۹۱۵۱۸۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه وزیر کشور به روحانی درباره جزایر هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از نامه وزیر کشور به رئیس جمهور درخصوص روند اجرای مصوبات رفع مشکلات ساکنین و توسعه پایدار جزایر استراتژیک استان هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری مهر: دین پرست از نامه وزیر کشور به رئیس جمهور درخصوص روند اجرای مصوبات رفع مشکلات ساکنین و توسعه پایدار جزایر استراتژیک استان هرمزگان خبر داد و گفت: در این نامه گزارشی از عملکرد دستگاهها و نحوه اجرای مصوبات این استان به اطلاع دکتر روحانی رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اعلام این خبر گفت: در نامه دکتر رحمانی فضلی به رئیس جمهوری ضمن اشاره به گزارش سفر سال ۹۶ به این استان و تاکید دکتر روحانی به پیگیری و اجرای مصوبات، آمده است؛ پس از گذشت یک سال و با پیگیری‌های به عمل آمده عملکرد دستگاه های دارای تکلیف در مصوبات، ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نامه وزیر کشور به روحانی درباره جزایر هرمزگان

وی اضافه کرد: همچنین در این نامه تاکید شده است که پس از گذشت ۱۸ ماه از انجام سفر به استان هرمزگان، با وجود محدودیت‌های اعتباری و موانع، با همکاری وزارتخانه‌ها و سازمانهای اجرایی، پیشرفت فیزیکی مصوبات، ۱۷ درصد افزایش و از ۳۱ درصد به ۴۸ درصد رسید.

معاون اقتصادی وزیر کشور در ادامه اعلام کرد: در نامه مذکور، عملکرد دستگاههای دولتی در اجرای مصوبات به تفکیک اعلام شده است که در این میان وزارتخانه های کشور، صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان اداری استخدامی کشور بهترین عملکرد را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: با این حال پس از گذشت مدت ۱۸ از دستور رئیس جمهوری، برخی دستگاه ها اقدامات محسوس و قابل قبولی نداشتند و یا این که در طول ۶ ماه گذشته پیشرفتی در روند اجرای مصوبات آنها نبوده است که در نامه وزیر کشور به رئیس جمهوری اعلام شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که مانع از اجرایی شدن این مصوبات شده است، عدم تامین و کمبود اعتبار و تداخل وظایف و موازی کاری بین دستگاه‌های اجرایی و مناطق آزاد بوده است.

دین پرست تصریح کرد: در نامه مذکور؛ پیش‌بینی ردیف اعتباری برای طرح ها و پروژه های جزایر استراتژیک استان هرمزگان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و الزام وزارتخانه های ذیربط به انجام وظایف و تکالیف ذاتی در حوزه حمل و نقل و خدماتی؛ به عنوان پیشنهادات وزارت کشور در خصوص اجرایی شدن هرچه بهتر مصوبات استان هرمزگان مطرح شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      قربون مسئولین زحمتکش برم من!!!جریان حسنی به مکتب نمی رفت حالا هم که رفت جمعه رفت مصداق زحمت این وزرای زحمتکش ملت ما هستش!!!آخه برای جزایری که سر جمع ساکنین آنها شاید ۳۰خانوار نباشد اینهمه نامه نگاری و تفهیم و ارائه مدرک و سند سازی لازم هستش ولی برای شهرها و جمعیت های کلان شعار ما ملت خوبی داریم ما ملت رنج دیده داریم ملت ایستادگی می کند !!!کافی و بسنده می کند

    • علی

      حیف که این مملکت صاحب ندارد اگر داشت در جزایر غیر مسکونی چند تا کارخانه پودر ماهی وکنسرو جات میزد وساختمان سازی وایجاد اشتغال برای جوانان سراسر کشور ومسکن رایگان مدرسه دانشگاه وبیمارستان وخدمات درمانی رایگان انوقت هم مرزبانان غیوری دران جزایر عیر مسکونی داشتیم وهم ایجاد اشتغال برای جوانان وکسی چشم طمع هم به خاک ما نمیکرد اتفاقا نیازی به حضور گشت شبانه روزی نیروی دریایی. ر اطراف این جزایر نبود چون مردم اولین مرزبانان ان جزایر بودند ونیازی به این همه هزینه گشت زنی نبود خانه مجانی تحصیل رایگان درمان رایگان اشتغال تضمین شده اخه یه جوان بیکار دیگه چی میخواد

    • سارا

      کشور ایران دیگه آباد نمیشه با این تفکرات مسؤلین ودخالتهای نابجای بعضی از ارگانهای دولتی ونظامی ایران به قهقرا خواهد رفت ونومیدی ویاس ایران را فرا خواهد گرفت بایستی به سرمایه گذاران خارجی وایرانی که میلیاردرها دلار در بانک‌های خارج بلوکه گذاشته اند اجازه داد به کشورشان برگردند وتمام جزایر خلیج فارس متعلق به ایران را تحویلشان دهند تا بسازن وآباد کنند وکار کاسبی به رونق برسد وجوان های بیکار جذب کار گردند

    • جایین هرمزگان

      خیلی عجب ..خسته نباشی قهرمان هنوز زود است بگذار حداقل 18 ماه دیگه بگذره مردک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج