۹۱۳۲۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مدیر بارسلونا با دی‌یونگ قرارداد بست و گریه کرد!

افشاگری عجیب مدیربرنامه ستاره بارسلونا

مدیربرنامه‌های هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که مدیر وقت این باشگاه پس از به خدمت گرفتن بازیکن او، اشک شوق ریخت.

خبرورزشی: مدیر برنامه‌های فرنکی دی‌یونگ می‌گوید پیروزی بارسلونا در کورس فشرده برای جذب این بازیکن آنقدر برای مدیراجرایی وقت این باشگاه پپ سگورا خوشحال کننده بوده است که او پس از عقد قرارداد با این هافبک از خوشحالی گریه کرده است.

بارسلونا تابستان امسال ستاره فصل گذشته آژاکس را در رقابت با دیگر مشتریان این بازیکن ۲۲ ساله از جمله پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی به خدمت گرفت و با او قراردادی ۵ ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو بست.

حسن ستین‌کایا، مدیر برنامه‌های دیونگ به نشریه آفتون‌بلادت هلند گفت: رقابت برای خرید فرانکی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده بود جایی که پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و یوونتوس هر چه در توان داشتند گذاشتند تا بتوانند نظر او را جلب کنند.

با این حال بارسلونا همیشه گزینه اول او بود، چون پای آینده فوتبالی‌اش در میان بود و بارسلونا شبیه‌ترین سبک را به شیوه بازی او داشت.

مقامات بارسلونا بعد از عقد قرارداد با فرانکی آنقدر خوشحال بودند که مدیراجرایی وقت باشگاه پپ سگورا به محض امضای برگه‌ها شروع به گریه کرد. روی او و همکارانش برای عقد این قرارداد فشار سنگینی وجود داشت.

مدیر برنامه‌های دیونگ افزود: بلافاصله پس از امضای برگه‌ها، همه همدیگر را در آغوش گرفتند و بعد همگی به رستورانی در کوهستان که باشگاه بارسلونا ما را به آنجا دعوت کرد، رفتیم. در آنجا بهترین نوشیدنی‌ها و بهترین غذا‌ها را برای ما آوردند و همه می‌خندیدند و خوشحال بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج