۹۱۳۷۰۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

٣٥٠ پارک و ۱۰ هزار خطر!

خبری دیدم از یک نماینده شورای شهر تهران با این عبارات "" زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران: « پس از بازدید از ۳۵۰ پارک در تهران ۱۰ هزار خطر در این اماکن شناسایی شده که هفت هزار خطر در حوزه ایمنی و بهداشت و سه‌هزار خطر نیز در حوزه محیط زیست گزارش شده است.»

خبرآنلاین: خبری دیدم از یک نماینده شورای شهر تهران با این عبارات "" زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران: « پس از بازدید از ۳۵۰ پارک در تهران ۱۰ هزار خطر در این اماکن شناسایی شده که هفت هزار خطر در حوزه ایمنی و بهداشت و سه‌هزار خطر نیز در حوزه محیط زیست گزارش شده است.»

بنده ایشان را نمی شناسم حتما در اینگونه موارد تخصصی نیز دارند ولی برای بنده که ٣٠ سال است در مهندسی زلزله و مدیریت بحران سوانح بلاخره حرفهایی البته نه در این تراز عالی برای گفتن و تدریس داشتم جای حیرت است !
یاد فرمایش اقای گوبلز افتادم ! اول اینکه برای بازدید ٣٥٠ پارک و به ازای هر پارک کمه کم ٣ روز حداقل ١٠٠٠ روز نیاز است ؟ ١٠/٠٠٠ خطر! تعریف خطر چیست برخی موارد در دنیا تعریف دارند تصور می کنم به این مطلب توجه نفرمودند این نماینده محترم شهر بنده ؟

مگر میشود در ٣٥٠ پارک ١٠٠٠٠ خطر وجود داشته باشد ! یعنی حدود ٣٠ خطر (حتی با تعریف غلط) هر پارک بطور میانگین!! بر اساس این فرضیه دست کم در تهران باید مثلا روزی ٣ نفر در هر پارک کشته شوند و مثلا ١٥ نفر نقص عضو و بقیه هم اسهال و استفراغ و وبا و .... بگیرند ! تا ٣٠ مورد هنوز جا دارد!

شایسته نیست حرف نسنجیده، بعضی چیز ها را دیگر نمی شود تحمل کرد واقعا نمی شود، امیدوارم منظورشان این باشد که در پارک الف، ۴ مورد خطر برق گرفتگی، الودگی اب شرب با اب فاضلاب، اتش سوزی و لغزش کودکان و سالمندان بدلیل شیب زیاد به کرات وجود دارد ! تفاوت از شرق تا غرب است. با پوزش، این شهر هنوز تهی از افراد خبره نشده است... البته بزودی.

فریبرز ناطقی الهی

استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گویا یک مگس نشسته یک لکه گذاشته عدد ده شده صد شما سخت نگیرید.!

    • بدون نام

      لابد میخواد شهرداری را از پارک ساختن دلسرد کنه ، احتمالا از مافیا پول گرفته که بجای پارک برج سازی شود و مهاجرت به تهران رونق بگیره ، هم نون داره هم خودرساز و ..... غیره چاق تر بشن

    • بی نام

      استاد عزیز وقتی صندلی در دانشگاه می فروشند وقتی بدون ضوابط افراد در کلاس درس دانشگاه آزادانه شرکت می کنند و در آخر عده ای بدون حًور در کلاس و درس دارای مدرک دکترا هم میشوند بلاخره در بعضی از سازمانها و تشکیلات ها این افراد منصبی را غصب می کنند و برای تنوع ممکن است حرف و کلامی هم بگویند شما جدی نگیر بعضی ها دانش و‌پتانسیل لازم را دارند و بی سواد هم نیستند بزرگنمایی می کنند باز هم شما صبور باش چون این جا ایران است مدیران‌بد اساس شایستگی منصوب میشوند نه بر اساس روابط خویشاوندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج