان حالا یه جور دیگه

    • بدون نام

      یعنی تو مردم کسی نیست که لیاقت داشته باشه؟ همش این عوضی ها و فامیلاشون؟

    • بدون نام

      همه حقه باز !!!!!

    • انتخابات نزدیک است

      کوتوله ها به پیش !

    • هموطن

      مثل بوقلمون رنگ عوض میکنند هر چنوقت! به هر دری هم میزنند وهر کلکی هم سوار میکنند فایده ایی ندارد چون باطن اصلیشان که همانا فدای مردم ومملکت برای خودشان است نمایان است و مصداق دم خروسی پیداست، ولی این جماعت اصولی با پررویی تمام فکر میکنند اگر پالانشان عوض شود میتوانند مردم را گول بزنند! مردم اگاه وهوشیار هستند ودیگر به اصولیهای افراطی چه انقلابی چه جهادی وچه سومی اجازه عرض اندام نمیدهند همانطور که در سلسله انتخابات اخیر ندادند.
      راه فقط راه مردم وراه رفاه واسایش وبالندگی مردم وکشور نه چیز دیگر

    • بیات

      گل بود به سبزه آراسته شد

    • بدون نام

      این آقا از بس چاقه مثل فنجون ویا تنگ و یا کمپوت.......... می ماند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قیافه اش خیلی بده . یکی بهتر خوشتیپ تر بیارین . این ایرانی هست ! بیشتر شبیه جوکه این آقا کاندید بشه

    • بدون نام

      خودشرافته

    • بدون نام

      از قیافش معلومه بدتراز همشون هست

    • صادق

      همین یکی رو کم داشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج