۹۱۱۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نکونام: از فرصت‌ها استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی تیمی خوب دفاع می‌کند، باید از موقعیت‌ها استفاده کرد که ما استفاده نکردیم.

خبرگزاری تسنیم : جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: می‌دانستیم بازی فنی خواهد بود. وقتی تیمی خوب دفاع می‌کند، باید از موقعیت‌ها استفاده کرد که ما استفاده نکردیم و برنده نشدیم. حریف دفاع می‌کرد و موقعیت گل کمی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ضربات شاگردانش در دیدار امروز تبدیل به گل نشد، ادامه داد: بازیکنان امروز در ارسال پاس‌های ۵ متری و ۱۰ متری اشتباه داشتند که این مسئله به ما ضربه زد و بابت این موضوع از بازیکنانم گله‌مند هستم. در این شرایط یک مربی نمی‌تواند کاری انجام دهد. در واقع این موضوع باعث می‌شود که پس از لو دادن توپ به دنبال پس گرفتن آن باشیم و به زحمت بیفتیم.

نکونام: از فرصت‌ها استفاده نکردیم

سرمربی فولاد گفت: شرایط تیم خوب است. ما سعی کردیم مشکلات دفاعی را برطرف کنیم و حالا باید شرایط بهتری را برای خط حمله به وجود بیاوریم. از یکسری مسائل گله‌مند هستم که مهمترینش همین عدم پاس‌های کوتاه صحیح بود. ما نیاز به برد داشتیم و اگر در ابتدای بازی به گل می‌رسیدیم و پاس‌های کوتاه اشتباه نمی‌دادیم، به هدف‌مان می‌رسیدیم، اما اینها امروز مشکل‌ساز شد.

نکونام درباره تعویض‌هایش عنوان کرد: احمد عبدالله‌زاده نزدیک به مصدومیت بود و به همین دلیل بیرون آمد. در ادامه بیت‌سعید را به زمین فرستادیم تا با تغییرات تاکتیکی بتوانیم از کناره‌ها ضربه بزنیم. در واقع تغییرات ما به جز یک مورد که اجباری بود، بقیه‌اش هجومی بود.

وی درباره اعتراض هواداران فولاد در دقایق پایانی و سر دادن شعار «حیا کن، رها کن» گفت: فوتبال یک واقعیت دارد. امروز سپاهان 2 بر صفر مقابل پرسپولیس پیروز شد. هواداران توقع برد دارند. ما به لحاظ دفاعی خوب هستیم و باید در حمله هم خوب باشیم.

تیم ما مقابل همین سپاهانی که امروز برنده شد، بدون 6 بازیکن اصلی‌اش به مساوی رسید و یک موقعیت گل هم به این تیم ندادیم. با خودم تعارف ندارم و اگر مشکلی باشد، مطرح می‌کنم. ما باید تلاش کنیم که بهتر شویم. همین تیم پیکان که امروز با ما بازی کرد، هفته گذشته 6 گل زده بود و تاکنون نیز 10 گل به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز این زر زد هفته پیش هم شانسی اون اخر بازی پدیده مشهد رو برد فکر کرد چی شده برو گمشو تو اگه چیزی بارت بود دنبال دسیار اسپانیایی نمیرفتی ،اون کمک چقدر بدبخته که میاد زیر دست تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج