۹۱۳۳۴۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جانِ افشاگر مکالمه ترامپ در خطر است!

وکلای مدافع افشاگر ناشناسی که شکایتش روند استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را به‌ جریان انداخت، می گویند که لحن و الفاظ ترامپ، جان موکلمان را به خطر می‌اندازد.

ایرنا: وکلای مدافع افشاگر ناشناسی که شکایتش روند استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را به‌ جریان انداخت، می گویند که لحن و الفاظ ترامپ، جان موکلمان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش پایگاه خبری بی بی سی، از زمانی که نسخه مکالمه تلفنی ترامپ با «ولادیمیر زیلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین منتشر شد، رئیس جمهوری آمریکا خواستار افشای ماهیت فرد افشاگر شده است.

دموکرات ها می گویند؛ فرد افشاگر بزودی در کنگره شهادت می دهد؛ اما زمانی که برای محافظت از هویت وی، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

جانِ افشاگر مکالمه ترامپ در خطر است!

نسخه ای از مکالمه تلفنی ترامپ با همتای اوکراینی اش نشان می دهد که وی از زیلنسکی خواسته است در مورد اتهام فساد مالی علیه «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و پسر وی، تحقیق کند.

این مکالمه در زمان حاضر در کانون تلاش دموکرات ها برای استیضاح ترامپ و احتمال برکناری وی قرار گرفته اما برای انجام این کار، لازم است اعضای حزب جمهوریخواه به ترامپ پشت کنند.

«آدام شیف» رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که کنگره، برنامه شهادت افشاگر در کنگره به طور محرمانه را نهایی کرده است.

در همین حال، نامه تیم حقوقی افشاگر که در آن وکلای مدافع خواستار توجه به لحن ترامپ شده اند، به «جوزف مگوایر» سرپرست جامعه اطلاعات ملی آمریکا ارسال و سپس علنی شده است.

«اندرو باکاج» یکی از وکلای مدافع در این نامه نوشته است: وقایع هفته گذشته بر شدت نگرانی ما در مورد افشای هویت موکلمان و به خطر افتادن جان وی، افزوده است.

در این نامه به طور خاص به درخواست ترامپ برای افشای هویت افشاگر و فردی که اطلاعات مربوط به تماس تلفنی رؤسای جمهوری آمریکا و اوکراین را در اختیار افشاگر قرار داده، ‌ اشاره شده است.۹۱۰۹

در این نامه همچنین به جایزه ۵۰ هزار دلاری پرداخته که دو تن از حامیان ترامپ در ازای دریافت اطلاعات در مورد فرد افشاگر، پیشنهاد داده اند.

در این نامه آمده است: متأسفانه ما انتظار داریم اوضاع رو به وخامت بگذارد و برای موکل ما و هر افشاگر دیگری خطرناکتر شود؛ زیرا کنگره در صدد تحقیق در مورد این موضوع بر آمده است.

در شکایتی که چندی پیش تنظیم شد، این فرد افشاگر که از جامعه اطلاعاتی آمریکاست، گزارش داد که ترامپ از قدرت خود برای مداخله یک کشور خارجی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا سوء استفاده کرده است.

از سویی، تحقیقات در مورد استیضاح ترامپ که از هفته گذشته آغاز شد، اکنون به طور خاص بر درخواست ترامپ از رئیس جمهوری اوکراین برای تحقیق در مورد بایدن و پسرش متمرکز شده است.

دموکرات ها، ترامپ را متهم می کنند که به طور غیرقانونی در صدد جلب کمک خارجی برای بدنام کردن بایدن بر آمده است.

ترامپ همچنین متهم است که از کمک نظامی به اوکراین به عنوان ابزاری برای چانه زنی استفاده کرده است.

ترامپ با انتشار توئیت هایی، شکایت افشاگر تماس تلفنی را جعلی و حقه بازی خوانده و بر سخنان رئیس جمهوری اوکراین مبنی بر نبود فشاری بر وی از طرف همتای آمریکایی اش تأکید کرده است.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا متنی را در مقابل اعضای این مجلس قرائت کرده که گفته شده مکالمه ترامپ با زیلنسکی است؛ اما ترامپ می گوید این متن تحریف شده است تا وی را بدنام کند.

رئیس جمهوری آمریکا در یک مکالمه تلفنی در ۲۵ ژوئیه (سوم مرداد) با همتای اوکراینی خود، به دنبال تحت فشار قرار دادن بایدن رقیب سیاسی اش بر آمد.

فرد افشاگر، ترامپ را متهم به تلاش برای اقناع همتای اوکراینی خود به منظور تحقیق در مورد بایدن و پسرش «هانتر» کرده است تا به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰ کمک کند.

کاخ سفید پیش از این، نسخه مکتوبی از این تماس تلفنی را منتشر کرد. این نسخه چند روز بعد از تأخیر در پرداخت کمک چند میلیون دلاری آمریکا به اوکراین منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      قعلا اونیکه متهم به خیانت به امریکاست خودتی اقای ترامپ . پس فعلا جای متهم کردن بقیه باید چیزی رو که زاییدی بزرگ کنی و از اونجاییدکه سیاستمدار نیستی هر روز بیشتر تو تله میندازنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج