۹۱۲۲۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کوتینیو از سخت‌ترین روز‌های خود گفت

مهاجم برزیلی بایرن مونیخ از سخت‌ترین روزهای دوران فوتبالی خود سخن به میان آورد.

ایسنا: به نقل از کیکر، فیلیپ کوتینیو روزهای سختی را در بارسلونا تجربه کرد. او گرانترین خرید تاریخ آبی اناری ها لقب گرفت اما در یک فصل و نیمی که برای این تیم به میدان رفت نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در نهایت از این تیم جدا شد. این بازیکن برزیلی در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی آبی اناری ها را ترک کرد تا برای بایرن مونیخ به میدان برود.

او از سخت‌ترین روزهای دوران فوتبالی خود سخن به میان آورد و گفت: زمانی که تنها ۱۷ سال سن داشتم فوتبال برزیل را ترک کردم و به اینتر پیوستم. تصور کنید کسی در این سن و سال از خانواده و هم‌بازی‌های خود جدا شود و راهی یک کشور با فرهنگ متفاوت شود.

کوتینیو ادامه داد: در ایتالیا سخت‌ترین روزهای خود را تجربه کردم. شرایط بسیار سخت بود تا اینکه پدر و مادرم و همسرم پیش من آمدند و کمی وضعیت بهتر شد و کمک زیادی به من کردند.

هافبک جدید بایرن مونیخ درباره کار کردن با کلوپ در لیورپول گفت: کلوپ یک مربی استثنایی بود. او در هر کاری که انجام می‌داد خوب بود. من روزهای بسیار خوبی در کنار کلوپ داشتم و چیزهای زیادی از این مربی بزرگ یاد گرفتم.

این بازیکن برزیلی درباره رفتار لواندوفسکی با او بعد از دادن ضربه پنالتی در دیدار برابر کلن گفت: لواندوفسکی صحنه زیبایی را رقم زد. آن شب برای من خاص بود و خوشحالم که با چنین بازیکن بزرگی هم‌بازی هستم.

در دیدار برابر کلن لواندوفسکی که پنالتی زن نخست بایرن مونیخ به شمار می‌آید با وجود آن که فرصت هت‌تریک داشت اما ترجیح داد تا کوتینیو پنالتی بزند تا پای او به گلزنی در بایرن باز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج