۹۱۳۶۵۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آقایی: برای برد به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

مدافع تیم سپاهان گفت: من یک اشتباه قبل از بازی با پرسپولیس کردم و محروم شدم. کمیته انضباطی هم به خاطر یک بازی نمی‌آید خودش را زیر سوال ببرد.

خبرگزاری فارس: سعید آقایی درمورد بازی سپاهان مقابل خیبر خرم‌آباد در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم، تمام بازیکنان تیم خوب بازی کردند و یک نتیجه خوب گرفتیم. امیدواریم بتوانیم همین روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

آقایی درمورد اینکه سپاهان هم در لیگ و هم در جام حذفی کارش را بر خلاف رقیبانش با قدرت شروع کرده گفت: ما به بقیه تیم‌ها کاری نداریم، هدف ما قهرمانی در هر جامی است که بازی می‌کنیم. به امید خدا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم همینطور محکم شروع می‌کنیم تا بتوانیم در هر سه جام موفق باشیم.

مدافع سپاهان درمورد اینکه آیا فکر می‌کرد بتواند مقابل خیبر خرم‌آباد بازی کند گفت: من در جلسه‌ای که به کمیته انضباطی رفتم توضیحات لازم را دادم و آنها هم براساس توضیحات تصمیم‌شان را گرفتند و رای را ابلاغ کردند. من هم خودم را در روز بازی به خرم‌آباد رساندم تا بتوانم به تیم کمک کنم. در بازی هم خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. مهم این است که تیم ببرد. ما توانستیم خوب بازی کنیم و یک برد ارزشمند بدست بیاوریم.

وی درمورد اینکه برخی مدعی هستند که چون شایان مصلح دچار مشکل شده بود سعید آقایی را بخشیدند گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم اما اصلا اینطور نیست. کمیته انضباطی به صورت دقیق این مسائل را بررسی می‌کند و همه اینها حرف و حدیث است که بعضی‌ها مطرح می‌کنند. من یک اشتباه قبل از بازی با پرسپولیس کردم و محروم شدم. کمیته انضباطی هم به خاطر یک بازی نمی‌آید خودش را زیر سوال ببرد. حرف خاصی در این مورد ندارم تصمیم گرفتم از این به بعد کار خودم را انجام دهم و برای تیمم مفید باشم.

آقایی درمورد دربی اصفهان گفت: بازی سختی پیش رو داریم ذوب آهن تیم خیلی خوبی است اما ما یک هدف داریم و آن هم این است که هوادارانمان را شاد کنیم. تمام توانمان را در این بازی می‌گذاریم،. نتیجه دست خدا است و هرچه قسمت باشد همان می‌شود اما ما صددرصد برای برد به مصاف ذوب آهن می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم از این بازی هم دست پر بیرون بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفم برای سعید آقایی که خیلی کوچیکه و بی شخصیت . برخی افراد فوری جوگیر میشن و برای بزرگ شدن به تیمهای بزرگ مثل پرسپولیس حمله و توهین میکنن و با اینکارها هویت واقعی خودشان را که همان بیشعوری است را نمایان میکنن

    • بدون نام

      پسر کوچولو دوران قهرمانی در ورزش خیلی کوتاهه و فقط اونایی ماندگار میشن که انسانیت و شعور و احترام به رقبا را سرلوحه زندگیشان قرار میدن امثال پروین و علی کریمی و مهدوی کیا و .... و امثال پورحیدری و حجازی و ....

    • بدون نام

      بچه ی نگاه اطرافت بکن ببین مرحومین حجازی و پورحیدری مورد احترام همه هستن ولی همین مربیت امیر مافیا مورد نفرت اکثریت جامعه . بزرگ شدن و بزرگ موندن ربطی به قهرمانیهای مکرر نیست بلکه به انسانیت و شعور است که خوشبختانه تو اصلا بویی از هیچی نبردی

    • بدون نام

      واقعا باید بحال اصحاب رسانه و خبرنگاران افسوس خورد که به شغل و قلم مقدس خبرنگاری توهین میکنن و برای بدست اوردن پول دست به هرکاری میزنن . ی سوال از خبرنگاران محترم دارم چرا با بازیکنانی که شعور ندارن و باعث تفرقه و ملتهب شدن اوضاع میشن اینقدر مصاحبه میکن . اگر برای خودتون ارزش قائل بودید هرگز با این افراد کوچک مصاحبه نمیکردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج