۹۱۳۸۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساری: دفاع یوونتوس دارد پیشرفت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی آسان خانگی مردانش مقابل بایرلورکوزن از عملکرد آنها به خصوص مدافعانش تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میهمان آلمانی‌اش بایرلورکوزن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و به صدر جدول رده‌بندی گروه D صعود کند.

در این بازی یوونتوس برخلاف معمول نسبت به حریفش تملک توپ کمتری داشت اما هرگز دروازه‌اش به طور جدی تهدید نشد و با گل‌های ایگواین، برناردسکی و رونالدو پیروز شد. این در حالی بود که بانوی پیر در بازی قبلی‌اش در خانه اتلتیکومادرید پیروزی ۲ بر صفر را با تساوی ۲ -۲ عوض کرد.

مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی تیمش مقابل بایرلورکوزن به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من شیوه‌ای که برناردسکی در روزهای اخیر تمرین کرد را دوست داشتم. آرون رمزی برای این بازی به استراحت نیاز داشت و ما می‌دانستیم که سرعت بالای او به کار ما خواهد آمد. کار سخت بود چون بایرلورکوزن تیمی عاشق تملک توپ است و روبه‌رو شدن با آن کار آسانی نیست. به همین دلیل آنها در نیمه اول انرژی زیادی از ما گرفتند. بعد از استراحت بین دو نیمه، آنها کمی افت کردند و به همین دلیل ما کنترل بازی را به دست گرفتیم. کوادارو دارد به بازی به عنوان دفاع راست عادت می‌کند و همه از این موضوع سود می‌برند. ماتیس دلیخت هم دارد به تدریج پیشرفت می‌کند. خط دفاعی ما در این بازی به خوبی حرکت می‌کرد اگرچه باز هم بهتر از این می‌تواند عمل کند. لورکوزن اگرچه تملک توپ بیشتری داشت اما در یک سوم دفاعی ما کار خاصی انجام نداد.

ساری افزود: کوادرادو دارد به شیوه‌ای مناسب دفاع و حمله می‌کند و هرگز با حرکاتش تعادل بازی ما را برهم نزد. تنها حوزه‌ای از بازی که او لازم است عملکردش را ارتقا دهد، نبردهای تن به تن است چون او خیلی راحت به زمین می‌خورد و با انجام تکل‌های غیرضروری کارت می‌گیرد. من مطمئنم که با کار کردن زیر نظر آندره‌آ بارتزالی، در این زمینه پیشرفت خواهد کرد.

گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه ساری قصد دارد در این بازی پائولو دیبالا، ایگواین و کریستیانو رونالدو را در کنار هم در ترکیب اصلی قرار دهد که اینطور نشد و او برناردسکی را در ترکیب اصلی قرار داد.

سرمربی سابق چلسی در این باره عنوان کرد: اگر من هم مانند خیلی‌ها در یک قهوه‌خانه نشسته بودم، این ایده برای من نیز خیلی خوب به نظر می‌رسید اما وقتی که سرمربی تیم باشید باید به فکر ایجاد تعادل در ترکیب تیم‌تان باشید. اگر تیم در آینده بتواند به تعادل خوبی دست به پیدا کند، آن وقت شانس موفقیت خواهد داشت اما هنوز به نظر می‌رسد که برای حرف زدن در این باره زود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج