اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۳۱۹۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

جهانگیری پاسخ نامه کلانتری را داد

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اصل بر استفاده از فیلتر دوده در خودرو‌های دیزلی است، از رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا در جلسه‌ای با حضور مسئولان ذیربط این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به نامه عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص درخواست شرکت ایران‌خودرو دیزل مبنی بر حذف الزام نصب فیلتر جذب ذرات معلق(DPF) در خودروهای دیزلی بدلیل محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، تصریح کرد:اصل بر استفاده از فیلتر دوده است ولی نسبت به محدودیت های ناشی از تحریم هم نباید بی تفاوت بود

متن نامه جهانگیری خطاب به رییس سازمان حفاظت محیط زیست بدین شرح است:

اصل بر استفاده از فیلتر دوده است ولی نسبت به محدودیت های ناشی از تحریم هم نباید بی تفاوت بود، در نامه اینجانب هم تاکید بر بررسی بوده است، لطفا جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط بگذارید، مطالب آنها را بشنوید و نتیجه را اعلام کنید.

گفتنی است پیش از این، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل طی نامه ای از معاون اول رییس جمهور درخواست حذف الزام نصب فیلتر جذب ذرات معلق(DPF) بر روی خودروهای دیزلی را تا زمان رفع تحریم های ظالمانه کرده بود که موضوع از سوی معاون اول رییس جمهور برای بررسی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست ارجاع شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بکارگیری افراد مسن وبیسوادبدون تجربه در مدارس بلوچستان یعنی در نطفه خفه کردن فرهنگ آموزش و انسانیت نسلی بی دفاع که مظلوم وبیدفاعنداقای جهانگیری لفاظی شمادرمسایل بیهوده مظلومیت کودکان گرسنه پابرهنه بلوچ را مرهم است؟

    • بدون نام

      بکارگیری افراد مسن وبیسوادبدون تجربه در مدارس بلوچستان یعنی در نطفه خفه کردن فرهنگ آموزش و انسانیت نسلی بی دفاع که مظلوم وبیدفاعنداقای جهانگیری لفاظی شمادرمسایل بیهوده مظلومیت کودکان گرسنه پابرهنه بلوچ را مرهم است؟

    • بدون نام

      سرزمین ما را اشغال و ریز گرد فرا گرفته و زندگی در ان را ناگوار لطفا اگر هوار ا قادر به پاک کردن نیستید زمین را پاک کنید .هر نسیمی که میوزد ماموریت ان تلطیف است اما اینجا از گردوخاک به مصیبت تبدیل شده

    • مسلمان

      جناب جهانگیری . چرا مردم باید همیشه تاوان بدهند ؟ شما که معروف به ریخت و پاش هستی چرا در مورد سلامتی مردم خست بخرج میدی . کمی از اون دلارهایی که به دوستان دادی رو صرف سلامتی مردم و شهرهای مملکت بکنین . چرا مردم باید بابت طرح مسخره و مضحک آلودگی تلکه بشن .

    • بدون نام

      نباید به بهانه تحریم در دولت اصلاحطلب ، مردم را به کام مرگ برد!!؟+!؟؟؟؟؟؟؟..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج