جاباما
۹۱۲۶۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حواشی فیلم جنجالی «جوکر» ادامه دارد

بازماندگان افراد کشته و زخمی شده در حادثه تیراندازی سال ۲۰۱۲ شهر آرورا، خواستار حمایت برادران‌وارنر از جنبش ضداسلحه شدند.

خبرگزاری صبا: به نقل از گاردین، دوستان و وابستگان قربانیان حادثه تیراندازی شهر آرورا در ایالت کلرادوی آمریکا با نگارش نامه‌ای از احساسات خود نسبت به خشونت‌های جاری در فیلم «جوکر» سخن گفتند.

حواشی فیلم جنجالی «جوکر» ادامه دارد

این افراد در نامه خود به آن سارنوف، مدیرعامل کمپانی برادران وارنر خواستار لغو اکران «جوکر» نشده‌اند اما به بیان حس دلسوزی و شفقت خود نسبت به کاراکتر اول فیلم پرداخته‌اند؛ شخصیتی که از یک فرد تنها و جامعه گریز به قاتلی وحشتناک بدل می‌شود.

قربانیان حادثه آرورا، در جریان تیراندازی در هنگام اکران نیمه شب «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کریستوفر نولان در سال ۲۰۱۲ کشته شدند. در ۲۰ جولای آن سال و در هنگام نمایش این فیلم در سینمای «قرن ۱۶» آرورا، شخص مسلحی که ماسک گاز به صورت زده بود، روی مردم حاضر در سالن آتش گشود و ۱۲ نفر را کشته و نزدیک به ۷۰ نفر را زخمی کرد. پلیس بلافاصله پس از رسیدن به صحنه حادثه، فرد تیرانداز را که جیمز هولمز نام داشت، دستگیر کرد. گفته می‌شود هولمز پس از دستگیری، خود را «جوکر» معرفی کرده بود.

در نامه قربانیان این حادثه به رییس برادران‌وارنر آمده است: ما می‌خواهیم تاکید کنیم که از حق آزادی بیان شما حمایت می‌کنیم، ولی مانند هر کسی که فیلم‌های مربوط به کتاب‌های کمیک را دیده، می‌دانیم که توانمندی زیاد، مسئولیت زیاد را هم به همراه می‌آورد. به همین خاطر است که از شما می‌خواهیم با پیوستن به ما از تشکیلات و تاثیرگذاری قدرتمند خود استفاده کنید تا جامعه‌ای امن‌تر و اسلحه‌ای کمتر داشته باشیم.

در این نامه همچنین از رییس برادران‌وارنر خواسته شده به موج در حال گسترش مدیرانی بپیوندد که در برابر حوادث خشونت بار مسلحانه قیام کرده‌اند و به سیاسی‌کاری‌های نامزدهای گوناگونی که پول از انجمن اسلحه آمریکا «NRA» گرفته و بر علیه لوایح اصلاح قانون اسلحه رای می‌دهند، پایان دهند.

«جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس و بازی خواکین فینیکس، داستان مردی به نام آرتور فلک است که از اختلالات روانی و تنهایی رنج می‌برد. او که از سمت جامعه خود طرد شده است هویت دیگری به خود گرفته و به یک جانی آدمکش بدل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج