۹۱۴۷۶۰
۲۴ نظر
۵۰۰۷
۲۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف اختلاس ۴.۵میلیارد تومانی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف اختلاس ۴.۵ میلیارد تومانی در مازندران خبر داد و گفت: پلیس با قانون شکنان مقتدرانه و بدون چشم پوشی برخورد می کند.

ایلنا: سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی مازندران در سخنان پیش از خطبه امروز نماز جمعه ساری به ۱۱ تا ۱۷ مهرماه هفته نیروی انتظامی اشاره و برقراری امنیت را از مهم ترین رسالت ناجا عنوان کرد و اظهار داشت: رعایت قانون وظیفه همگانی است و پلیس با قانون شکنان با جدیت برخورد می کند.

وی افزود: پلیس در گام دوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و آنچه را که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است پیروی می کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه نیروی انتظامی ۱۲ هزار شهید در حوزه برقراری امنیت از اول انقلاب تاکنون داشته است که سهم استان مازندران ۶۱۲ شهید و ۱۲۰۰ جانباز بوده است.

وی " پلیس هوشمند،امین مردم " را شعار هفته نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: در حوزه هوشمند سازی پلیس با بکارگیری از فناوری های نوین اقدامات خوبی انجام داده است.

میرفیضی با بیان اینکه اگر دشمن امنیت مردم را به خطر بیندازد نیروی انتظامی پاسخ سختی به آنها خواهد داد،تصریح کرد: وحدت مردم،حکومت و دولت به راحتی توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی تاکید کرد: دشمن بداند اگر به ناموس و امنیت ما خدشه ای وارد کند سیلی محکمی را از نیروی انتظامی خواهد خورد.

میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی مازندران در " هوشمند سازی پلیس" در موارد مختلف پایلوت کشوری است پلیس هوشمند گشتی ها ،پلیس ردیاب خودروها را از جمله موارد پایلوت استان نام برد.

وی با بیان اینکه پلیس مردم را در برقراری و ایجاد امنیت سهیم می داند ،تصریح کرد:تفاهم با مردم و نفوذکلام از رویکردهای پلیس است.

میرفیضی با اشاره به کشف جرائم در ۶ ماهه سالجاری گفت: بیش از ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این بازه زمانی کشف شد که این میزان کشفیات نسبت به مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه ۷۲۰ تن انواع چوب با ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از قاچاقچیان چوب کشف شده است ،افزود: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف ۱۳۵ هزار متر مربع اراضی استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی آن بیش از ۳۱ میلیارد تومان بوده است.

میرفیضی با اعلام اینکه یکهزار و ۲۵ نفر در ارتباط با قاچاق کالا دستگیر شده اند ارزش کالای جمع آوری شده را ۳۵ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته ۷۲ درصد افزایش داشته است.

وی از کشف ۶ فقره اختلاس در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ فقره اصلی بوده که بیش از ۴.۵ میلیارد تومان تصرف در بیت المال بوده است.

میرفیضی شمار مصدومین ۶ ماهه سالجاری را ۵ هزار و ۶۹۶ نفر اعلام کرد وادامه داد: ۳۷۷ نفر نیز فوتی از تصادفات بوده اند که نسبت به مشابه سال گذشته ۱ درصد کاهش داشته ایم.

وی با اشاره به افزایش جرائم در فضای مجازی شمار کشفیات در این بخش را یکهزار و ۷۰۶ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۷۵ درصد مربوط به برداشت های غیر مجاز بوده است.

میرفیضی کلاهبرداری رایانه ای و نشر اکاذیب را ۸ درصد اعلام کرد که ۸۲ درصد جرائم کشف شده است ،افزود:۲۵۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی گفت: در همین بازه زمانی یک میلیون و ۲۰۸ نفر با پلیس ۱۱۸ تماس گرفتند که ۴۱۷ هزار مورد منجر به عملیات شد.

میرفیضی ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار نفر به مراکز مشاوره ناجا مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه بیش از ۸۲ درصد منجر به صلح شده است.

وی از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتکار در خبر داد و گفت:نزاع و درگیری نیز نسبت به مشابه سال گذشته ۱۴ درصد و درگیری دست جمعی نیز ۴۰ درصد کاهش داشته ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد E5

      تا بانک ملت قرامت رو از انگلیس گرفت،یه بزرگوار زحمت حمل و نقلش رو کشید.
      به نظر من باید تیتر این میبود!

    • حسن

      شما نیروی انتظامی زحمت کش تلاشتان را میکنید ولی متاسفانه
      قانون مان نقض دارد تمام تلاشهای شما را حدر میکند یارو چند میلیارد اختلاس میکند ویا دزدی میکند چند ماه میرود زندان بعد میاد
      بزرون یک پست خوب میدهند باید کسی به بیت المال خیانت کرد
      بدون معطلی جلو مردم اعدام کرد تا عبرت باشد به بقیه

    • بدون نام

      بسلامتی

    • mehdi...3424

      داریم وسط یک مشت اختلاس گر زندگی میکنیم یا خود خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا جامعه از این افراد تشکیل شده.بقیه هم فقط دستشون نرسیده غر می زنند

    • شکیبه

      هر روز یه کشف ! باعث بسی افتخار !!!.....

    • یک ایرانی

      تبریک هموطن .

      پاسخ ها

      • m .h

        واقعا"تبریک درگذشته های دورهم هرچندگاهی می شد اماخدایی این جورش هم نوبره

    • صدا ووو سیما

      بهتر است در این بیکاری و بی پولی اختلاس کردن را از آقازاده ها یاد بگیریم
      پدر تماس میگیرد پول واریز میشود بعد نام این میشه اختلاس در صورتی که اختلاس نیست این هدیه دولت به سیستگ‌ناقص بانک داری میباشد.

    • گلام

      یکی به دادمون برسه واویلا...یه مملکت و هزار هزارتا دزدا.....این مملکت به جای نظم و قانون.....انگار شده منبع اختلاسا...

    • بدون نام

      فقط و فقط میشه گفت افسوس بحال مردم شریف ایران که همه جوره از خودگذشتگی و ایثارشون را ثابت کردن و کسانی که یک ثانیه هم به کشور خدمت نکردن دارن سرمایه های مردم را میدزدن و روز به روز هم بیشتر و بیشتر میشه

    • بدون نام

      وقتی نمایندگان محترمی که در صنعت خودروسازی کلی اختلاس کردن و مجلس بجای اینکه بازخواست شون کنه ازشون حمایت هم میکنه و جالب یکی از همین آفایون میشه مسول تحقیق و تفحص از تخلف خودروسازان ، این مسایل چه معنی میده . دهن کجی به ملت و به ملت میگن که شماها کاره ای نیستید . معلومه هر کی بتونه اختلاس میکنه

    • طوفان صحرا

      اخه مگه ماپلیس ۱۱۸هم داریم البته شاید مازندران فرق بکنه اما ما توی ابادان با۱۱۸که تماس میگیریم مخابرات جوابمون میده وبرای تماس باپلیس به۱۱۰زنگمیزنیم

    • طوفان صحرا

      اینقدر دزدی واختلاس درکشور زیاد وراحت شده که ادم حتی به خودش هم شک میکنه

    • بدون نام

      خکایت معلم و فراش مدرسه را شنیده اید که معلم شوهر خواهر فراش مدرسه بود و معلمه پشت سر هم پست و مقام میگیره و فراش هم میشده معاونش تا جایی که معلم مبشه وزیر و فراش هم میشه معاون وزیر . ی روزی وزیر بخشنامه صادر میکنه برای اینکه در مورد مدرک همه تحقیق بشه . فراشه زنگ میزنه که آقای وزیر مدرک من که ابتدایی بیشتر نیست وزیر میگه نگران نباش خودت را گذاشتم رییس تحقیق و تفحص

    • بدون نام

      عجب امنیتی!!!!! عجب مدیریتی عجب مملکت اسلامی

    • بدون نام

      العان کانادا هست

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد, هر روز یه خبر اختلاس, خجالت نمیکشید,مملکت اسلامی

    • شهاب سنگ بیا خخخخخ

      هورا خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دست مریزاد . معلومه دزدهای منصفی بودن آخه اختلاسها بیشترش بالای هزار میلیارده و مردم به این پول خورده ها نمیگن اختلاس بلکه میگن دله دزدی . ی زمانی یارو اگه ی بیست تومنی میدزید بهش میگفتن دله دزد ولی بقدری در این زمینه پیشرفت کردیم که زیر هزار میلیارد
      را میگن دله دزد

    • بدون نام

      حتماً و بدون شک از بدنه و از نفرات خود دولته.

    • فرنوش دخانیات

      توبه گرگ مرگه

    • بدون نام

      اگر اشکالی ندار مبلغ کشف شده واریزبه حساب همه معلولین شدید کنن که با ماهیانه 100وهشت تومن بهزیستی کمترین مستمری دردنیا به معاولین ایران پرداخت می شود.

    • بدون نام

      قانون حمایت از معلولان که در مجلس به تصویب رسید اجرا نمی شه می گویند در اولویت نیست دوزد از بیت مال در اولویت است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج