۹۱۳۷۸۱
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

کاهش درآمد شهرداری با طرح ترافیک جدید

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در واکنش به برخی شائبات مبنی بر درآمد میلیاردی شهرداری از محل عوارض طرح های ترافیکی گفت: برخی درصدد القای کلیدواژه "پولی کردن" هستند.

ایسنا: محسن پور سیدآقایی،معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به برخی شائبات مطرح شده در مورد سود مالی شهرداری از اجرای طرح کاهش آلودگی هوا(زوج و فرد سابق) با بیان اینکه بارها اعلام کردیم با اجرای طرح های جدید ترافیکی به دنبال کسب درآمد نیستیم، گفت: با اینکه بارها با اعلام آمار و ارقام دقیق ثابت کرده ایم که در آمد شهرداری با اجرای طرح های ترافیکی جدید نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش داشته است اما برخی ها همچنان درصدد القای کلید واژه "پولی شدن" یا "کسب درآمد شهرداری" هستند.

وی با اشاره به آمار و ارقام مستند در معاونت حمل ونقل گفت: میزان تردد خودروها در محدوده طرح زوج و فرد سابق در تابستان سال گذشته، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در روز مخالف پلاک ثبت شده است که درآمد شهرداری از این محل به صورت دقیق ۹۲ میلیارد و ۶۸۶ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۵۷۶ تومان بوده است و دقت داشته باشید که این در حالی است که خودروها سه روز در هفته مجاز به تردد در محدوده بودند.

کاهش درآمد شهرداری با طرح ترافیک جدید

پورسیدآقایی با بیان اینکه با اجرای طرح جدید و لغو طرح زوج و فرد، میزان تردد خودروها در محدوده طرح تنها به ۲۰روز مجاز تقلیل یافت، گفت: امسال در سه ماهه تابستان تعداد خودروهایی که بیشتر از ۲۰ روز مجاز تردد داشتند حدود ۲ میلیون خودرو بوده که نشان می‌دهد مردم مراعات کرده‌ و تنها در محدوده همان ۲۰ روز مجازشان و حتی کمتر در محدوده تردد داشتند.

وی افزود: درآمد شهرداری تهران در تابستان سال جاری به طور دقیق ٢۴ میلیارد و ۶١۴ میلیون و ۶٩١ هزار و ٧۶٣ تومان است و با یک حساب سرانگشتی می بینیم که درآمد شهرداری در پی اجرای طرح جدید حدود ۷۲درصد کاهش داشته است.

معاون شهردار تهران افزود: در حالی شهرداری تهران در حوزه درآمد طرح ترافیکی جدید با کاهش حدود ۶۸ میلیارد تومانی روبرو است که برخی درصدد هستند با نادیده گرفتن این کاهش درآمد، ما را متهم به پولی کردن معابر کنند.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که جدول درآمدی شهرداری تهران از محل طرح های ترافیکی را به صورت روزانه در سامانه شفافیت منتشر کنیم تا راه بر هرگونه ابهام آفرینی بسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      فقط به فکر در امد بی دردسر و بدون تفکر هستند که مشابه آن را در هیچ کجای دنیا نمیتوان دید

      پاسخ ها

      • @@ یا حسین @@

        خداوندا این دروغ گو ها را لال کن
        یا رب العالمین

    • بدون نام

      درغگو ،پس به خاطرمردمه

    • بدون نام

      اره جون عمت اصلا چرا هر شهرداری عوض میشه تو سرجات هستی؟!

    • بدون نام

      با تمام این حرفها سر تا پا درد سر هستید.وبامعضل ترافیک هم شهرداری است با این اتوبانها قناصتان،شما بخاطر جیبتان به هرساختمان مثلاً هشت واحدی دو یا سه پارکینگ داده آید و با این کارتان خیابانها را عملاً تبدیل به پارکینگ کرده آید.تمام کارها یتا ن فقط برای پول است نه صحیح بودن کار البته تقریباً تمام ارگانها،نهادها،فقط بفکر پول هستن نه کیفیت وهمین موضوع باعث ایجاد معضلات عدیده شده است.سوخت بی کیفیت ،اتومبیلهای بی کیفیت داخلی و چینی آخرش مردم باید جریمه اش باید بدهند .خدا وکیلی خیلی بی انصا ف هستید.

    • shanjani..

      ''''' لطفا این''''' پور سید آقایی '''' با طرح مسخره اش'''' هرچه زودتر بازنشسته کنید' چون در آمد شهرداری کاهش یافته ! و شهرداری با دریافت پول های کلان از ساخت و ساز مسکن 'آیا در آمدی ندارد ?

    • بدون نام

      در طرح کاهش نه تنها ترافیک کم نشده زمان ماندن در ترافیک هم بیشتر شده

    • بدون نام

      حالت خوبه ؟؟؟؟؟ مردک تمام ترافیک انتقال دادی به محورهای موازی

    • بدون نام

      قبل از این طرح. مدت زمانی که توی ترافیک همت میموندم نصف زمان فعلی بود حالا سئوال اینجاست که آلودگی ایجاد شده در ترافیک جدید به بقیه جاها نمیره ؟ بین حکیم و همت پرده آویزون کردید که آلودگی بهش نرسه؟ اکر آلودگی کم نشده اگر درآمد زیاد نشده اگر فرسایش روحی مردم زیاد شده پس چه اصراری داری تو که این همه پافشاری میکنی ؟ مردم و زندگی و روح روان مردم شده بازیچه تو ؟

    • بدون نام

      درامد شهرداری که کم شده مردمم که تو زحمت افتادن پس این چه کاریه که که کردین.

    • بدون نام

      طرح بی خودی که ترافیک سایر معابر را 10 برابر وبخاطر ترافیک آلودگی بیشتر در پی دارد هیچ کس پاسخ گو نیست

    • مسلمان

      آقای عزیز . چرا بیخودی دفاع میکنین از این طرح مسخره که هدفش فقط جیب مردم بوده و بس . ترافیک که فرقی نکرده پس معلومه مثل کارهای دیگه بدون حساب و کتاب و فکر ، نشستین دور هم و یه طرح دادین برای پول . چرا ناوگان حمل و نقل عمومی رو بازسازی و نوسازی نمیکنین . ؟ چرا فیلتر دود رو از اتوبوسها میخواهید حذف کنید . اتوبوسها با وجود فیلتر بصورت اتوماتیک ویروس سرطان هستن ، چه برسه که فیلتر حذف بشه . آسمون و زمین فهمیدن که دروغ میگین .

    • بدون نام

      لعنت به پدر و مادر آدم دروغگو .

    • بدون نام

      هدف پول نبوده بلکه چاپیدن بوده! تو راست می گی!

    • بدون نام

      بابا بیا برو قطارت رو چپ کن و دست از سرکارمندای متروو شهرداری بردار ،خدا وکیلی تو هدفت چیه از ایجاد نارصایتی در دل مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج