۹۱۳۶۸۵
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

استفاده‌ی سالمندان از امکانات شهرداری با یک کارت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت که تا پایان سال امکان استفاده سالمندان از امکانات شهرداری تهران تنها با یک کارت فراهم خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از شهرنوشت: محمدرضا جوادی یگانه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی سالمند ک صبح امروز در برج میلاد برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره نقش شهرداری تهران در سند ملی سالمندان گفت: بخشی از این سند که به عهده شهرداری است، مناسب سازی فضاهای شهری برای همه سنین است و بخشی که ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی انجام می دهیم و در سند هم هست، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در محلات است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره اقدامات این معاونت برای سالمندان عنوان کرد: مطالبه اصلی سالمندان در این زمینه دریافت کارت منزلت، کارت مترو، کارت ورزش و فرهنگسرا است و طبق برنامه‌ای که ما تا پایان سال اجرایی خواهیم کرد سالمندان با یک کارت می‌توانند از همه امکانات شهرداری تهران استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کهنه سرباز وطن

      زياد بودجه رو خرج اينها نکنيد به اينها بها نديد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه فقط به تو بها بدن خوبه ؟

    • ۹۲۹۵

      چرا فقط تهران؟

    • بدون نام

      طرح منزلت بازنشستگان در دولت روحانی نابود شد . که بسیار طرح متمدانه ای برای ایران محسوب می شد . الان هم به بهانه تحریم سالمند را از امکانات دولتی محروم کرده اند .

    • بدون نام

      طرح منزلت بازنشستگان در دولت روحانی نابود شد . که بسیار طرح متمدانه ای برای ایران محسوب می شد . الان هم به بهانه تحریم سالمند را از امکانات دولتی محروم کرده اند .

    • بدون نام

      آقا چشمام‌ پور اشک شد چه خدمت بزرگی منتها اگه انجان بدین و طرف قراردها این کارت زیرش نزنن

    • بدون نام

      حالا فعلا تو همین سرویسهای بهداشتی توالت فرنگی بگذارن بالا ان هم ننویسن معلولین به کسی که زانو یا کمر درده نمیگن معلول در واقع کنار سرویسهای معمولی باید فرنگی هم باشه برایداستفاده همگانیه

    • بدون نام

      خجالت بکشید انقدر روغ تحویل مردم ندید کدام سالمند کدام منزلت ما هربار مراجعه کردیم برای کارت انقدر بی ادبانه برخورد کردند خجالت کشیدیم از رفتنمون بعدشم سالمند تو ایران چون بهداشت وتغذیه خوب ندارد زود زمین گیر میشود پس اگر میخواهید کمک کنید نگذارید بعد از مردن سهراب نوش دارو که فایده ندارد در هیچ کشوری با سالمندش مثل ایران رفتار نمیکند نه احترامی نه ورزشی نه آرامشی نه امیدی فقط باید بنشیمد وبه انتظار مرگش باشد

    • بدون نام

      من ۵۷ سالمه و بازنشسته هستم...تا امکان استفاده از مترو و ....را دارم به من کارت منزلت نمیدهند...زمانیکه شاید امکان استفاده نداشتم میگن بیا بگیر....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج